Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Splat Number1
/ /

Schimanski on KOFEIINIRIIPPUVAINEN.

Ja kaljaki näyttää maistuvan :)

Schimanski76
/

Splat Number1 kirjoitti 18.06.2009 20:40: Schimanski on KOFEIINIRIIPPUVAINEN.

Ja kaljaki näyttää maistuvan :)

:) :)

Ac3Way
/

Kukkoa, Kultalonkeroa ja Velvetiä. Hyvältä maistuu sekoitus, ei vaan...

Schimanski76
/

TehBigBunny kirjoitti 21.06.2009 08:33: Juoppo en ole mutta aamupalaksi otin ohuen konjakin.

XO:ta.

Aamukonjakki tekee eetvarttia mahalle,myös hengitys raikastuu ja käytös muuttuu miellyttäväksi. :)

PetuK
/

Vetäsin tossa 1 litran verran itsetehtyä jääkaffeeta. Hyvää oli :)

Jupe San
/ /

Muistakaa nytten juoda ettei tule nestehukkaa!!! Nytten juon jääteetä ja meen takas töihin riehuun vesurilla :D

villek00
/

Jack Danielssia raakana! Pohjalle otin viksuna poikana tulisia nuudeleita... Kohta on silmät >.<

Schimanski76
/

Velkopopovickyjä meni päivällä hellepäissään jokunen kappale,epsanjalaista punkkua nyt mennyt illan mittaan pari lasia liikaa. :)

IIPPONEN
/

Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :) kun suomesta ei saa pitää mennä ruotsista hakemaan :D

PetuK
/

IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)

Eipäs ole ;)

TEHO!! Pakastimesta, aah!

Nipsuhuuli
/

PetuK kirjoitti 30.06.2009 07:55:

IIPPONEN kirjoitti 30.06.2009 05:36: Burn energiajuomaa. Parasta energiajuomaa mitä rahalla saa :)

Eipäs ole ;)

TEHO!! Pakastimesta, aah!

Mun tapoihin kuuluu juomien pakastoiminen, jotta ne olisivat aivan jääkylmiä ;)

Schimanski76
/

Rekorderlig Mansikka-Lime Mansikan ja Limen makuinen päärynäsiideri Ruotsin Vimmerbystä. Ei ole miehekäs juoma tämä.

IIPPONEN
/

Schimanski76 kirjoitti 23.07.2009 12:14: Rekorderlig Mansikka-Lime Mansikan ja Limen makuinen päärynäsiideri Ruotsin Vimmerbystä. Ei ole miehekäs juoma tämä.

Miehekkäistä juomista miehekkäin eli Hartwallin omena limonaadia :P On meinaa hyvää ja kylmää :)

Schimanski76
/

Olvia kun juo niin sivistyy kummasti.Joka korkin alle kätkeytyy nääs kiperä kysymys.Loppukesästä olen jo viisas mies.

IL3
/ /

Vettä näin aamusta. Iski jonkun perkuleen jälkitaudin, niin voi olla että pian oon Antib-kuurilla, ni tulee taas jäämään alkoholit vähemmälle.

Itse suosin Rockstaria (Musta, mutta valkoinenkin menee) ja myös se oranssi, 50% juice-versio toimii äärimmäisen hyvin! :D

Tehokin oli ok, mutten ole sitä sen jälkeen juonu ku ne tölkeistä luopu.

Eli erityisesti juuri energia-juomat aina tölkeistä! Poikkeuksena ED ja N20+.

Limuista yksi pitkä-aikaisempi suosikkini on hieman harvinaisempi (löytyy sillointällöin K-kaupoista) Nokian panimon(tai panimoiden?) Rili. Kyseessä on tervan makuinen tumma (cola?) juoma. Erityisesti aivan jääkylmänä erittäin toimivaa, ei huoneenlämpöisenä kannata edes avata. Maku muistuttaa vahvasti Terva Leijona-pastillien makua. Myydään käsittääkseni ainoastaan 0,5l muovipulloissa. Etiketin väri tumman lila/musta ja kirkas oranssi (mm. Korkki).

Kertokaas kyseisestä hieman harvinaisemmasta Arktisesta aarteesta mielipiteitänne ja jos ette vielä ole kyseistä juomaa maistanu, suosittelen vahvasti niin tekemään!

villek00
/

IL3 kirjoitti 24.07.2009 03:09: Itse suosin Rockstaria (Musta, mutta valkoinenkin menee) ja myös se oranssi, 50% juice-versio toimii äärimmäisen hyvin! :D

Juu Rockstar on kanssa hyvää, mutta parasta on tietty Red Bull

IL3 kirjoitti 24.07.2009 03:09: Tehokin oli ok, mutten ole sitä sen jälkeen juonu ku ne tölkeistä luopu.

Kyllähän tehoa vieläkin saa tölkissä...

Kirjaudu sisään vastataksesi.