Minkä ikäisiä olette?

zattwy
/

En oo kehdannut iästä puhhuu ,huh huh kun puuskuttaan rupes tää kirjottaminen, täytyy hiljentää tahtia. Joo Kekkonen valittiin toiselle pressakaudelleen ja markan arvo romahti (800mk vastasi 8 markkaa), tänä armonvuonna kun mie tulin maailmaan.

Se oli tuo savulohen teksti joka sai mut avautumaan(KLOPIT).

ariko
/

Kiitos zattwy meikä nuoreni kerralla monta vuotta en mä ookkaa FRC:n vanhin pappa ;)

savulohi
/ /

Mukava kun löytyy kokeneempaakin kaartia. Tuli kevättalvella pyörittyä enemmän tuolla Forzan virallisella forumilla, ja itseasiassa (sattumaa tai ei) kaikki kenen kanssa satuin tekemisiin colabbien tms. kautta oli ikähaarukkaa 30-50v., eli kyllä meitä vanhoja sutiturpia varmaan löytyy radoilta ihan kivastikin. Hauskanpito ei katso ikää. :)

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: 18 pyörähtää tännään..

Onnea! Siitä se alamäki alkaa. :D

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Onnea! Siitä se alamäki alkaa. :D

Kiitoksia vuan.. Itse asiassa toivoisin että nyt alkaisi vihdoin ja viimein ylämäki, jatkuvien vastaiskujen jälekeen.. Pitää toivoa vuan, että mennee tää päivä suunitelmien mukkaan. (Olis ihme sekin)

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Kiitoksia vuan.. Itse asiassa toivoisin että nyt alkaisi vihdoin ja viimein ylämäki, jatkuvien vastaiskujen jälekeen.. Pitää toivoa vuan, että mennee tää päivä suunitelmien mukkaan. (Olis ihme sekin)

Jep, ilman muuta näin toivotaan. Se oli vaan huumorilla höystettyä iän mukanaan tuomaa kyynisyyttä. :)

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Joo Mudille tuli 19v mittariin tänään...

onnea!

DarkWarjo
/ /

konrätsyleissöns, helvetin hyvä kuukausi viettää synttäreitään btw. :)

//ja se ikä? no on se tuol jossain joskus mainittu, kultainen keskitie, en mikää junnu, enkä mikää kääkkäkää! (siinä teille sätvi, skimmi, lohes, bani, sfäiski.... HÄHÄ!)

savulohi
/ /

/ Parempi luisutorttu. Onnittelut. :) Ja Warjomiäs ei huuvvella siellä, papoissa on viälä ruutia!

Pottae
/ /

Eikö se ollutkaan 16? //Ei vaan, onnea vain Mudi_miähelle.

Kirjaudu sisään vastataksesi.