PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Apuva! Kaksi peppuva! O.O

Toinen riisuu toinen pukee.... niin hassulta ku se tuntuuki ni mä ottasin kyl ton pukeutuvan.. aika NAM

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Taitaa olla vähän uutiset lopussa?

No LOL, on mullakin mennyt IPod ja muistitikku pesukoneeseen ja ulos tulivat hyvin pestyinä ja toimivina. Pahastikkin lopussa aiheet. Uutisen Nokian kännykkäkin on se joka kestää vaikka sen heittäis Eiffel tornista alas.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Hyvässä tahdissa ollaan.

!http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/12/drunkxmasCB_450x350.jpg!

Heräsin äsken, lisää kaljaa koneseen.

Finski fani
/

kirves wrote: Jossakin riidistä pohdin näkemyksiäni 3D:stä, ja tuolloin oli puhetta niistä laseista. Schimanski käyttää niitä terassilla, mulle kelpaa vain Mojavet - siksi en tykkää nyky-3D:stä. Kuvanlaatukin on huonompi...

No oli siis puintia, jos saisi 3D:n ilman laseja. Nyt saa Toshibalta, joten parani heti tämä asia minun mielestäni. Edelleenkin toivoisin optiota siihen, että ominaisuuden voisi kääntää pois päältä. Ihan kaikkea ei halua nähdä 3D:nä, eikä ole kaikki TV-kasvot sun muut salarakkaat tervetulleita Kirveksen sohvalle perkele!

Kyllähän niistä 3D-telkkareista saa sen 3D:een pois päältä, jolloin ne toimii ihan normaalina HD-telkkuna.

Aikas suolanen hinta noin pienille telkkareille... Vielä vois odottaa sen viisi vuotta...

Olenko
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Se on ihan sama mitä maksaa,jos näkee Strömsön kolmedeenä.

Juuh ja kymppiuutiset nyt ku niil on se Peter Nyman onpienempikuinkolme :)

hulluseon
/

Niin ja sitten kun katsoo jotain ohjelmaa jossa joku juoksentelee munasillaan, niin saa väistellä sitä keppiä ettei otsaan kopsahda.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Niin ja sitten kun katsoo jotain ohjelmaa jossa joku juoksentelee munasillaan, niin saa väistellä sitä keppiä ettei otsaan kopsahda.

Älä kaho tommottii ohjelmii mis munasillaan vaan riekutaan!!!

Ac3Way
/

Sehän olisi aivan mahtavaa, jos pääsisi kotisohvalla Pulkkisen Jorman kanssa vertailemaan kummalla on isompi maha! Silloin puhutaan jo uusista ulottovuuksista XD

v7ville
/ /

On se vaan niin kivaa kun on tehnyt melkein 3kk työtä TURHAAN! Ja kaikki tämä ilmatteeksi, ja vain ja ainoastaan sen takia että saisi merkin omaan CV:hen.. No nyt se sitten jää saamatta.. Kiitos vaan tyhjästä.. Joo ja tälle ois parempikin topic, mutta aika sama.. Eipä jaksa nyt kiinnostaa paskan vertaa!

Schimanski76
/

Voiskohan sitä laittaa uuren PPPP:n? Jospa se sekoaapi,kun täällä on jo 226 sivua paskoja juttuja.

hammeredhuoh
/

Lopettakaas nyt tuo tuollanen ja todistakaamme raukkauttamme. Tai sitten siirrytte uuteen ketjuun jatkamaan!

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh

hammeredhuoh wrote: Lopettakaas nyt tuo tuollanen ja todistakaamme raukkauttamme. Tai sitten siirrytte uuteen ketjuun jatkamaan!

Tehdään näin!

Kirjaudu sisään vastataksesi.