Autokoulun teoriakoe lävitse. Jee jee.
1 virhe teorioissa ja 2 kuvissa.
Autokoulun teoriakoe lävitse. Jee jee.
1 virhe teorioissa ja 2 kuvissa.
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2010/993377.jpg!
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote: Autokoulun teoriakoe lävitse. Jee jee.
1 virhe teorioissa ja 2 kuvissa.
Hihih. Ekalla kerralla kaksi virhettä kuvissa, tokalla kerralla kuusi virhettä... =P
FAIL
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/watermelon_fail.gif!
MINÄ KOHTA HUUDAN!!! AAAAAAAAAAA!!!!!!
melko EPIC FAIL
Tollasen tein :DD http://www.youtube.com/watch?v=sJcaIg-kKF4
Oli melkosen hausska että nääs hyvä. Hyvin oot tehny
Jos joku ihailee fmässä näit' 400km/h autoja niin tuli taas yksi (uusi?) keskittyä ja rakennettul nimittäin gta alfa :p omasta mielestä vielä ohjautuukin kiitettävän hyvin.
1/8 mile drag ensi ajo 5,999 Tuloo mukavia aikoja
Mun hiuksia särkee.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.
No se onki normaalia, ja etenki nousu humalassa silmää paleltaa
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.
Joko jänöllä on karvanlähtöaika? Vaihtuuko turkin väri nyt sitten taas valkoiseksi? Vai kasvaako enää noin vanhalla pupujussilla karvat takaisin? :D
!http://www.petrabbitworld.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/rooscratching.jpg!
gay
gay
gay
Tyson Gay.Tuli Bunnyn kanssa sama mieleen,
Motto: Äiti anna rahaa
Tännää kahtoon Nykäsen Mattia paikalliseen yökerhoon. Mahtava keikka varmasti tulossa. :D
Vastauksena käyttäjälle I bQ I
I bQ I wrote: Tännää kahtoon Nykäsen Mattia paikalliseen yökerhoon. Mahtava keikka varmasti tulossa. :D
Asiaa, mies nähty useamman kerran :D
Huhhuh, Olihan jännä yö.. kovasti tuli sängys väännettyy sitä nyrree :D onneksi ei koko yötä nähny nyrres unta :D
Tuli käytyy tuol Haifai änt tynin swhossa. Ei oikee säväyttäny, taitaa pahaat vermeet olla siel extreme car showssa heltsingis.
HALUAA OLUTTA JA HETI!
Kirjaudu sisään vastataksesi.