Apuva! Kaksi peppuva! O.O
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Apuva! Kaksi peppuva! O.O
Toinen riisuu toinen pukee.... niin hassulta ku se tuntuuki ni mä ottasin kyl ton pukeutuvan.. aika NAM
Ilta Sanomia/Lehteä ei saa lukea.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Taitaa olla vähän uutiset lopussa?
No LOL, on mullakin mennyt IPod ja muistitikku pesukoneeseen ja ulos tulivat hyvin pestyinä ja toimivina. Pahastikkin lopussa aiheet. Uutisen Nokian kännykkäkin on se joka kestää vaikka sen heittäis Eiffel tornista alas.
[linkki https://kauppa7.sonera.fi/Musiikki]Tuolta kaikille Spotify, jos sitä ei vielä ole. Vaatii tosin rekisteröinnin tuonne....[/linkki]
kirves wrote: Jossakin riidistä pohdin näkemyksiäni 3D:stä, ja tuolloin oli puhetta niistä laseista. Schimanski käyttää niitä terassilla, mulle kelpaa vain Mojavet - siksi en tykkää nyky-3D:stä. Kuvanlaatukin on huonompi...
No oli siis puintia, jos saisi 3D:n ilman laseja. Nyt saa Toshibalta, joten parani heti tämä asia minun mielestäni. Edelleenkin toivoisin optiota siihen, että ominaisuuden voisi kääntää pois päältä. Ihan kaikkea ei halua nähdä 3D:nä, eikä ole kaikki TV-kasvot sun muut salarakkaat tervetulleita Kirveksen sohvalle perkele!
Kyllähän niistä 3D-telkkareista saa sen 3D:een pois päältä, jolloin ne toimii ihan normaalina HD-telkkuna.
Aikas suolanen hinta noin pienille telkkareille... Vielä vois odottaa sen viisi vuotta...
Se on ihan sama mitä maksaa,jos näkee Strömsön kolmedeenä.
Strömmsöön saa neljä-deenä jos laittaa voipaketin pöksyihin.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Se on ihan sama mitä maksaa,jos näkee Strömsön kolmedeenä.
Juuh ja kymppiuutiset nyt ku niil on se Peter Nyman onpienempikuinkolme :)
Niin ja sitten kun katsoo jotain ohjelmaa jossa joku juoksentelee munasillaan, niin saa väistellä sitä keppiä ettei otsaan kopsahda.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Niin ja sitten kun katsoo jotain ohjelmaa jossa joku juoksentelee munasillaan, niin saa väistellä sitä keppiä ettei otsaan kopsahda.
Älä kaho tommottii ohjelmii mis munasillaan vaan riekutaan!!!
Sehän olisi aivan mahtavaa, jos pääsisi kotisohvalla Pulkkisen Jorman kanssa vertailemaan kummalla on isompi maha! Silloin puhutaan jo uusista ulottovuuksista XD
On se vaan niin kivaa kun on tehnyt melkein 3kk työtä TURHAAN! Ja kaikki tämä ilmatteeksi, ja vain ja ainoastaan sen takia että saisi merkin omaan CV:hen.. No nyt se sitten jää saamatta.. Kiitos vaan tyhjästä.. Joo ja tälle ois parempikin topic, mutta aika sama.. Eipä jaksa nyt kiinnostaa paskan vertaa!
Bugibugi..
Voiskohan sitä laittaa uuren PPPP:n? Jospa se sekoaapi,kun täällä on jo 226 sivua paskoja juttuja.
R.I.P.
Minä saan viimeisen sanan!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Minä saan viimeisen sanan!
HILIAA :DD
Lopettakaas nyt tuo tuollanen ja todistakaamme raukkauttamme. Tai sitten siirrytte uuteen ketjuun jatkamaan!
Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh
hammeredhuoh wrote: Lopettakaas nyt tuo tuollanen ja todistakaamme raukkauttamme. Tai sitten siirrytte uuteen ketjuun jatkamaan!
Tehdään näin!
Vai tehdäänkö?
Kirjaudu sisään vastataksesi.