PPPP
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/dolphin_fail.gif!
Ei muutaku kokeilemaan. !http://images.cheezburger.com/completestore/2010/9/30/014b3dbd-7718-4d7e-9ee4-b2fc705b3ef8.gif!
ei toimi!
oon kans kattonu ton riemurasias
[linkki http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=75143]Bunny ja Väiski[/linkki]
Sihen on jo menty, että veljekset elävät kupeissa. Ei tästä kyllä enää hyvää seuraa.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Bunny ja Väiski
Can i have a nice warm cup of stf... umh.. bunnies...
"First you drink the beer, then you make a peflet" Olikos CXX:n mainoksessa?
Skimmy-varoitus koko maassa ja alavilla mailla Sfinksivaara..
!http://img217.imageshack.us/img217/2693/frctiedoitus.jpg!
Ohos, onko Skimmy menny vallottamaan hieman vanhoja alueita takaisin?
Aijai! Nyt tapahtui paha repeäminen!
Kivasti on Karjalan Skimmy vallannut myös! :)
... ja tuossahan ei näy Neitsytsaarina (RIP) tunnettua paikkaa Schimmyn käynnin jälkeen...
Selvä.
Forza Serveri alhaalla?!
Ol(l)ut, mmm, jo jonkin aikaa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ol(l)ut, mmm, jo jonkin aikaa.
You can have any beer that you like, as long as it's a Corona..
Kukaan käyny Bruuverissa tuolla Kampissa? Lauantaina luokkakokous siellä...
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Mihin tämä maailma onkaan menossa? Onko tämä nyt tätä 2000 uvun suomea?
En voinut vastustaa kiusausta.
Hyvässä tahdissa ollaan.
!http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/12/drunkxmasCB_450x350.jpg!
TÄMÄ TAAS BUGAA PERKELE!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.