PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Imgburn.

En ymmärtänyt, mutta oletan, että tarkoitat jotain lataamista ja polttamista? Jos on näin, niin hyij Väiski!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

En ymmärtänyt, mutta oletan, että tarkoitat jotain lataamista ja polttamista? Jos on näin, niin hyij Väiski!

Mie vaan weikkasin...

vaiski75
/

Finski fani wrote:

En ole sentään niin haka koneiden kanssa, että osaisin suorittaa jotain "polttoa".. =D

Finski fani
/ /

Luin jostain, että campaign on vain 5 tunnin pituinen. Onko tämä tosi, Väiski?

// Mullekkin tollaaset asiat menee ihan yli. Kaikki mitkä lie kräkit etc. niin ei mitään käsitystä mitä ne on. Pitäydyn rehellisessä pelien ostelemisessa...

vaiski75
/

Finski fani wrote: Luin jostain, että campaign on vain 5 tunnin pituinen. Onko tämä tosi, Väiski?

// Mullekkin tollaaset asiat menee ihan yli. Kaikki mitkä lie kräkit etc. niin ei mitään käsitystä mitä ne on. Pitäydyn rehellisessä pelien ostelemisessa...

Kaveri sano sen olevan noin 9. tuntia keskivertopelaajalle, itse takonut noin 4 tuntia ja kerron kun loppu häämöttää. Joka tapauksessa taitaa olla lyhyen puoleinen, kun ottaa huomioon ettei tuon pelin multiplayerillä tee paskaakaan ja uudelleen peluu kiinnostaa kuin kilo turvetta..

RaabForRehab
/

Se olis sitten mahdollisesti uutta työkuviota pukkaamassa.. Ei ole Raab enään sitten Hondamies eikä mikään muukaan merkkimies.

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Se olis sitten mahdollisesti uutta työkuviota pukkaamassa.. Ei ole Raab enään sitten Hondamies eikä mikään muukaan merkkimies.

Mikäs miäs se nyt sit on?

RaabForRehab
/ /

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

Mikäs miäs se nyt sit on?

En oo vielä mikään mies kun ei oo nimiä paperissa, mutta tuonne rahoitusmaailmaan olisin siirtymässä.. Yritysten pariin joten yksityisten asiakkaiden kanssa ei sitten puljaisi ollenkaan.

edit// Alalla kuitenkin pysyisin, eli autojen kanssa puljailuja jatkossakin..

IL3
/

Ethän oo himassa? Ku mietin et jos tulisit tossa tunnin sisällä huristelemahan, mulla ku viel tää päivä saikkua kurkunpääntukehduksen takia, niin kunhan oon käyttänyt hauvat pisulla niin voisin tulla ajelee?

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Ethän oo himassa? Ku mietin et jos tulisit tossa tunnin sisällä huristelemahan, mulla ku viel tää päivä saikkua kurkunpääntukehduksen takia, niin kunhan oon käyttänyt hauvat pisulla niin voisin tulla ajelee?

En ole. Duunissa pitää olla, että saa palkkaa :D

kurppak
/

Minkäslaisia koiria sitä on IL3:llä? Täällä meillä pyörii jaloissa pari villakoiraa, yksi toy-mallinen (siis pieni) ja yksi keskikokoinen. Ei varmaan vaikea arvata kumpi pitää valtaa. :D

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle kurppak

kurppak wrote: Minkäslaisia koiria sitä on IL3:llä? Täällä meillä pyörii jaloissa pari villakoiraa, yksi toy-mallinen (siis pieni) ja yksi keskikokoinen. Ei varmaan vaikea arvata kumpi pitää valtaa. :D

No täällä pyörii semmoinen valko-musta, rauhallisen leppoinen ja aina nälkäinen, tuhti Chihuahua tyttö ja pienempi, musta, aina-valmis-taistelemaan ja herkästi puraiseva, pirteä Venäjän Toy Terrieri tyttö.

:D

Nipsuhuuli
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: "Friendly Ac130 incoming!"

whiiiiiiiii BUTUMM!

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Teemulla on kyllä toi avatari osuva moneen tilanteeseen.

:D

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Älä vaan sano että toi on meidän softauspaikka joka palaa JUMALAUTA!

Jaa se olikin vaan toi rakennus. Huhhuh ei hätää.

Kirjaudu sisään vastataksesi.