Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Noi on loistavia, mulla on toi kirja.
Sarjakuviako siinä on?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Noi on loistavia, mulla on toi kirja.
Sarjakuviako siinä on?
Juu.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: http://www.youtube.com/user/simonscat
Noni, ny mä juutuin taaaaaaas kattoo noit klippei. :D
Yle Teemalta tulloo Hurriganesia. Pakko kattoa.
No nyt lähtee kyllä, Miami Vice season 1 pyörimään, monta kertaa tullut sarja katottua läpi ja nyt pitkästä aikaa fiilistellään...
Oho, etusivu vähän sekaisin? Kuvat näkyy missä sattuu...
e: Eipä ole enää...
APUA! Ponini ei tottele!
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: APUA! Ponini ei tottele!
Lähtikö poni käsistä?
Kohta tuloo spämmiä.
Huomenna autokoulun teoriakoe ihq... Ja ens viikon torstainan inssi ihq...
Tämmönen mulla. !http://www.speedtest.net/result/945311022.png!
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
!http://www.speedtest.net/result/943366965.png!
Elisa Viihde kaapeli, uskomaton paaaaaska, yhteys pätkii vähintää kerran päivässä ja nopeus on jotain ihan muuta illalla ruuhka-aikaan:
!http://www.speedtest.net/result/926374435.png!
Tämän upean yhteyden vuoksi jäi mm. Road American kisa kesken kun modeemi päätti hakea uudet taajuudet.
Tälläinen piristää päivää IHAN perkeleesti :P

NONI! Sainpa tilailtua skyykkäriin vähä kalikkaa... Toimitus japanista 4-6vk JEES!
ei onneksi mennykkää leima umpeen ku kuukausi sitten...
Eikös noihin Datsuneihin saa osia ihan joka lehtikiskalta?
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: !http://www.speedtest.net/result/943366965.png!
Elisa Viihde kaapeli, uskomaton paaaaaska, yhteys pätkii vähintää kerran päivässä ja nopeus on jotain ihan muuta illalla ruuhka-aikaan:
!http://www.speedtest.net/result/926374435.png!
Tämän upean yhteyden vuoksi jäi mm. Road American kisa kesken kun modeemi päätti hakea uudet taajuudet.
Eipä myöskään Elisa Viihde 24/1 tunnu kovinkaan mahtava olevan, koska huiput mitä olen saanut on vaan 9 megaa, että hyvin on 24 meganen! No pitää pistää jonkin sortin valitusta sinne.
Vastauksena käyttäjälle JasxaFIN
JasxaFIN wrote:
Eipä myöskään Elisa Viihde 24/1 tunnu kovinkaan mahtava olevan, koska huiput mitä olen saanut on vaan 9 megaa, että hyvin on 24 meganen! No pitää pistää jonkin sortin valitusta sinne.
Kannattaa tehdä häiriöilmoituksia ja vaatia korvauksia. Ite en oo maksanu tästä paskasta onneks täyttä hintaa yhdeltäkään kuukaudelta.
Vastauksena käyttäjälle JasxaFIN
JasxaFIN wrote:
Eipä myöskään Elisa Viihde 24/1 tunnu kovinkaan mahtava olevan, koska huiput mitä olen saanut on vaan 9 megaa, että hyvin on 24 meganen! No pitää pistää jonkin sortin valitusta sinne.
Elisa viidepaketin yhteysnopeus on maksimissaan 24 ja minimissään 8, joten sinun yhteydestä ei voi valittaa. Tuo tieto lukee siinä sinun tekemässä sopimuksessa. Sitten siitä kuparikaapelista, mitä pitkin sinun yhteys tulee: Kuparikaapelia pitkin kulkeva yhteys on maksimissaan 16 megaa (yleis-sääntö vaikkakin on kovin yläkanttiin), vaikka sulla olisi se puhelinkeskus makkarin kaapissa kytkettynä ja yleisin nopeus tuolle yhteydelle on noin 10-12 megaa.
Mutta tuo Elisan digiboxi, sehän se vasta paska onkin.
E. mulla on tuo sama liittymä ja puhelinkeskus kivenheiton päässä. Maksiminopeus on 15 megaa ja hitaimillaan pyörii 10 - 12 megan korvilla.
Aijaa. No eipähän kuitenkaan ole miun yhteys enkä maksa siintä mitään niin eipä valittamisesta taida olla mitään hyötyäkään sitten.
!http://www.wwedivaspictures.com/gifs/ecw_extreme_strip_poker/5.gif!
AHAHAHHHAHAAAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAH½½½½½½½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sain sen netin toimimaan kahden päivän tappelun jälkeen, oli oikee ilkeä mustan miehen mulkku koko vitun ADSL!!
!http://www.speedtest.net/result/945399536.png!
OLUTTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JASDFOIJASDFIOJOPASDJOPSDAJ!!!!!!!!!!!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.