Ei näköjää mikää taskaan onnistu
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Ei näköjää mikää taskaan onnistu
Ei se [img]:llä onnistu :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ei se [img]:llä onnistu :D
ei näköjää minä en tiedä mitään miten windowsia käytetään enkä näitä yyper koodamsi kieltä edes osaa
"teksti minkä haluat" :linkki ilman välejä
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: "teksti minkä haluat" :linkki ilman välejä
Kyllä mä ton tiedän mutta yritin ihan jotain muuta
Kuka uskaltaa? Äänet vaan täysille, verhot kiinni ja valot pois. :O
No helpointa on ku kirjotan et ritin saada näkyy videon muuta ei se näkööjään onnistukkaa.
Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.
Koska tämä uudistus tulee sitten ?
Edit: Näköjään Marraskuussa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.
No enpä tiijjä muuttuuko mihinkään. Tuon Knoivarin kanssa kuitenkin aika monta kertaa oltu ihan livenä tekemisissä ja ääni kuulostaa ihan samalta liven kautta. Sama koskee herra Kirvestä ja herra Pohjoista seiskaa..
Mä kuullostan varmaan viellä enemmän heljumilta :(
En pääse liveen :(
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: En pääse liveen :(
SOOT RIKKONA SEN!!!
Joku taitaa kärsiä ylimääräisestä ajasta ja unenpuuttessta vielä lisäks. http://www.youtube.com/watch?v=jV9-AKrZqdU&feature=related
En mäkään pääse liveen :(
Live on paska.
Nyt pääsi.
mun live on vielä särki :(
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote: mun live on vielä särki :(
Ookko varma ettei affena?
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Ookko varma ettei affena?
Saatto olla affenakin, se kumminkin mis on pitkät neulaset, oon ollu aina vähän huono muistamaan noita jyrsijöitä.
Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle.
Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote: Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(
Mullaki meni liveen 3 yrityksellä. määkin uskoisin et nyt on homosoftilla ongelmia pahemmankerran tai joku on saanut potkut perseelle ja vittuilesssaan sotkenut jotain kostoks .
Joissain maissa nousee liven hinta.Yhdysvalloissa,Kanadassa,Meksikossa ja Iso-Britanniassa.
Sitte tekee sitä että näyttää että aihees ei olisi vielä yhtää viestiä
Kirjaudu sisään vastataksesi.