Älypuhelimet - mitä sinä koskettelet?

Latetzki
/ /

Kovasti mietin että olisiko seuraava puhelin Galaxy S3 vaiko iPhone 5. Saattaisi olla ihan selvä peli jos Applen hinnat olis järkevämmät. S3:ssa on kivan kokoinen näyttö. Apple ID löytyy johon olenkin jo jotain ostellu niin olisi kiva saada samat tunnukset molempiin laitteisiin kun on jo iPad.

Mudinski
/

Tänään kävi hiplailemassa Galaxy S3. Liian iso vain omaan makuun... Vaikka ei se ole kuin 11mm sekä 4,5mm kasvanut, mutta ei vaan saannut otetta siitä. Jätti kylmäks vähän... 0.5" isompi näyttö ja 200Mhz nopeampi. Siinä se.

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Tänään kävi hiplailemassa Galaxy S3. Liian iso vain omaan makuun... Vaikka ei se ole kuin 11mm sekä 4,5mm kasvanut, mutta ei vaan saannut otetta siitä. Jätti kylmäks vähän... 0.5" isompi näyttö ja 200Mhz nopeampi. Siinä se.

...kuin mikä?

E: Vissiin S2 tuon sinun ekan sivun viestin perusteella..

Latetzki
/ /

kirves wrote: @Latetzki: Meinasitko kytkynä ostaa sen SGS3 tai iP5? Nimittäin eihän niillä juuri ole hintaeroa siinä tapauksessa. Näistä kahdesta oma valintani olisi helppo ja päätyisin iP5. Tottumus vaikuttaa taustalla, mutta mielestäni iOS on miellyttävämpi ja yksinkertaisempi käyttää kuin Android.

Kun sinulla on iPad, niin Android ja iOS eivät toimi lainkaan yhteen.

Miten se voi olla kytkynä samoissa hinnoissa? Ja mistä sen saa kytkynä? Soneralta nyt ainakin mutta en haluaisi vaihtaa nykyistä Saunalahtea.

Latetzki
/

kirves wrote: En itse asiassa tiedä saako kytkynä muilta kuin Soneralta, mutta siltä ainakin. iP5 16GB maksaa 25e/kk ja SGS3 23e/kk (sopimuskausi 24kk) = ei mitään väliä hintaerolla.

Soneran kuluttajaliittymät menivät kokonaan uusiksi elokuussa, joten on mahdollista, että Sonera voi olla sinulle yhtä edullinen kuin Saunalahti. Käytöstä se tietysti riippuu ja siitä millainen kampanja sinulla nykyisin mahdollisesti on.

En haluaisi Saunalahdesta luopua. Kai tämä pitää ilman sopimusta ostaa sitten joskus.

hulluseon
/

Minua kiinnosti enemmän sen myyjä tytön hinkit kun kävin katselemassa uusia hipelöinti puhelimia. Varmasti valehtelematta reilut puolet meni ohi, mitä se tyty puhui.

Rintala
/

kirves wrote: Pääsin tänään tutustumaan Nokian uusiin Lumia 920 ja 820 puhelimiin livenä. Oli vakuuttavaa menoa ja oma Apple vaihtuu heti kun niitä tulee. Welcome 920.

Nyt on oikea meininki!

hulluseon
/

Aamusella kävin hakemassa nyt tämmösen hienon älypuhelimen. Tai no onko se nyt hieno, mutta jos pomo kysyy, että onko älyä niin puhelinta voin näyttää ja sanoa notta nyt on.

800 Lumia tuli hommattua ja ei kai tämä nyt ihan huono voi olla. Lähinnä oma kädettömyys vielä suurimmaksi osaksi rajoittaa käyttöä. Samalla päivitin liittymän pakosta, koska vanhassa liittymässä ei ollut kaiken näköisiä nettejä tai muita.

Ja miksikö Windows puhelin? Android käyttöliittymä ei vain tuntunut hyvältä minusta, joten taas meni Microsoftille rahat.

Ac3Way
/

Hienoja laitteita nämä ovat, mutta aina välillä tekisi mieli kutsua älyttömyyspuhelimiksi.

Sovellus valikoiman kasvu WP:lla on hieman pysähtynyt viimeisen 3kk aikana. Ei ole tullut enään mitään ladattavaa.

Rintala
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Hienoja laitteita nämä ovat, mutta aina välillä tekisi mieli kutsua älyttömyyspuhelimiksi.

Sovellus valikoiman kasvu WP:lla on hieman pysähtynyt viimeisen 3kk aikana. Ei ole tullut enään mitään ladattavaa.

Odota hetki. Kunnes WP päivitys tulee.

Northg7
/

Samsung GT-i9000. Käyttäisin 'ehkä' edelleen Nokia 6000-sarjalaista ellen olisi saanut Korealaista käytettynä ilmaiseksi. Iso näyttö interwebiä sekä kartta- ja paikannuspalveluja varten on oikeastaan ainut asiat joka on tullut uutena asiana tarvekäyttöön sitten MMS-viestien ja ladattavien soittoäänien. Nettiauto.com ja kaveri(e)n tekemä kännykkäpeli ovat ainoat sovellukset, jotka olen ladannut. Käytän kännykässä myös herätyskelloa ja kalenteria. =)

Zolvi
/

Suuria lätysköjä nämä ovat, mut jomman kumman ostan. Samppasun galaxy s3 tai Htc one x. Ei vaan osaa päättää kumpi olis sit se sopivampi. Omppu pomppu ja windows bluescreen on pelistä poissa mun valikoimasta. Jos jollain on toi Htc käytössään, niin kuulisin mielellään kokemuksia siitä. Oma pää enempi kallellaan Htc:n suuntaan.

Finski fani
/

Kah, se on se hullu samassa tilanteessa ko ite kait joskus kohta. Kasisatasta oon kanssa harkinnu. Kuulemma Chromea voisi saaha siihen, mutten sitten tiiä onko totta.

Olisi eka koskettelupuhelin ihtelle. Menee varmaankin se eka kuukausi harjotellessa sen käyttöä. Akunkesto vähän kysyttää. Saako niitä millään kestämään edes sitä kolmea päivää lataamatta? Oma vanhus kun porskuttaa reilun viikon helposti.

hulluseon
/

Akun kesto paranee vähitellen, mutta aika virta perso tämä kasisatanen on. Muutoin ihan hyvä luuri, mutta pari pikkulapsusta suunnittelussa on.

Ac3Way
/

Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Laitatte vaan Datayhteyden ja WLAN:n kiinni, kun ette käytä puhelinta. Menee silloin helposti monta päivää ilman latausta. Etusivulle vaan joku ohjelma, mistä on helppo laittaa nämä päälle/pois. Sellaisia on mm. Connection tiles tai Connectivity shortcuts.

Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Ei mulla mene, vaikka datayhteys ei ole päällä ja WLAN vain erikseen käskettynä herää henkiin.

No siinä tapauksessa tuo Lumia vain sitten kuluttaa enemmän. Oma Samsung joka on lähes sama laite, kun tuo 800 niin vie sitten paljon vähemmän akkua. No mie olen entistä tyytyväisempi ostokseeni ja nauran niille, jotka ostivat Lumia 800:sen kalliilla. :D

hulluseon
/

No jaa, maisemat oli hyvät, enkä saanut lättyyn (pahasti) joten en ole kauppaan tyytymätön, vielä. Toisaalta mokasin sen numeron vonkaus yrityksen, sekä myyjä tytöltä että kassa tytöltä, mutta suojakuoret ja kalvot sain sitten kaupan päälle.

Mace
/

Kysellään ny täälläki.. Elikkäs

Oma 6220 Classic '08 alkaa sammuileen pienestä heilautuksesta/osumasta ja onhan toi muutenkin jo vähä vanhaa mallia.

Nyt houkuttelis tommoset 0€ - 230€ Android -puhelimet.

Ainoo vaan että kun malleja on sen verran paljon ja ei oikein tie että mikä kannattais.

Että vinkkiä vaan tuleen jos tietää jotain :D ^käytettyä en osta^

villek00
/

Itselläni on ollut tässä pari vuotta HTC, ja tyytyväinen siihen olen ollut. Toki ei mutsin ZTE Bladekaan mikään huono ole. Kovin suuria eroja ei ole ottaa sitten samsungin, HTC:n, ZTE:n tai jonku muun. Lähinnä eroja tulee puhelinten tehoissa, ja käyttöliittymän päälle mahdollisesti rakennetuistan graaffisista elementeistä. HTC:n "sense" on ainakin mun käytössä ollut se mieleisin, mutta sellaisen saa ROMmina muihinkin puhelimiin toki.

^Nikde, älä suutu tuosta "hehkutuksesta"^

hulluseon
/

Minä olen sitä mieltä että korkeintaan piereksin noiden androidi puhelimien päälle. Nyt tämän syksyä käyttänyt tätä Winkkari Lumiaa ja vaikka tähän ei mitään java tukea saa kuin hax0r taidoilla, niin aivan sama. Kamera jopa liian hyvä minulle tai siihen nähden mitä minä edes tarvitsen, akun kesto parantunut käytön myötä huimasti ja aika rankasti tätä näköjään saa kohdella että rikki menee.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Wohoo Apple, wohoo! Aiphoun Fem!

Hyvä sijoitus seuraavaksi 6 kuukaudeksi :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.