PPPP

Mudinski
/

Autokoulun teoriakoe lävitse. Jee jee.

1 virhe teorioissa ja 2 kuvissa.

Pure Black40
/

!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2010/993377.jpg!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Autokoulun teoriakoe lävitse. Jee jee.

1 virhe teorioissa ja 2 kuvissa.

Hihih. Ekalla kerralla kaksi virhettä kuvissa, tokalla kerralla kuusi virhettä... =P

Tuomo33
/

Oli melkosen hausska että nääs hyvä. Hyvin oot tehny

Tuomo33
/ /

Jos joku ihailee fmässä näit' 400km/h autoja niin tuli taas yksi (uusi?) keskittyä ja rakennettul nimittäin gta alfa :p omasta mielestä vielä ohjautuukin kiitettävän hyvin.

1/8 mile drag ensi ajo 5,999 Tuloo mukavia aikoja

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.

No se onki normaalia, ja etenki nousu humalassa silmää paleltaa

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.

Joko jänöllä on karvanlähtöaika? Vaihtuuko turkin väri nyt sitten taas valkoiseksi? Vai kasvaako enää noin vanhalla pupujussilla karvat takaisin? :D

Finski fani
/

!http://www.petrabbitworld.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/rooscratching.jpg!

I bQ I
/

Tännää kahtoon Nykäsen Mattia paikalliseen yökerhoon. Mahtava keikka varmasti tulossa. :D

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle I bQ I

I bQ I wrote: Tännää kahtoon Nykäsen Mattia paikalliseen yökerhoon. Mahtava keikka varmasti tulossa. :D

Asiaa, mies nähty useamman kerran :D

DarkWarjo
/

Huhhuh, Olihan jännä yö.. kovasti tuli sängys väännettyy sitä nyrree :D onneksi ei koko yötä nähny nyrres unta :D

Tuli käytyy tuol Haifai änt tynin swhossa. Ei oikee säväyttäny, taitaa pahaat vermeet olla siel extreme car showssa heltsingis.

Kirjaudu sisään vastataksesi.