Vastauksena käyttäjälle JANIchargedTT
JANIchargedTT wrote:
Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
No minä kun olen tällanen 75 kilonen höyhensarjalainen, intissä jopa paljon kevyempikin, niin ne pelas ihan hyvin... =)
Vastauksena käyttäjälle JANIchargedTT
JANIchargedTT wrote:
Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
No minä kun olen tällanen 75 kilonen höyhensarjalainen, intissä jopa paljon kevyempikin, niin ne pelas ihan hyvin... =)
Omasta mielestä nuo buranat ja panatoolit on lumelääkkeitä ,jopa 1g. Itsellä auttaa hyvin tramal särkyyn kuin särkyyn, tosin vain reseptillä.
Konjamiini auttaa kaikkeen! =D
yritän tota kaikkia autot achievmenttiä, mikä puuttuu/mikä on väärä ku en saanu sitä? 1 auto jokamerkiltä, ei dlc:tä siis.. Acura rsx Alfa mito Aston Vanquish Audi s4 -00 bentley cont gt bmw e36 bug veyron buick gnx cadillac cts-v -04 Chevy aveo rysler talon citroen c4 dodge srt4 ferrari f430 fiat 500 ford focus st -06 holden toll racing honda civic vti hyundai tuscani infiniti g35 jag e type koenigsegg cc8s Lambo countach Lancia delta land rover lexus is300 lotus elan maserati gransport mazda mx5 miata mclaren 41 mercedes a200 mini cooper s mitsu eclipse gts nissan datsun 510 opel astra v8 pagani c12 panoz gtlm peugeot 206rc pontiac transam gta porsse cayman s renault twingo saab 9-3 saleen s281 saturn ion scion tc seat leon cupra r -03 shelby gt500kr subaru impreza 22b toyota 2000gt tvr tuscan s vauxhall astra vw rabbit volvo s60
No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot.
Sähän näät ostaessa, että mitä sulla jo tallissa on (se pieni talon kuva auton vieressä). Sit vaan ostat joka valmistajalta autoja niin kauan, että jokaisen auton vieressä on se talon kuva.
Yksi auto kaikilta valmistajilta, ei kaikkia autoja.
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote: No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot.
Ei kai sentään ? Eikös se ollut niin että jokaiselta valmistajalta YKSI auto vähintään ?
Perkeleen Bunny ! HEILUTTAA NYRKKIÄ !
Joka valmistajalta yksi auto.Yksi.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
Indiana Hopo wrote: Joka valmistajalta yksi auto.Yksi.
vain 1 ei dlc:tä.
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote:
DLC autoja ei täydy ostaa...
no niinhän mä just sanoin!:D
Mudinski wrote:
Nyt sä pilasit tämän putken prkl...
no mitesmuka?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Yksi auto kaikilta valmistajilta, ei kaikkia autoja.
Jaa, no eihän se oo sitten mikään "kaikki autot atsiih".
Eikös FM2ssa se kuitenkin ollu niin että piti kerätä ne kaikki?
!http://www.tupla.com/files/leaf_tupla/gfx/0110040O.png!

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/06/1137882
perkeleen pink devil
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/06/1137882
perkeleen pink devil
Mä oon vasta 13 :´(
MW2 mappi paketti latauksessa.
Mudinski wrote: MW2 mappi paketti latauksessa.
Sama. 80% täynnä. Koht kokeilee.
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
Pottae wrote: np. Pratkahiret.S01 E01.FINSUB.DSR.Xvid.avi
hihi..
RaabForRehab wrote:
Sama. 80% täynnä. Koht katsomaan.
Eiku
Höhöö! IL3 kiusii !! :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.