PPPP

FINBULLET
/

Ei muutaku kokeilemaan. !http://images.cheezburger.com/completestore/2010/9/30/014b3dbd-7718-4d7e-9ee4-b2fc705b3ef8.gif!

Ac3Way
/

Sihen on jo menty, että veljekset elävät kupeissa. Ei tästä kyllä enää hyvää seuraa.

Ac3Way
/

Catchy

"Ystävälles opeta, sitten vasta lopeta. Ystävälles opeta, sitten vasta lopeta."

:)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Bunny ja Väiski

Can i have a nice warm cup of stf... umh.. bunnies...

Northg7
/

"First you drink the beer, then you make a peflet" Olikos CXX:n mainoksessa?

TehBigBunny
/

Skimmy-varoitus koko maassa ja alavilla mailla Sfinksivaara..

!http://img217.imageshack.us/img217/2693/frctiedoitus.jpg!

Schimanski76
/

Aijai! Nyt tapahtui paha repeäminen!

Kivasti on Karjalan Skimmy vallannut myös! :)

TeroKortelainen
/

... ja tuossahan ei näy Neitsytsaarina (RIP) tunnettua paikkaa Schimmyn käynnin jälkeen...

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ol(l)ut, mmm, jo jonkin aikaa.

You can have any beer that you like, as long as it's a Corona..

Finski fani
/

Kukaan käyny Bruuverissa tuolla Kampissa? Lauantaina luokkakokous siellä...

Ac3Way
/

Hyvässä tahdissa ollaan.

!http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/12/drunkxmasCB_450x350.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.