Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Sierra /// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.
Tutkin hänen Facebook sivua ja vasta oli laittanu uusia kuvia Suprasta :D Eli ei..
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Sierra /// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.
Tutkin hänen Facebook sivua ja vasta oli laittanu uusia kuvia Suprasta :D Eli ei..
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Sierra /// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.
Tom Kruisen Supra se on.Kysy vaikka kirvesmieheltä,jos et usko.TOP GUN!!!!!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tom Kruisen Supra se on.Kysy vaikka kirvesmieheltä,jos et usko.TOP GUN!!!!!
Ite oot Supra !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Ite oot Supra !
Lähteex se Supra jollain voiteella ja voinx mä mennä yleiseen saunaan? Jos on Supran,Kruisen ja kuhan kanssa sellai ni voix se Kuha olla rascaana?
Se lähtee millä tulikin.
Kirveellä.
Kuka laitto mut nettiin?!?
!http://bit.ly/abWda3!
Täällä työturvallisuuskoulutuspaikassa on ihan kohtalainen netti.
Tässä mittaustulokset:
!http://www.speedtest.net/result/933263864.png!
!http://www.pingtest.net/result/23109220.png!
mitä vittuu :::::::::::D
Aika heikko yhteys P:
Vittu sais jo sen netin, tää kännykkämotukka läppäris on aika hidas. Viel pitäis yli viikko odotella.
Keskiviikkona jatkuu meikäläisen osalta koulut parin vuoden tauon jälkeen, pari vuotta käyty Ammatikorkeata.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Vittu sais jo sen netin, tää kännykkämotukka läppäris on aika hidas. Viel pitäis yli viikko odotella.
Keskiviikkona jatkuu meikäläisen osalta koulut parin vuoden tauon jälkeen, pari vuotta käyty Ammatikorkeata.
Mokkulasta ei oo muuta haittaa ku sen olemus. Se on vaa kun löydät sille parhaimman paikan jossa yhteys on hyvä niin kyllä toimii. Ittelläni tuo sijaitsee ikkunan alla osoittaen talomme antenia
TJ-312... Nuff said.
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: TJ-312... Nuff said.
HAH! Voi sua...
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: TJ-312... Nuff said.
Välillä vaan haukkaa paskaa :D
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: TJ-312... Nuff said.
Senkin italialainen talo.
CASA !
Maanantai
!http://images.cheezburger.com/completestore/2010/8/23/467e40f6-f4c9-4a52-a8dc-c1923f6635a2.gif!
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Mokkulasta ei oo muuta haittaa ku sen olemus. Se on vaa kun löydät sille parhaimman paikan jossa yhteys on hyvä niin kyllä toimii. Ittelläni tuo sijaitsee ikkunan alla osoittaen talomme antenia
Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!
Mulle selviää huomenna, että mikä nakki sieltä napsahtaa. Ei pitäis vielä juhlia, mutta todennäköisesti olen valtion leivissä enää 130 aamua.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!
No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!
No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.
Nainut? Kyllä. Lapsia? Eikä ku aikuisia :D 0:35 alkaen.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: Nainut? Kyllä. Lapsia? Eikä ku aikuisia :D 0:35 alkaen.
Alkakaahan laulaa! Petteri punakuono... :DD
Kirjaudu sisään vastataksesi.