PPPP

Aliboz
/

Olipahan reissu... 4,5 tunnin seisoskelu palkittiin lopulta, mutta jotenkin oli erilainen kuin vuosi sitten Olympia Stadionilla.... Vasemmalla puolella yleisö oli kyllä kivasti mukana... Huomasi kyllä selvästi että vika keikka suomessa, soolotkin oli huimasti pidennettyjä. Hodaria naamaan ja sitten tutimaan...

MrD St Jimmy
/ /

Yleisö oli täysi paska (ainakin siellä missä mä olin) verrattuna Maidenin keikan yleisöön. Whola Lotta Rosie biisin aikana seistiin vähän paikallaan eikä edes vedetty mukana.

FINBULLET
/

Jos jengi oli niin huumassa aaseedeeseestä,että ne lamaantui.Kyllä jos keikalle mennään niin sit heilutaan mukana.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: !http://a.imagehost.org/0735/joppe.jpg!

"sul ei nyt oikeen pysy tuo focus hallinnassa!" "stiqulla on sierra!" "täh?!" "eeei mikään focus, vaan sierra, ajaa sillä..."

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

"sul ei nyt oikeen pysy tuo focus hallinnassa!" "stiqulla on sierra!" "täh?!" "eeei mikään focus, vaan sierra, ajaa sillä..."

:D

FINBULLET
/ /

Aurinkoinen päivä+migreenille altis pää=Mukava migreeni :)

FINBULLET
/

Pelastakaa kirahvit

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/pelastakaa_kirahvit_comic.jpg!

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Aurinkoinen päivä+migreenille altis pää=Mukava migreeni :)

Migreeni on hanurista. :/ Onneksi mulla on jo yli 3 vuotta viimesimmästä migreenistä. Jos sulla on migreeniä näköhäiriöiden kanssa niin voin sanoa, että Maxalt Rabitab tepsii! Lääkäri määräsi sitä mulle aikoinaan ja yksi tabletti on oikea päivän pelastus ja sen seurauksena tulee vain pikku päänsärky järkyttävän hedarin sijasta.

FINBULLET
/ /

Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.

Northg7
/

Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...

Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.

greizer
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.

+1 !!!

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.

Tietääkseni tuota lääkettä saa vain lääkärin määräyksestä ja nimenomaan auralliseen( = näköhäiriöitä) migreeniin. Ja vaikutukset ovat tietenkin henkilökohtaisia ja mulle tuo on onneksi ollut kuin taikalääkettä. En ole varma, että toimiiko Maxaltti kaikilla yhtä hyvin =/

Finski fani
/

Calja parantaa caiken! Lonkero avittaa myös. Kovaan kipuun ja särkyyn voi ottaa vahvempia.

Mutta joo mullakun ei ole migreeniä koskaan ollut, niin eikös tuo perus Burana avita? En tiedä, mutta sitä ne mulle tyrkytti intissä, kun epäilivät migreeniä. Burana oli kyllä mulle jumal-lääke intissä, kun yhessä vaiheessa, kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...

JANIchargedTT
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...

Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.

Kirjaudu sisään vastataksesi.