PPPP

Hookkis
/

Mitä sä ite tuut aukomaan. Mee vaikka harjottelee sitä driftigiä että ei tarvii angstata kun ei onnistu..

Hookkis
/

Poottaaaaaa!!! Turpa kiiii!!! :D No joo, ehkä lopetan tän "paskan" läpän heittämisen tähän että täällä ei taas synny 3 maailman sotaa..

djrunkkari
/ /

Tappileipä mulle tätä jo eilen toru. Mua nyt tällä hetkellä ärsyttää tommoset TURHAT KOMMENTIT!! enkä meinaa zapekkia

djrunkkari
/

en puhu tästä tappi jutusta sinä ja nipsu vain ilmaisitte mielipiteenne tapista :D mudinski tua yrittää olla joku helvetin tarhatäti.

RaabForRehab
/

Jihuu.. Raabinen on huomenna 600e rikkaampi..Saapahan mopon vakuutukset maksettua.

Mudinski
/

No joo Runkkari sai mut kiinni... Myönnetään... Tarhatätihän musta on tulossakin ammattikoulun jälkeen :)

mut heiiii eix oo tosii hieno ku kaikki sekois ?!? XD sieni XD... Seotaan kaikki vaan...

djrunkkari
/

Mudinski kirjoitti 19.03.2009 11:15: No joo Runkkari sai mut kiinni... Myönnetään... Tarhatätihän musta on tulossakin ammattikoulun jälkeen :)

mut heiiii eix oo tosii hieno ku kaikki sekois ?!? XD sieni XD... Seotaan kaikki vaan...

XDDDDDDDDDDD mä ainaki olin syntyessäni jo seonnutXD

Nipsuhuuli
/

Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES

kurppak
/

[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES

djrunkkari
/

[QUOTE]Nipsuhuuli wrote 03/19/2009 @ 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES

Nipsuhuuli
/

[LAINAUS]kurppak kirjoitti 19.03.2009 17:00: [LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES

djrunkkari
/

konnah wrote 03/19/2009 @ 21:11: Miks Haaviston Jesse on aina kännissä ?

Minun alkoholin käytössä ei ole mitään moitittavaa Nipsu juo vahvoja!

Makau
/

[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 17:33: [LAINAUS]kurppak kirjoitti 19.03.2009 17:00: [LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 19.03.2009 14:50: Huomenna on enää lyhyen matikan yo-koe ja SITTEN ALKAA ANSAITTU KES

Nipsuhuuli
/ /

Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :D

kurppak
/

Nipsuhuuli kirjoitti 20.03.2009 18:09: Toivottavasti Jarkko saisi Niinan kiinni strippaajan sivutyöstä :D

Perkeleen Salatut Elämät joutais keskitysleirille!

ariko
/

Köniinsä sietäisi julma sakemanni, seisovanpöydänkin se tyhjensii.

Kirjaudu sisään vastataksesi.