INTERNET ON TULLUT SUOMEEN!!!
KOKEILKAA!!!
INTERNET ON TULLUT SUOMEEN!!!
KOKEILKAA!!!
Ei huuvvella sieltä takapenkiltä !
kirves wrote: Mies ei päästä Lamboa lähtemään...ainakaan heti...
Hihi, kivasti siellä opetin asiaa autoista Jonneille... =P
Normi onnettomuus.. sattuuhan sitä, varsinki nuorille tytöille :)
Dööd Raisinki Keissi Sirou läpi. Mukava peli.
Itellä loppu aika ja tuli ENDING C... pähpöhpah
Pyöriikö tossa pelissä joku aika koko ajan?
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Pyöriikö tossa pelissä joku aika koko ajan?
Joo, siis periaattees sama jekku kun tuos ekassa Dead Risingis. Tietty aika et pelastajat tulee ja sitä ennen pitäs valmistautuu siihen.
Tuli vaa kyl mun mielestä vähä turhan nopeesti se aika täyteen tos case zeros.
Hyvä puoli kuitenki se et esim. ukon leveli ei laske jos alotat uudestaa läpi pelaamisen.
kirves wrote: Keskustelupalstojen aarteita, sitä se Internet meille ihmisille teettää. Jos joku löytää alkuperäisen ketjun (ehkä 4chan?) niin propsit sinne.
Toi on aika legendaarinen juttu.
Volkkari jätti tien päälle! Ai miten mieltä ylentävä tunne nousi urkumusiikin tahdissa, kun mittaritaulussa syttyi punainen öljykannun kuva ja siihen päälle vielä teksti moottoriviasta. Tietenkin kaikki tuo tapahtui vielä hevon perseessä, josta on kolmisenkymmentä kilsaa lähimpään kyläkirjastoonkin.
Auton pohja ei ollut öljyä nähnyt ja öljytikku oli kuiva kuin Schimmyn suu maanantai aamuna, siis noin kolmisen litraa kadonnut kuukauden aikana? Jotain kivaa pakertamista siis tiedossa.
Kotiin kumminkin päästiin, ahneelle koneelle lisää öljyä ja pari EK-pätkää nilkka suorana kotipihaan.
hahaha :D mulla on just tollanen, samalla koneella ja vuosmalliki sama, on kyllä kamala laite..
kirves wrote: Olisiko sittenkin laiton irtisanominen? Mukava nähdä, että miehen 19v uraa yhtiössä arvostetaan.
Tais työnantajalla olla jotain muutakin ko. heppua vastaan :D

Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(
grilli kuumaksi :D
Mikä jätkä :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Nöyy! Eilen/tänään ei tullutkaan True bloodia... Tulee vasta viikon päästä... =(
Nelson Munz "HA HAA !"
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: http://www.youtube.com/user/simonscat
Noi on loistavia, mulla on toi kirja.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Tuli kruisailtua ja räpsittyä jokunen kuvakin katsominen omalla vastuulla.
Pitäskös perustaa oma aihe valokuvaamiselle bai tö vei? liekö kiinnostusta?
Helvetti, löysinpä tänään sit Jukka Takalon videon tuolta samalta suunnalta ku käytiin kruisaileen, jopa muutama identtinen paikkakin löytyy: Martinniemi
ja martin keidas, sedän paikallinen ;P
Kirjaudu sisään vastataksesi.