Minkä ikäisiä olette?

OMGxan
/

en muista oonko jo kirjottanu mutta mulla siis 14.7 tulee 28 täyteen....

Tuomo33
/ /

8.7 tulee 18 täyteen..

@ pinkki. Yhtä pitkä vuosi tulee olemaan ku aikasemmatkin.. Ellei nyt ole karkaus vuosi..

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle OMGxan

Arkk1Enkel1 wrote: en muista oonko jo kirjottanu mutta mulla siis 14.7 tulee 28 täyteen....

Hyihyi, enhän syö.. Mulla moinen kammottava ikäpysäkki kapuaa vastaan vasta 7.1.2012 :D

E: Ja onnea tasapuolisesti kaikille muillekkin vanhentujille. Ei siin midist, maaliviival erot tasataan :D

PS.

LORD HOPO wrote: Darkki ja Ville on FRC:n rottia.

Ja lisättäköön, et kuulun kyseiseen rottaposseen. Toisin sanoen sitä johdan :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

PS.

Ja lisättäköön, et kuulun kyseiseen rottaposseen. Toisin sanoen sitä johdan :D

Johdat? jumankauta! kuka sust o johtajan tehny! ny tullee vallankaappaus!

mut joo.. 3.9. syntyny, samana päivänä ku kekkonen, ulkonäöltäki samiksia ollaan.

vuosi oli sentään eri. eli meikä o syntyny vast sillo 1984

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Johdat? jumankauta! kuka sust o johtajan tehny! ny tullee vallankaappaus!

mut joo.. 3.9. syntyny, samana päivänä ku kekkonen, ulkonäöltäki samiksia ollaan.

vuosi oli sentään eri. eli meikä o syntyny vast sillo 1984

Meidän koirakin on syntyny 3.9 : D

sjamy
/

Tuli tässä mieleen... Maaliskuusta 9 kuukautta taaksepäin on juhannus, hmm. Ja syyskuusta 9 kuukautta taaksepäin on uusivuosi... Ja kaikkihan tietää mitä näinä pyhinä tehdään :D

hulluseon
/

Juodaan teetä ja katsellaan vanhoja valokuvia. Ehkä voi pikkusen kitaraa soittaa kanssa.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Tuli tässä mieleen... Maaliskuusta 9 kuukautta taaksepäin on juhannus, hmm. Ja syyskuusta 9 kuukautta taaksepäin on uusivuosi... Ja kaikkihan tietää mitä näinä pyhinä tehdään :D

Juu,Skimmy ja Skimmyn isoveikka on aika tarkalleen juhannuksena pantu aluilleen.

Aika paljon on porukkaa maaliskuun loppupuolella syntynyt omassa kaveripiirissä.Saa kivoja kimppasynttäreitä viettää.

TehBigBunny
/ /

SE VALEHTELLOO !

Pelkiassa ei viätetä juhannusta !

// Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: SE VALEHTELLOO !

Pelkiassa ei viätetä juhannusta !

// Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.

Vahinkoja sattuu kaikille :)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Yksi syy miksi keväällä syntyy paljon -kuutteja- penskoja on se että skidin kanssa on helpompi olla kevääll/kesällä kuin syksy/talvi.

Jaa, siitäköhän se sitten johtuu että minen tykkee yli 15 asteen helteistä? -25 on se mun juttu. Tai sitten mullon niin hyvät glykolit verissä.

Ja on se Ile vajaan kuukauden vanhempi. Sättänä.

Eeegac
/

Alamäki virallisesti alkanut. 25-vuotta tänään.

jimmykojootti
/

En olekkaan tähän topicciin kirjotellu ollenkaan. Eli 13 täytin tos keväällä

Mace
/

Itse olen vuosimallia -94, joten 17 tuli tos Huhtikuus.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Huomenna 16, menipäs vuosi nopeasti.

Pelasitko pajatsoa koko vuoden?

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Pelasitko pajatsoa koko vuoden?

Skimmystä on vanha tullu kun pelikoneethan on nykyään K18. /18 täytän syyskuussa. Oli se jännää kun sain laillisesti pelata pelikoneita vähän aikaa ja sit ne yhäkkiä taas kiellettyjä pari kuukautta.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Skimmystä on vanha tullu kun pelikoneethan on nykyään K18.

Oho.Emmie tiänny.

savulohi
/

Meikä on näköjään pappaosastoa karvan päälle kolmekymppisenä. Noh, reippaasti nuorempi kuin kohta kuuskymppinen isäukko, joka edelleen vääntää suu hevosenkengällä WRC:tä, Colinia ja kumppaneita multa aikanaan jääneillä PS2:lla ja ratilla. Jos totta puhutaan niin pataan tulee melkein joka kerta kun äijä heittää sorahaasteen tiskiin. :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.