Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu.

Syön taikinan ja puhallan harppuun Lahden kansallishymnin.

Eivät käy yhtään järkeen nämä Schimanski-miähen kryptiset kirjoitukset. Aivan pihalla olemme me kuolevaiset.

Asiaan: Täällä mussutellaan: Spaghetti Bolognese. Pitäisikö tänään maistella viimeisen oikeastaan vapaan illan kunniaksi hieman [linkki http://j.imagehost.org/0182/jellona.jpg] jellonaa [/linkki], kun huomenna se ei enää kannata?

TehBigBunny
/ /

Possun (yrttimarinoitu) filettä, freesattua paprikaa ja verkkomelonia. Seuraksi maissintähkä ja jääkylmä lager.

Jälkkäriksi vanilijajäätelöä johon vatkasin sekaan 'sitruunatahnaa'.

p.s. VILTUN HYVÄÄ !

El PiNk DeViL
/

Popcornia ekaa kertaa 4 vuoteen :P Tätä ei voi sanoin kuvailla, kuinka hyvää OMNOMNOM

Tuomo33
/

Puol kypsää/raakaa riisiä puoliks lämmintä paahtoleipää ja juon kokista. On hyvää pakostikkin kun muuta ei löytynyt. Tulloo vanhat ajat mieleen

Finski fani
/

Kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa. Friteerattua possua, pekingin ankkaa, kaalikääryleitä ja paljon kaikkea muuta. Erittäin hyvää oli. Nam nam!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa. Friteerattua possua, pekingin ankkaa, kaalikääryleitä ja paljon kaikkea muuta. Erittäin hyvää oli. Nam nam!

mukamuka kuka opiskelija? häh?

Sööin maccaroonii ja kaks köttpullaa.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

mukamuka kuka opiskelija? häh?

Sööin maccaroonii ja kaks köttpullaa.

Hyvä tilaisuus. Porukat tuli kylään ja ne makso safkat. =) Jääkaappi on itellä ihan tyhjä...

Schimanski76
/

Karjalanpaistia,ruisleipää voilla,maitoa.

Pitkä valmistusaika,mutta lopputulos on erinomainen.Eli aivan hewletin hyvää!!!

hulluseon
/

Ja jos leipä on itse tehtyä ja juuri leivottua, on tuo kokonaisuus vieläkin parempi. Ja pierun hajuisempi.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: makaroonia ja jauhelihaa naminamipusipusi

Siihen törkkäät viellä päälle kaikkia tulisia mausteita, niin omnom.

superiorjerde
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Siihen törkkäät viellä päälle kaikkia tulisia mausteita, niin omnom.

äsken ku paistoin ni latioin jotai mausteita ja ketsuppia =)

TehBigBunny
/

Laitetaan grillattuja paprikoita, täytteeksi broilerijauheliha/riisi/ohra ja mausteeksi tiukat chilit.

Aliboz
/

Äsken vetäsin taas pekonia, on kyllä perkele hyvää...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Laitetaan grillattuja paprikoita, täytteeksi broilerijauheliha/riisi/ohra ja mausteeksi tiukat chilit.

Mulle kanssa ja patonkia mukaan laitat siihen, minä pistän oluet!

hulluseon
/

Mulla on jänöjussien, BigBunnyn ja vaiskin kanssa sopimus että mä en syö niitten ruokia ja ne ei aja mun mopolla

Kirjaudu sisään vastataksesi.