PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle kaijanen

kaijanen wrote: Jätkät hei, vaikka kuinka paljon täällä tahdotte uskoa skimmystä pelkkää hyvää ja laittaa juomisen kaikintavoin kesäloman piikkiin, niin kylmä totuuus on, että skimi on ympärivuotinen pesunkestävä juoppo

Skimmy on mun IDOLI!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Kivasti saa taas repeillä,kun tätä PPPP-osastoa lukee. :)

Mie en kyllä muista että siulle olisi annettu lupa tätä luveskella :|

vaiski75
/

Draconian Times oli viimmeinen kunnollinen albumi, sen jälkeen kaikki ollut yhtä kuraa ja edelleen se Icon on se paras tuotos!

Tuli vain mieleen..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Draconian Times oli viimmeinen kunnollinen albumi, sen jälkeen kaikki ollut yhtä kuraa ja edelleen se Icon on se paras tuotos!

Tuli vain mieleen..

Kivasti ihan randomi postaus... =P Kyllä mun mielestä se uudempikin tuotanto on tosi hyvää...

jasamy
/

Jos tuntuu että aamu on alkanut liian kivasti nii suosittelen tiputtamaan täyden kananmuna paketin lattialle niin tulee taas toi kotoinen vitutus kylään. Jumalauta osasihan olla vittumainen siivota

Ac3Way
/ /

Vastauksena käyttäjälle Eeegac

Eeegac wrote: Onko täällä kellään Foursquare-ohjelmaa puhelimessaan? Foursquare.com

Ei, mä elän todellisuudessa.

Eeegac
/

Uuu. Ehkä elätkin vain simuloidussa todellisuudessa.

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Jos tuntuu että aamu on alkanut liian kivasti nii suosittelen tiputtamaan täyden kananmuna paketin lattialle niin tulee taas toi kotoinen vitutus kylään. Jumalauta osasihan olla vittumainen siivota

Siihen voisi liukastua vielä päälle kun on heittämässä kahvinpuruja poijjes. Niitä on kanssa kiva keräillä.

Indiana Hopo wrote: Mikä on todellisuus??

Mäntsälä.

Finski fani
/

Nyt voin sanoa ihan suoraan, että vituttaa oikein makeasti. Enempää infoa en valitettavasti voi antaa...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Jos tuntuu että aamu on alkanut liian kivasti nii suosittelen tiputtamaan täyden kananmuna paketin lattialle niin tulee taas toi kotoinen vitutus kylään. Jumalauta osasihan olla vittumainen siivota

Oliko viellä laminaatti, että meni kivasti väleihin :D

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Aattelin juoda tänään kännit. Ok?

Saat luvan, mutta juot vain tänään.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Saat luvan, mutta juot vain tänään.

Millon mä saan ottaa sitten seuraavan kerran?

Kirjaudu sisään vastataksesi.