PPPP

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

FAIL mm ralli japanissa jollain katsojalla oli päässä darkvander kypärä (H)

Ps: kukaa saa enää olutta ku ne on mulla hahahahaa varastaa

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Asiaa, mies nähty useamman kerran :D

Niin juu,siehän taisit olla Matin kanssa samaan aikaan lusimassa. :)

vaiski75
/

Kohta lapset menee nukkumaan ja Xbox on kokonaan MINUN! hamuilee jo Whisky-pulloa kaapista kivasti

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

Lasta nukuuttaiski etsii epätoivoisesi väsymystä

El PiNk DeViL
/

!http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs315.snc4/41064_481527350808_125281815808_6539154_4133186_n.jpg! Täällä pitäs olla autopornoa -topic :D

El PiNk DeViL
/

Auttakkee! Photoshopissa painoin jotan (en tiedä mitä), niin käsi meni päälle eikä lähde pois, eli en voi maalata, tai tehdä mitään muuta, paitsi siirrellä kuvaa... Apuvaa!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Auttakkee! Photoshopissa painoin jotan (en tiedä mitä), niin käsi meni päälle eikä lähde pois, eli en voi maalata, tai tehdä mitään muuta, paitsi siirrellä kuvaa... Apuvaa!

Tallenna kuva ja käynnistä uuvvestaan, jos mikään muu ei auta...

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Tallenna kuva ja käynnistä uuvvestaan, jos mikään muu ei auta...

Kokeiltu on :D

/// Sain sen pois, kun vaan odotin O.o

Schimanski76
/

Missä on tuoreimmat Warikko-sanomat?

Skarpatkaa toimituksen juopot!!!

Terveisin:Kestotilaaja jo vuodesta 2011

djrunkkari
/

vitun yskä. huomenna aamulla krapula mutta ei niin pahu kuin lauantai aamun nyrre krapula jopa ruankarilla alkas sattuus kun goblin oli ykköne

RealBlocker
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/k1/e4p/qslv/122814/743971343.gif!

I bQ I
/ /

Kylläpä veti Nykäs Masa kovan keikan eilen! Helevetin kova meno oli!

FINBULLET
/

Hauska laite ainakin Blurissa.

!http://farm1.static.flickr.com/22/38834928_b589f0e6c4.jpg!

TehBigBunny
/

Miccisoftan rattia pitäisi löytyä ainaskee joistain Anttiloista 59.90€ ... some say.

Aliboz
/

Chevrolet Vega GT, über cool !http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2832/701/32077850020_large.jpg!

Ac3Way
/

Jotain rajaa näihin kuviin, täällä foorumilla sentään käy pikku lapsia surffaamassa :angryface:

Käynistätte jatkossa tietokoneelta sen Top Gearin uusimman jakson ja rupeatte sen tahdissa sitten runq runq. Ei maailmassa ole enää mitään sivellisyyttä, pelkele!

TehBigBunny
/

Jos täällä ruvetaan laittamaan 'jotain rajaa' niin ensimmäisenä myö jouvvutaan luopumaan Eissistä ja Skimmystä :(

Kirjaudu sisään vastataksesi.