GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle

Miqqe
/

Kyllä kiinnostaa! Saisi tämä arcade pelaaminen loppua ;)

IIPPONEN
/

EvoBobber kirjoitti 09.07.2008 06:47: Olis kerrankin kunnon ENDURANCEA eikä mitään tuning kisoja :D

vähän repesin X'D

Nipsuhuuli
/

Kyllähän tuo kiinnostaa, kunhan nettipelissä on reilusti tilaa (ehdottomasti väh. 12 pelaajaa). Olen myös pitkään odotellut f1-peliä ja ensi vuonna sellainen saadaan Codemastersilta. Peliä en kyllä osta, jos ovat ajettavuuden pilanneet samalla tavalla kuten GRIDissä. GRIDin demoa pelanneena voin sanoa, että kunnollisia ajolinjoja on hankala ajaa kun ohjaus on niin kevyt :S

cervelinho11
/

Codemastersin heput ovat todenneet "että ovat saaneet palautetta f1 faneilta", joten aikovat tehdä f1 pelin simulaatioksi. Samalla he myös kertoivat GRIDin olevan suunnattu arcadeyleisölle

EvoBobber
/

jotenkin mennyt usko noihin puheisiin... markkinamiehet pakottaa ne arcade muottiin kuitenkin

Miqqe
/

Ehkä sen pelin tekee simulaatioksi se, että salama saattaa puhkaista renkaan kesken kisan, ei ajettavuus missään nimessä...

Nipsuhuuli
/

Jonkun aikaa sitten luin, että pelillä yritettäisiin miellyttää arcade- ja simulaatio-pelaajia. Toivottavasti ei vaan tarkoita simulaatio-peliä, mikä on pilattu "arcade-ajettavuudella"

Draghar
/

Ei ole mahdollista miellyttää sekä arcade, että simulaatio ihmisiä.. Jollei sitten tee kahta eri peliä.

IIPPONEN
/

ja jotenkin on muistikuva että ne oli jossain mainostanu gridiä simuna... jossain ne oli sen ainakin maininnut...

Mudinski
/

Voi olla aika hyvä. Mutta pitihän GRIDin olla ajonautinto :(

TehBigBunny
/

Jos jättävät autojen turhan thyyningin ja osien kanssa pelleilyn poijes niin voi olla ihan asiallinen.

cervelinho11
/

Uuh jos ajomalli on yhtään siihen suuntaan mitä simbinin muissa tuotoksissa niin peli on pakko-ostos. Ratoja vain 13, mutta suurin osa niistäkin loistavia. Liekkö Makaun lempirata Macau????

Makau
/

PGRrää pelailin ja huomasin että se Macaun rata on päin vittua. Liikaa seiniä johon törmäilee..

TehBigBunny
/

Makau kirjoitti 12.07.2008 11:55: PGRrää pelailin ja huomasin että se Macaun rata on päin vittua. Liikaa seiniä johon törmäilee..

Jos sitä ajaisi forzassa niin tulisi rumaa jälkeä .. ja scoreboardia rulaisi 3047 heppaiset yenkki-pashkat.

TeroKortelainen
/

Asian vierestä on osunut silmään, että todella moni haukkuu Gridin ajomallia demon perusteella. Toi demon kokeilu jäi mulla boksin hajoamisen takia muutamaan minuuttiin, joten muistikuvat siitä on hatarat.

Koko versiota on kuitenkin tullut pelattua jokunen kymmenen tuntia ja ajomalli tuntuu ilman ajoapuja todella hienolta. Dirtin asvalttipuolen perusteella pelkäsin pahaa, mutta en todellakaan ole pettynyt ostokseeni. Mun arvosteluasteikolla Grid on selkeästi kiitettävän arvoinen monipuolisuutensa, ulkoasunsa ja soundimaailman ansiosta. Eihän Grid kokonaisuutena mikään Forza ole, mutta useat osa-alueet on kuitenkin toteutettu huomattavasti Forzaa paremmin.

Niin, nämä kokemukset rajoittuvat vielä täysin yksinpelipuoleen, koska en ole viitsinyt lähteä pilaamaan Live-puolelle muiden kisoja, koska uusia ratoja on kuitenkin varsin runsaasti...

Nipsuhuuli
/

Itse olen lukenut GRIDistä muutamia arvosteluja. Useimmissa arvosana on ollut kiitettävällä tasolla, kun taas jotkut valittavat, että ajamisesta on nautinto kaukana.

TeroKortelainen
/

Kaikista Gridin arvosteluista ei tosiaan ilmene, onko testaaja viitsinyt kokeilla peliä ilman kaasu-, jarru- ja ohjausapuja. Saattaa vaikuttaa suht merkittävästi ajokokemukseen, jos tekoäly päättää ohjata sun puolesta autoa paremmalle linjalle yms...

No joo, nää on kuitenkin lopulta hyvin pitkälti makuasioita. Suurin osa varmaan tietää, että pidän Forzasta "jossain määrin" ja tällä hetkellä Grid tulee autopeleistä hyvänä kakkosena. PGR:t ja NFS Pro Street eivät oikein jaksa innostaa, vaikka niissäkin löytyy omat hyvät puolensa. Kunpa voisi yhdistellä tiettyjä osa-alueita eri peleistä, niin kukin löytäisi aika helposti oman "täydellisen" autopelin. Mulla toi koostuisi varmaan seuraavasti: ajomalli Forzasta, autovalikoima Gran Turismoista, soundit NFS/Grid, grafiikat ja vauriomallinnus Gridistä. Ja tietty pikku juttuja sieltä sun täältä...

Hookkis
/

Missä on kultainen gt legends :D kyllä tuokin on jo pakko ostaa..

Kirjaudu sisään vastataksesi.