PPPP

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Potkupalloa ...

"Focking awesome mate, awesome video. These dudes focking rock, mate!"

Kamera, kalja, kesä, kosketusnäyttökänykkä, kalja, kesä, kalja, kaljapallo, kjalkapallo, ksexi, klänkkäri, kaljapallo, klubi sucks...

Aliboz
/ /

Vitun vittu! Juuri kun sain jalan kuntoon, menin ekana päivänä koulussa sairasloman jälkeen sukeltamaan asfalttiviidakkoon pihalla, ja käsi on paskana, vieläpä oikea käsi, ei voi soittaa kitaraa, ei voi kirjoittaa, ei pysy boxin ohjain kädessä... Nooh, ainakin se sukellus näytti hienolta.

Ac3Way
/

Tilasin bXox Eliten, tuleeko siinä hdmi piuha mukana? Parantaako HDMI piuha komponenttiin verratunna, jos on hd-ready televisio eli 720p.

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Vitun vittu! Juuri kun sain jalan kuntoon, menin ekana päivänä koulussa sairasloman jälkeen sukeltamaan asfalttiviidakkoon pihalla, ja käsi on paskana, vieläpä oikea käsi, ei voi soittaa kitaraa, ei voi kirjoittaa, ei pysy boxin ohjain kädessä... Nooh, ainakin se sukellus näytti hienolta.

Pääasiahan on, että kaikki muistaa sen tyylisukelluksen. Eikä sitä asfaltille sukeltelua kannata tavaksi ottaa, ei ole pidemmän päälle terveelistä touhua ollenkaan.

Mitäs aattelit seuraavaksi rikkoa? ;D

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kyllä parantaa, paljon.

Ei tule.

Ok, mitäs toi mikkisoftan kallispiuha mahtaa maksaa halvimillaan? Joskus taisi olla zavi:ssa 5 € kappale.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Ok, mitäs toi mikkisoftan kallispiuha mahtaa maksaa halvimillaan? Joskus taisi olla zavi:ssa 5 € kappale.

Kovin paskalaatuista kaapelia ei kannata ostaa, johtojen eristys on jostain syvältä ja hinnat taitaa alkaa 15€. ylöspäin. Hae "oikeasta" liikkeestä, älä MiniManista..

Finski fani
/

Onko kaupat auki huomenna? Mulla ei oo ruokaa!!!! =,( =,( =,( =,( =,( =,( =,( =,(

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Onko kaupat auki huomenna? Mulla ei oo ruokaa!!!! =,( =,( =,( =,( =,( =,( =,( =,(

Mulla on ja alkoholiakin on yli omien tarpeiden.. =D

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

+1

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Tiimipalaveri ASAP sun luona, kirves ei valitettavasti pääse..

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Taitaa heitä vituttaa

No onhan se nyt perkele jos joutuu jonnekkin Mallorcalle jäämään, vaikka olisi kova hinku tänne harmaaseen Suomeen.

Ilmottele siinä nyt sitten pomolle, että en pääse töihin ku joudun olemaan Mallorcalla ottamassa aurinkoa.

TJP27
/

taustalla pyörii juu... olut ja huominen kikhernekeitto meinaa vaan viedä kaiken mielenkiinnon tällä hetkellä

Kirjaudu sisään vastataksesi.