PPPP

kurppak
/ /

Nipsuhuuli kirjoitti 16.03.2009 20:04: Ei luoja, mikä F1-kuume! Vielä pitäisi jaksaa odottaa reilu viikko..

Mä en ole koskaan tajunnu mitä hienoo on seurata samanlaisten autojen samanlaista menoa samalla radassa useamman tunnin ajan. Sama urheilukisojen kanssa. Mutta eipä sillä, kukin tykkää mistä tykkää.

Edit: Oisit nyt helevetti antanu sen kitaran vaikka meikäläiselle. Meillä on sentääs seinät jotka kestää muovia.

Nipsuhuuli
/

kurppak kirjoitti 16.03.2009 20:16: Mä en ole koskaan tajunnu mitä hienoo on seurata samanlaisten autojen samanlaista menoa samalla radassa useamman tunnin ajan. Sama urheilukisojen kanssa. Mutta eipä sillä, kukin tykkää mistä tykkää.

Kun autot pyrkivät myös tulemaan maaliin mahdollisimman hyvällä sijoituksella, syntyy taistelua ja jännitettävää. Parhaimmillaan formulat ovat todellista viihdettä ;)

Hookkis
/

Uskoisin että ensikaudella tullaan näkemään parhaat kisat vähään aikaan.

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
LeetPotta
/

Tuli sitten hankittua tuo Nintendo Wii.. :pp

Mukava konsoli kyllä! Mario Kart, todella addiktoiva peli :D

Northg7
/

Käykääs äänestämässä NoAero -kuvia. Nyt on menossa historian helpoiten jollekin milijuuna :)

markki
/

Northg7 kirjoitti 16.03.2009 20:00: Ei luoja, mikä autokuume...

TeroKortelainen
/

Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999

Miqqe
/

TeroKortelainen kirjoitti 17.03.2009 18:03: Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999

Joo se on loppu ny. Tee varmuuden vuoks kokonaa uus GT.

ariko
/

TeroKortelainen kirjoitti 17.03.2009 18:03: Pitäisiköhän lopettaa achievementtien keräily tähän hetkeen, kun ruudussa on seuraavanlainen GamerScore-lukema: 9999

Näköjään myöhäistä jo, menit sitten rikkomaan "kuparisen" ; )

djrunkkari
/

ariko kirjoitti 18.03.2009 11:00:

Näköjään myöhäistä jo, menit sitten rikkomaan "kuparisen" ; )

Mikä jätkä!

TeroKortelainen
/

Juu, sviduiksi meni about 5 minuuttia tuon jälkeen, kun Sega Rally pääsi yllättämään :(

Itse asiassa täysin sattumalta katsoin ennen tuota viimeisintä achia, että mistä hyvästä se saavutus tuli ja huomasin sinänsä kivan lukeman. Eihän tuolla mitään merkitystä ole, kunnon pelaajalla olisi näillä peleillä vissiin pitkälti yli 20k bojoa...

Niin, lisää tuubaa: tilasinpas maanantaina Gears of War 2:n kun CdOn:issa oli halvalla 3 kk:n Liven kera. Taas sellainen peli, josta tämä urpo ei tiedä etukäteen kuin nimen... Mutta eikös sitä sanota, että kaikki paskakärpäset ei voi olla väärässä ;)

Northg7
/ /

Northg7 kirjoitti 17.03.2009 16:52: Käykääs äänestämässä NoAero -kuvia. Nyt on menossa historian helpoiten jollekin milijuuna :)

Klo.24 jälkeen ei voi enää vaikuttaa. Saako

Mudinski
/

Hmm... Ihmeellistä. Xbox.com näyttää että mulla olisi viellä Live aikaa 16.3.2010 saakka... Tullut viestikin s-postiin että Live! aikaasi on jatkettu... Mitään koodeja/luottokortin numeroita en ole laittanut viellä siis...

No, tässä kunnossa ei kyllä pelailla ollenkaan...

tappi
/ /
Näytä piilotettu viesti
Ac3Way
/

Ei mulla muuta sanottavaa ole kuin, että sä kirjoitat ihan "vajaasti". ;)

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Ac3Way
/

tappileipa kirjoitti 18.03.2009 23:43:

Ac3Way kirjoitti 18.03.2009 23:42: Ei mulla muuta sanottavaa ole kuin, että sä kirjoitat ihan "vajaasti". ;)

Vieläki? oon koittanu kirjottaa paremmi,ja lopettanu noi yhen sanan kommentit,niinku on pyydetty..

Matti, joka päivä se paranee. Kohta me ollaan jo niin pitkällä, että mul ei tuu enää äitiä ikävä.

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Hookkis
/

Eiköhän se kaikkien käsitys ole jo muodostettu aikapäiviä sitten.. senkun yrität kirjotella mainettas paremmaks, turhaan vaan sanon minä.

Nipsuhuuli
/ /

Munkin mielest tapin kirjotustyyli o vajaa,ite e kirjottas aina tällee prklO_0 Ei millää pahal,mut tää o mu mielipide.

Kirjaudu sisään vastataksesi.