Mitä sä ite tuut aukomaan. Mee vaikka harjottelee sitä driftigiä että ei tarvii angstata kun ei onnistu..
PPPP
Jollain on vissiin pinna vähän kireellä?
Ei ole :D
Hoooookkkkiiiiiiiiiisss, ne lääkkeet!
Poottaaaaaa!!! Turpa kiiii!!! :D No joo, ehkä lopetan tän "paskan" läpän heittämisen tähän että täällä ei taas synny 3 maailman sotaa..
Tappileipä mulle tätä jo eilen toru. Mua nyt tällä hetkellä ärsyttää tommoset TURHAT KOMMENTIT!! enkä meinaa zapekkia
Sä meinaat mua, eks vaan ;)
en puhu tästä tappi jutusta sinä ja nipsu vain ilmaisitte mielipiteenne tapista :D mudinski tua yrittää olla joku helvetin tarhatäti.
Jihuu.. Raabinen on huomenna 600e rikkaampi..Saapahan mopon vakuutukset maksettua.
No joo Runkkari sai mut kiinni... Myönnetään... Tarhatätihän musta on tulossakin ammattikoulun jälkeen :)
mut heiiii eix oo tosii hieno ku kaikki sekois ?!? XD sieni XD... Seotaan kaikki vaan...
Mistä lähtie ponit on ollu keltasia? @_@
Mudinski kirjoitti 19.03.2009 11:15: No joo Runkkari sai mut kiinni... Myönnetään... Tarhatätihän musta on tulossakin ammattikoulun jälkeen :)
mut heiiii eix oo tosii hieno ku kaikki sekois ?!? XD sieni XD... Seotaan kaikki vaan...
XDDDDDDDDDDD mä ainaki olin syntyessäni jo seonnutXD
Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES
[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES
[QUOTE]Nipsuhuuli wrote 03/19/2009 @ 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES
[LAINAUS]kurppak kirjoitti 19.03.2009 17:00: [LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES
Miks Haaviston Jesse on aina kännissä ?
konnah wrote 03/19/2009 @ 21:11: Miks Haaviston Jesse on aina kännissä ?
Minun alkoholin käytössä ei ole mitään moitittavaa Nipsu juo vahvoja!
[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 17:33: [LAINAUS]kurppak kirjoitti 19.03.2009 17:00: [LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES
vanukkaan tarjoaminen xD
Perjantai prkl!! [K18]Ansaittu olut, paras olut[/K18]
Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :D
Nipsuhuuli kirjoitti 20.03.2009 18:09: Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :D
Perkeleen Salatut Elämät joutais keskitysleirille!
ITS JUMP TIEEEEEEMMMMM HOHOHHOHO...
OH HAI GAIZ
Köniinsä sietäisi julma sakemanni, seisovanpöydänkin se tyhjensii.
Kirjaudu sisään vastataksesi.