Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: Rise To The Top Of The Race World In F1 2010
Vaikuttaa aika hemmetin lupaavalta ton videon perusteella. Tarvii varmaan hankkia poies.
Vaikuttaa aika hemmetin lupaavalta ton videon perusteella. Tarvii varmaan hankkia poies.
Saa nährä, aika paljon panostettu kaikkeen visuaaliseen juttuun. Miten lienee tehoa jäljellä ajofysiikkoihin. Perinteisesti mie en ole ollunna vormulapelien suuri ystävä joten kiva jos on hyvä, jos ei niin voevoe.
Vähän samaa ikävä kyllä epäilen, notta ajamiseen onpi panostettu paaljon vähemmän, kun tohon visualisointiin, mutta jos nää nyt pääsis ees lähelle esim SBK: ta, missä on pikkasen visualisointia ja silti paras pärräsimulaattori mitä löytyy, tosin eihän noita sen lisäks oikeen oo muita kuin MotoGP. Ajaminen onpi erittäin haastavaa ja realistista menoa ja highsiderit on mukavaa katottavaa.
Löyty sukunimen kanssa.
Pelkän etunimen kanssa tottakai.
/Katotaan toimiiko nytten
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
- Avaa google
- Kirjoita nimesi kuvahakuun
- Kolmas ihmisen kuva, siltä näytät 20 vuoden päästä
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/ralli/2010/972977.jpg!
!http://2.bp.blogspot.com/_0NjY9SIB4gY/S7miZ78PvpI/AAAAAAAAFME/gQXXPvSpbu8/s400/n%C3%A4yttelyjuliste%20maija%20kovari.jpg!
Taitaa siirtyä ostoslistalle. Tällä hetkellä listalla ovat:
!http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/images/generated_filenames/015115_x360_f1_2010.jpg!
!http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/images/generated_filenames/016542_x360_test_drive_unlimited_2.jpg!
!http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/images/generated_filenames/017258_ps3_wrc_world_rally_championship.jpg!
Vormulapelistä en oo viel varma, mut ainaki WRC ja Test Drive.
Mitä oon tosta WRC:stä lukenu juttuja niin en osta.
tdu 2 (y)
Skotlanti, maa missä miehet kulkevat hameissa ja lampaat on pelokkaita..
Forza 4.sen ostan seuraavaksi, siis autopeleistä..
Mie heräsin, pelätkää!
Nyky formulathan ovat aivan naurettavia, 80-luvun ja 90-luvun alun formuloissa oli munaa! Silloin se oli kiinni kuskista eikä autosta, miksei voi vaan F1 Legends: 1975-1995 peliä jossa ajetaan oikeilla formuloilla?
Sain eilen nukkumaan mennessä mahtavan idean; Trials HD:en tarvitaan moninpelimuoto! Voisi ajaa samallatavalla vierekkäin kuin vaikka elastomaniassa. Pärrät tosin joutuisi olemaan haamuina, kun peli on 2.5D niin sanotusti, eikä vain 2D. Tällasta toivoisin... =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Sain eilen nukkumaan mennessä mahtavan idean; Trials HD:en tarvitaan moninpelimuoto! Voisi ajaa samallatavalla vierekkäin kuin vaikka elastomaniassa. Pärrät tosin joutuisi olemaan haamuina, kun peli on 2.5D niin sanotusti, eikä vain 2D. Tällasta toivoisin... =)
Hyvä idea ja helposti toteutettavissa. Ja pelistähän löytyy jo ainakin Groundhog jossa menee kolme rataa vierekkäin.
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote: Koiralla murheita ollut?
Kiimaset tytöt ei ollu kiinnostunu varmaa, ni riipassu kovan kännin :D
Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA!
Miksei aina ei voi olla loma tai perjantai? Miksi Kirves juo kaljaa ja minä en? Miksi Skimmy saa sekoilla ja riehua miten sattuu ja minä en? Miten yksi tuote voi olla makaroonia ja kaikki muut on sitten pastaa? Miksi nainen suuttuu joka tapauksessa, avasit sitten suusi tai et? Miksi töissä ei saa muka olla humalassa? Miksi Suomessa ei vietetä siestaa, vaikka ollaan mukamas yhtenäinen Eurooppa?
Saanhan ottaa edes kaksi olutta tänään, vaikka huomenna on työpäivä? Saanhan? Pleeeeeeeeaaaaaaasssssseeeee...
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA!
Miksei aina ei voi olla loma tai perjantai? Miksi Kirves juo kaljaa ja minä en? Miksi Skimmy saa sekoilla ja riehua miten sattuu ja minä en? Miten yksi tuote voi olla makaroonia ja kaikki muut on sitten pastaa? Miksi nainen suuttuu joka tapauksessa, avasit sitten suusi tai et? Miksi töissä ei saa muka olla humalassa? Miksi Suomessa ei vietetä siestaa, vaikka ollaan mukamas yhtenäinen Eurooppa?
Saanhan ottaa edes kaksi olutta tänään, vaikka huomenna on työpäivä? Saanhan? Pleeeeeeeeaaaaaaasssssseeeee...
Ota ihmeessä, itseasiassa vaadin että otat.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Huomenna olisi sitten se eka työpäivä viiden viikon tissuttelun jälkeen. Kiinnostaa kuin kilo PASKAA!
Eikös se ollu juttua lehdissäkin että, kun ihmiset menee töihin, niin ei siitä tuu mitää, kun on juotu, eikä osaa lopettaa :D Pitää mennä katkasuun ;D Väiskinki.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Eikös se ollu juttua lehdissäkin että, kun ihmiset menee töihin, niin ei siitä tuu mitää, kun on juotu, eikä osaa lopettaa :D Pitää mennä katkasuun ;D Väiskinki.
Kyllä minä Skimmyn ohjeiden mukaisesti olen sammutellut tehdasta lauantaista lähtien, joten eiköhän tässä jo olla elävien kirjoissa sen suhteen..
Toisaalta Skimmy alotti kesäloman ryyppyputken tammikuun puolella ..
kirves wrote: pitkä teksti.
En oo varma, mut oishan jossain muussa videossa ollut juttua ihan ajamisestakin.
Löyty jotain: Handling Tracks & Cars E3 2010: Developer Walkthrough HD
jne.
Kyllähän tuo pitää vissiin ostaa ja katsoa sitten miten käy.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Toisaalta Skimmy alotti kesäloman ryyppyputken tammikuun puolella ..
Se alko jo lämmittelemään ens kesää varte.
Jätkät hei, vaikka kuinka paljon täällä tahdotte uskoa skimmystä pelkkää hyvää ja laittaa juomisen kaikintavoin kesäloman piikkiin, niin kylmä totuuus on, että skimi on ympärivuotinen pesunkestävä juoppo
Se on jo aika paljon, jos on pesunkestävä. Voiko sitä enää muuta vaatia?
Kirjaudu sisään vastataksesi.