^Rapula?
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Kanaa ja ranskalaisia vihanneksija.
Salaattia olen syönyt viimeisen kahden kuukauden ajan joka päivä.Sitähän minä taas popsin.Kurkkua,tomaattia,fetaa,oliivia,tonnikalaa,punasipulia ja salaatin lehtiä.Eri hyvää on paahtoleivän kanssa.
Olo on energinen ja pakki toimii mainiosti. :)
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
Indiana Hopo wrote: Kanaa ja ranskalaisia vihanneksija.
Mitkä luokitellaan ranskalaisiks vihanneksiks?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mitkä luokitellaan ranskalaisiks vihanneksiks?
Nämä.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/6a00d834cf7edc53ef0120a4fa8d68970b-.jpg!
Manhattan shiphshejhä! OMNOM!
Leipäjuustoa... Kaapissa on myös Manhattan sipsejä, kivasti.
Mozzarellaa, Leipäjuustoa, Raejuustoa, Savulenkkiä ja pepsiä... Tämän kuun Best Of lautanen... Juusto on hyvää, kieltämättä.
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Mozzarellaa, Leipäjuustoa, Raejuustoa, Savulenkkiä ja pepsiä... Tämän kuun Best Of lautanen... Juusto on hyvää, kieltämättä.
Juustot on parhautta.Eilen tuli vedettyä isot satsit juustoja ja niitähän jäi kivasti vielä täksikin päiväksi.Niitä tässä juuri yöpalaksi nautin päärynän ja suolakeksien kera.Sinihomejuusto suolakeksin päältä ja heti perään pala päärynää.Julmetun hyvää. :)
Mä napostelen tässä parhaillaan salaneuvosta.Mietoa versiota.
Rainbow HotMix karkkeja...ei oo muutakaan naposteltavaa
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
Indiana Hopo wrote: Mä napostelen tässä parhaillaan salaneuvosta.Mietoa versiota.
Salaneuvos on eri hyvä juusto.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Juustot on parhautta.Eilen tuli vedettyä isot satsit juustoja ja niitähän jäi kivasti vielä täksikin päiväksi.Niitä tässä juuri yöpalaksi nautin päärynän ja suolakeksien kera.Sinihomejuusto suolakeksin päältä ja heti perään pala päärynää.Julmetun hyvää. :)
+1 Valkohomejuusto kaurakeksien päällä vadelmahillon kera. OMNOMOMNOM!!
Sinihomejuusto ja pipari.
Poco Loco Hot & Spicy Roc & Rolls!!! HUUTAA VETTÄ, HÄN NYT KIVASTI!! Tulista ja hemmetin hyvää, halpaa ja pieni määrä. Da best!
Kanan Filepihvejä + Paistettuja kasviksia + Riisiä = Hyvvee on!
- Kanan fileepihvit on kariniemen hunajamarinoituja
- Kasvikset on kirsikkatomaattia, paprikaa, sipulia, parsaa + tilkka teryakin makuista soya kastiketta
- Riisi on täysjyvä riisiä, johon on lisätty keittämisen alussa 2 tl kurkumaa
Rullakebab aurajuustolla omnomom
Pannulle: kanaa, paprikaa, sipulia, nuudelia, soijaa, muita sooZZeja ja mausteita. Ai että kun on hyvää.
Lidlin kinkku herkkusieni pizzaa ja päälle tabasco chipotlea.
Tonnikalasalaattia
- Pikamakaronia - Kermaviili + Estrellan valkosipulidippi - Rainbow tonnikalaa hiutaleina öljyssä - Ripaus Sitruunapippuria OMNOM
Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu.
Syön taikinan ja puhallan harppuun Lahden kansallishymnin.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu.
Syön huuliharpun ja puhallan taikinaan Lahden kansallishymnin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.