Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: HALUAA OLUTTA JA HETI!
Ota tost: tarjoaa
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: HALUAA OLUTTA JA HETI!
SE EI SAA ENÄÄ, koskaan.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Asiaa, mies nähty useamman kerran :D
Niin juu,siehän taisit olla Matin kanssa samaan aikaan lusimassa. :)
http://www.justin.tv/driftstream Kohtapuoliin alkaa formula D top 32 kisat.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: http://www.justin.tv/driftstream Kohtapuoliin alkaa formula D top 32 kisat.
Moneltas tuo alkaa?? Koitetaan tällästä Watch live video from driftstream on Justin.tv
FST 5
RIPA RUOSTUU !
VILTTU PARAS KOSKAAN !
Kohta lapset menee nukkumaan ja Xbox on kokonaan MINUN! hamuilee jo Whisky-pulloa kaapista kivasti
Raastavan huono leffa kolmosella.
!http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs315.snc4/41064_481527350808_125281815808_6539154_4133186_n.jpg! Täällä pitäs olla autopornoa -topic :D
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: FST 5
RIPA RUOSTUU !
VILTTU PARAS KOSKAAN !
NIIN ON!!!!
Auttakkee! Photoshopissa painoin jotan (en tiedä mitä), niin käsi meni päälle eikä lähde pois, eli en voi maalata, tai tehdä mitään muuta, paitsi siirrellä kuvaa... Apuvaa!
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Auttakkee! Photoshopissa painoin jotan (en tiedä mitä), niin käsi meni päälle eikä lähde pois, eli en voi maalata, tai tehdä mitään muuta, paitsi siirrellä kuvaa... Apuvaa!
Tallenna kuva ja käynnistä uuvvestaan, jos mikään muu ei auta...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Tallenna kuva ja käynnistä uuvvestaan, jos mikään muu ei auta...
Kokeiltu on :D
/// Sain sen pois, kun vaan odotin O.o
Missä on tuoreimmat Warikko-sanomat?
Skarpatkaa toimituksen juopot!!!
Terveisin:Kestotilaaja jo vuodesta 2011
vitun yskä. huomenna aamulla krapula mutta ei niin pahu kuin lauantai aamun nyrre krapula jopa ruankarilla alkas sattuus kun goblin oli ykköne
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/k1/e4p/qslv/122814/743971343.gif!
Kylläpä veti Nykäs Masa kovan keikan eilen! Helevetin kova meno oli!
Hauska laite ainakin Blurissa.
!http://farm1.static.flickr.com/22/38834928_b589f0e6c4.jpg!
Miccisoftan rattia pitäisi löytyä ainaskee joistain Anttiloista 59.90€ ... some say.
Chevrolet Vega GT, über cool !http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2832/701/32077850020_large.jpg!
Jotain rajaa näihin kuviin, täällä foorumilla sentään käy pikku lapsia surffaamassa :angryface:
Käynistätte jatkossa tietokoneelta sen Top Gearin uusimman jakson ja rupeatte sen tahdissa sitten runq runq. Ei maailmassa ole enää mitään sivellisyyttä, pelkele!
Jos täällä ruvetaan laittamaan 'jotain rajaa' niin ensimmäisenä myö jouvvutaan luopumaan Eissistä ja Skimmystä :(
Sellaset messut tällä kertaa.. Täshä jonkunlaisia kuvia..
Kirjaudu sisään vastataksesi.