PPPP

DarkWarjo
/

Normi onnettomuus.. sattuuhan sitä, varsinki nuorille tytöille :)

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Pyöriikö tossa pelissä joku aika koko ajan?

Joo, siis periaattees sama jekku kun tuos ekassa Dead Risingis. Tietty aika et pelastajat tulee ja sitä ennen pitäs valmistautuu siihen.

Tuli vaa kyl mun mielestä vähä turhan nopeesti se aika täyteen tos case zeros.

Hyvä puoli kuitenki se et esim. ukon leveli ei laske jos alotat uudestaa läpi pelaamisen.

vaiski75
/

Volkkari jätti tien päälle! Ai miten mieltä ylentävä tunne nousi urkumusiikin tahdissa, kun mittaritaulussa syttyi punainen öljykannun kuva ja siihen päälle vielä teksti moottoriviasta. Tietenkin kaikki tuo tapahtui vielä hevon perseessä, josta on kolmisenkymmentä kilsaa lähimpään kyläkirjastoonkin.

Auton pohja ei ollut öljyä nähnyt ja öljytikku oli kuiva kuin Schimmyn suu maanantai aamuna, siis noin kolmisen litraa kadonnut kuukauden aikana? Jotain kivaa pakertamista siis tiedossa.

Kotiin kumminkin päästiin, ahneelle koneelle lisää öljyä ja pari EK-pätkää nilkka suorana kotipihaan.

DarkWarjo
/ /

Tuli kruisailtua ja räpsittyä jokunen kuvakin katsominen omalla vastuulla.

Pitäskös perustaa oma aihe valokuvaamiselle bai tö vei? liekö kiinnostusta?

Finski fani
/

Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(

grilli kuumaksi :D

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(

Nelson Munz "HA HAA !"

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Tuli kruisailtua ja räpsittyä jokunen kuvakin katsominen omalla vastuulla.

Pitäskös perustaa oma aihe valokuvaamiselle bai tö vei? liekö kiinnostusta?

Helvetti, löysinpä tänään sit Jukka Takalon videon tuolta samalta suunnalta ku käytiin kruisaileen, jopa muutama identtinen paikkakin löytyy: Martinniemi

ja martin keidas, sedän paikallinen ;P

Kirjaudu sisään vastataksesi.