Vesi vanhin voitehista
Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?
juon erittäin harvinaista vuosikertakolaa : merkki - premier cola light. maku : keskimakeahkonkolamaispiristävähkö. näitä ei sitten saa kuin valintatalosta ja siwasta, kannatta ostaa,ei koskaan tiedä milloin loppuu XD
Kaffea. Itse juuri jauhetuista pavuista.
Namskis ja maiskis.
Kukko :peukku:
Karapalo lonkkua.. Naminami..
^ Onko Otto-puolukka-karpalolonkero mitä hä?
^ Olvin :p
Kraffenvaltteria
*R
Kurkoa on kitattu jonnin verran.. Nyt tutimaahan!
Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.
- oho snadisti väärään aiheeseen :( -
ESPRESSO JA KONJAMIINI VITTU JEEE !
TehBigBunny kirjoitti 24.05.2009 15:42: Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.
- oho snadisti väärään aiheeseen :( -
ESPRESSO JA KONJAMIINI VITTU JEEE !
Pisti mahan sekaisin, kun luin tota. Onneksi korjasit asian... :D
Vihriää teetä..Mukiin menevää.
RaabForRehab kirjoitti 24.05.2009 18:40: Vihriää teetä..Mukiin menevää.
No nyt ku sanoit, niin mä haluun kans ----->teetä keittämään------>
mustaa teetä johon on sekotettu omenaraastetta :P on meinaa hyvää :P
Porissa pantua. On.
2008 Two Oceans Fresh & Fruity White Chenin Blanc (40 %), Colombard (40 %), Cape riesling (20 %)
"Puolikuiva, pehmeähappoinen, hedelmäinen, herukkainen, hennon sitruksinen" -Alko. Johon on helpohko yhtyä.
Meneehän tämä ihan jees, mutta parempaakin olen ottanut.
Tiukka espresso ja palanen tummaa sukulaatia.
Nam.
Karjalaa!!! KALJA ON SIKA VITTU JEE JEE!!!
KAHVI ON SIKA VITTU JEE !!!11
Viides iso kuppi kaffetta menossa.Ihan rauhallinen olo.Siis ihan rauhallinen.Ei mitään levottomuutta ilmassa.Aivan rauhallisesti.Ei kofeiiniövereitä ollenkaan.Ihan keskittyneesti vain.Rauhassa.Pulssi normaali.Ei hakkaa pumppu yhtään.Tässä ihan rauhallisesti vaan.Ei hikoiluta yhtään.Rauha.
Kakkaoooo, nam nami nam! :))
Kaljaa juon. KARHU! Läikky pöydälle ei näppikselle. Hyvä juoma parempi mieli :) Lisää löytyypi auton takakontista, siitä subbarin vasemmalta puolelta.
Kraffenwaldemari!!! KALJA ON SIKA VITTU JEE JEE!!!
Koffia! Mutta ei liikaa,vain lääkkeeksi,vain lääkkeeksi....
Kirjaudu sisään vastataksesi.