PPPP

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Ei näköjää mikää taskaan onnistu

Ei se [img]:llä onnistu :D

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Ei se [img]:llä onnistu :D

ei näköjää minä en tiedä mitään miten windowsia käytetään enkä näitä yyper koodamsi kieltä edes osaa

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: "teksti minkä haluat" :linkki ilman välejä

Kyllä mä ton tiedän mutta yritin ihan jotain muuta

Tuomo33
/

No helpointa on ku kirjotan et ritin saada näkyy videon muuta ei se näkööjään onnistukkaa.

TehBigBunny
/

Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.

Koska tämä uudistus tulee sitten ?

Edit: Näköjään Marraskuussa.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jännää muuten miten porukan äänet muuttuvat kun nuo nostavat sitä Live:n äänenlaatua.

No enpä tiijjä muuttuuko mihinkään. Tuon Knoivarin kanssa kuitenkin aika monta kertaa oltu ihan livenä tekemisissä ja ääni kuulostaa ihan samalta liven kautta. Sama koskee herra Kirvestä ja herra Pohjoista seiskaa..

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Ookko varma ettei affena?

Saatto olla affenakin, se kumminkin mis on pitkät neulaset, oon ollu aina vähän huono muistamaan noita jyrsijöitä.

TehBigBunny
/

Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle.

Olenko
/

Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote: Taitaapi olla livessä joku isompi onkelma, lueskelen just xbox.comin foorumia ja ihan ympäri muailman on porukalla vaikeuksia päästä liveen, jotkut pääsee mut suurin osa ei :(

Mullaki meni liveen 3 yrityksellä. määkin uskoisin et nyt on homosoftilla ongelmia pahemmankerran tai joku on saanut potkut perseelle ja vittuilesssaan sotkenut jotain kostoks .

FINBULLET
/ /

Joissain maissa nousee liven hinta.Yhdysvalloissa,Kanadassa,Meksikossa ja Iso-Britanniassa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.