Schimanski on KOFEIINIRIIPPUVAINEN.
Ja kaljaki näyttää maistuvan :)
Schimanski on KOFEIINIRIIPPUVAINEN.
Splat Number1 kirjoitti 18.06.2009 20:40: Schimanski on KOFEIINIRIIPPUVAINEN.
:) :)
Kukkoa, Kultalonkeroa ja Velvetiä. Hyvältä maistuu sekoitus, ei vaan...
Appelsiini mehua.On ihan hyvää.
Juoppo en ole mutta aamupalaksi otin ohuen konjakin.
XO:ta.
TehBigBunny kirjoitti 21.06.2009 08:33: Juoppo en ole mutta aamupalaksi otin ohuen konjakin.
XO:ta.
Aamukonjakki tekee eetvarttia mahalle,myös hengitys raikastuu ja käytös muuttuu miellyttäväksi. :)
Vetäsin tossa 1 litran verran itsetehtyä jääkaffeeta. Hyvää oli :)
hups, tuplat
Muistakaa nytten juoda ettei tule nestehukkaa!!! Nytten juon jääteetä ja meen takas töihin riehuun vesurilla :D
Jack Danielssia raakana! Pohjalle otin viksuna poikana tulisia nuudeleita... Kohta on silmät >.<
Velkopopovickyjä meni päivällä hellepäissään jokunen kappale,epsanjalaista punkkua nyt mennyt illan mittaan pari lasia liikaa. :)
Tropic appelsiinitäysmehua
Masi Masianco
Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :) kun suomesta ei saa pitää mennä ruotsista hakemaan :D
IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)
Eipäs ole ;)
TEHO!! Pakastimesta, aah!
PetuK kirjoitti 30.06.2009 07:55:
IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)
Eipäs ole ;)
TEHO!! Pakastimesta, aah!
Mun tapoihin kuuluu juomien pakastoiminen, jotta ne olisivat aivan jääkylmiä ;)
Iisalmessa valmistettua palautumisjuomaa!
Newcastlea. Tumma vie voiton, jopa hinnassa.
Ulkomaista olutta.
Kylmää ja kuplii. Kelpaa.
Rekorderlig Mansikka-Lime Mansikan ja Limen makuinen päärynäsiideri Ruotsin Vimmerbystä. Ei ole miehekäs juoma tämä.
Schimanski76 kirjoitti 23.07.2009 12:14: Rekorderlig Mansikka-Lime Mansikan ja Limen makuinen päärynäsiideri Ruotsin Vimmerbystä. Ei ole miehekäs juoma tämä.
Miehekkäistä juomista miehekkäin eli Hartwallin omena limonaadia :P On meinaa hyvää ja kylmää :)
Olvia kun juo niin sivistyy kummasti.Joka korkin alle kätkeytyy nääs kiperä kysymys.Loppukesästä olen jo viisas mies.
Mad Crocia tullu tässä juotua 2 tölkkiä
Vettä näin aamusta. Iski jonkun perkuleen jälkitaudin, niin voi olla että pian oon Antib-kuurilla, ni tulee taas jäämään alkoholit vähemmälle.
Itse suosin Rockstaria (Musta, mutta valkoinenkin menee) ja myös se oranssi, 50% juice-versio toimii äärimmäisen hyvin! :D
Tehokin oli ok, mutten ole sitä sen jälkeen juonu ku ne tölkeistä luopu.
Eli erityisesti juuri energia-juomat aina tölkeistä! Poikkeuksena ED ja N20+.
Limuista yksi pitkä-aikaisempi suosikkini on hieman harvinaisempi (löytyy sillointällöin K-kaupoista) Nokian panimon(tai panimoiden?) Rili. Kyseessä on tervan makuinen tumma (cola?) juoma. Erityisesti aivan jääkylmänä erittäin toimivaa, ei huoneenlämpöisenä kannata edes avata. Maku muistuttaa vahvasti Terva Leijona-pastillien makua. Myydään käsittääkseni ainoastaan 0,5l muovipulloissa. Etiketin väri tumman lila/musta ja kirkas oranssi (mm. Korkki).
Kertokaas kyseisestä hieman harvinaisemmasta Arktisesta aarteesta mielipiteitänne ja jos ette vielä ole kyseistä juomaa maistanu, suosittelen vahvasti niin tekemään!
IL3 kirjoitti 24.07.2009 03:09: Itse suosin Rockstaria (Musta, mutta valkoinenkin menee) ja myös se oranssi, 50% juice-versio toimii äärimmäisen hyvin! :D
Juu Rockstar on kanssa hyvää, mutta parasta on tietty Red Bull
IL3 kirjoitti 24.07.2009 03:09: Tehokin oli ok, mutten ole sitä sen jälkeen juonu ku ne tölkeistä luopu.
Kyllähän tehoa vieläkin saa tölkissä...
Kirjaudu sisään vastataksesi.