PPPP

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Sierra /// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.

Tutkin hänen Facebook sivua ja vasta oli laittanu uusia kuvia Suprasta :D Eli ei..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Sierra /// Ettei olis muuten ollu Tom Knosin supra? Sehän on nelissä kymmenissä.

Tom Kruisen Supra se on.Kysy vaikka kirvesmieheltä,jos et usko.TOP GUN!!!!!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Tom Kruisen Supra se on.Kysy vaikka kirvesmieheltä,jos et usko.TOP GUN!!!!!

Ite oot Supra !

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Ite oot Supra !

Lähteex se Supra jollain voiteella ja voinx mä mennä yleiseen saunaan? Jos on Supran,Kruisen ja kuhan kanssa sellai ni voix se Kuha olla rascaana?

v7ville
/ /

Täällä työturvallisuuskoulutuspaikassa on ihan kohtalainen netti.

Tässä mittaustulokset: !http://www.speedtest.net/result/933263864.png!
!http://www.pingtest.net/result/23109220.png!

Ac3Way
/

Vittu sais jo sen netin, tää kännykkämotukka läppäris on aika hidas. Viel pitäis yli viikko odotella.

Keskiviikkona jatkuu meikäläisen osalta koulut parin vuoden tauon jälkeen, pari vuotta käyty Ammatikorkeata.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Vittu sais jo sen netin, tää kännykkämotukka läppäris on aika hidas. Viel pitäis yli viikko odotella.

Keskiviikkona jatkuu meikäläisen osalta koulut parin vuoden tauon jälkeen, pari vuotta käyty Ammatikorkeata.

Mokkulasta ei oo muuta haittaa ku sen olemus. Se on vaa kun löydät sille parhaimman paikan jossa yhteys on hyvä niin kyllä toimii. Ittelläni tuo sijaitsee ikkunan alla osoittaen talomme antenia

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: TJ-312... Nuff said.

Sehä on melkein paketissa sitte jo ;D

FINBULLET
/

Maanantai

!http://images.cheezburger.com/completestore/2010/8/23/467e40f6-f4c9-4a52-a8dc-c1923f6635a2.gif!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Mokkulasta ei oo muuta haittaa ku sen olemus. Se on vaa kun löydät sille parhaimman paikan jossa yhteys on hyvä niin kyllä toimii. Ittelläni tuo sijaitsee ikkunan alla osoittaen talomme antenia

Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!

Nipsuhuuli
/

Mulle selviää huomenna, että mikä nakki sieltä napsahtaa. Ei pitäis vielä juhlia, mutta todennäköisesti olen valtion leivissä enää 130 aamua.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!

No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Ei mulla mokkulaa ole vaan kännykän kautta netti, max nopeus on joku 482 kb/s. 20 megaa, kun on ladannut lävähtää puhelinlaskuun ylimääräiset 4 €/20 megaa. Onneks ensi viikolla saa 2 megasen netin!

No siinä tapauksessa melkoosen shaice homma.

Kirjaudu sisään vastataksesi.