en muista oonko jo kirjottanu mutta mulla siis 14.7 tulee 28 täyteen....
Minkä ikäisiä olette?
8.7 tulee 18 täyteen..
@ pinkki. Yhtä pitkä vuosi tulee olemaan ku aikasemmatkin.. Ellei nyt ole karkaus vuosi..
Vastauksena käyttäjälle OMGxan
Arkk1Enkel1 wrote: en muista oonko jo kirjottanu mutta mulla siis 14.7 tulee 28 täyteen....
Hyihyi, enhän syö.. Mulla moinen kammottava ikäpysäkki kapuaa vastaan vasta 7.1.2012 :D
E: Ja onnea tasapuolisesti kaikille muillekkin vanhentujille. Ei siin midist, maaliviival erot tasataan :D
PS.
LORD HOPO wrote: Darkki ja Ville on FRC:n rottia.
Ja lisättäköön, et kuulun kyseiseen rottaposseen. Toisin sanoen sitä johdan :D
13.10 tulee 22 lasiin
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote:
PS.
Ja lisättäköön, et kuulun kyseiseen rottaposseen. Toisin sanoen sitä johdan :D
Johdat? jumankauta! kuka sust o johtajan tehny! ny tullee vallankaappaus!
mut joo.. 3.9. syntyny, samana päivänä ku kekkonen, ulkonäöltäki samiksia ollaan.
vuosi oli sentään eri. eli meikä o syntyny vast sillo 1984
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Johdat? jumankauta! kuka sust o johtajan tehny! ny tullee vallankaappaus!
mut joo.. 3.9. syntyny, samana päivänä ku kekkonen, ulkonäöltäki samiksia ollaan.
vuosi oli sentään eri. eli meikä o syntyny vast sillo 1984
Meidän koirakin on syntyny 3.9 : D
Tuli tässä mieleen... Maaliskuusta 9 kuukautta taaksepäin on juhannus, hmm. Ja syyskuusta 9 kuukautta taaksepäin on uusivuosi... Ja kaikkihan tietää mitä näinä pyhinä tehdään :D
Juodaan teetä ja katsellaan vanhoja valokuvia. Ehkä voi pikkusen kitaraa soittaa kanssa.
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Tuli tässä mieleen... Maaliskuusta 9 kuukautta taaksepäin on juhannus, hmm. Ja syyskuusta 9 kuukautta taaksepäin on uusivuosi... Ja kaikkihan tietää mitä näinä pyhinä tehdään :D
Juu,Skimmy ja Skimmyn isoveikka on aika tarkalleen juhannuksena pantu aluilleen.
Aika paljon on porukkaa maaliskuun loppupuolella syntynyt omassa kaveripiirissä.Saa kivoja kimppasynttäreitä viettää.
SE VALEHTELLOO !
Pelkiassa ei viätetä juhannusta !
// Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: SE VALEHTELLOO !
Pelkiassa ei viätetä juhannusta !
// Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.
Vahinkoja sattuu kaikille :)
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.
Jaa, siitäköhän se sitten johtuu että minen tykkee yli 15 asteen helteistä? -25 on se mun juttu. Tai sitten mullon niin hyvät glykolit verissä.
Ja on se Ile vajaan kuukauden vanhempi. Sättänä.
Alamäki virallisesti alkanut. 25-vuotta tänään.
Onneks olkoon ja elä junnu valita ;)
Onnea vaan eegac:ille
En olekkaan tähän topicciin kirjotellu ollenkaan. Eli 13 täytin tos keväällä
Itse olen vuosimallia -94, joten 17 tuli tos Huhtikuus.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Meidän koirakin on syntyny 3.9 : D
Nyt ollaan jännän äärellä
Huomenna 16, menipäs vuosi nopeasti.
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Huomenna 16, menipäs vuosi nopeasti.
Pelasitko pajatsoa koko vuoden?
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Pelasitko pajatsoa koko vuoden?
Skimmystä on vanha tullu kun pelikoneethan on nykyään K18. /18 täytän syyskuussa. Oli se jännää kun sain laillisesti pelata pelikoneita vähän aikaa ja sit ne yhäkkiä taas kiellettyjä pari kuukautta.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Skimmystä on vanha tullu kun pelikoneethan on nykyään K18.
Oho.Emmie tiänny.
24 tuli tänään täyteen.
ONNEA !
Meikä on näköjään pappaosastoa karvan päälle kolmekymppisenä. Noh, reippaasti nuorempi kuin kohta kuuskymppinen isäukko, joka edelleen vääntää suu hevosenkengällä WRC:tä, Colinia ja kumppaneita multa aikanaan jääneillä PS2:lla ja ratilla. Jos totta puhutaan niin pataan tulee melkein joka kerta kun äijä heittää sorahaasteen tiskiin. :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.