Yleinen happines topic

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Siis EA antaa ilmaisia pelejä SimCityn kylkeen koska pelin julkaisu oli fiasko.

Näin, mutta kaksi hyvää peliä halvalla ja olen tyytyväinen.

RauhaMees
/ /

EAn ilmaisista peleistä puheen ollen. Kaikki siinä ilmaispeli listassa olevat pelit on alennuksessa. Jopa -50% oli joissain.

Bäfä tulee varmaa valittuu.

Ne kaks pilipali peliä: Nope! Simcity 4: En tykkää Most wanted: Ohjaus jotain kaameeta MOHW: Oli hauska, mutta kellään muulla ei oo sitä. Dead space 3: Demo oli kiva, mutta pelin kun kerran pelaa läpi niin se on siinä Mass effect 3: En tykkää yhdestäkään Mass Effectistä. Battlefield 3: Mulla on se jo boxilla, mutta haluisin sen pclle. Haluisin tämän premiumina mutta tää ois standard.

Ja tietenkin kaikki nää pelit on liian raskaita mun koneelle. ^Vois käydä asentamassa originin faijan koneelle...^

RauhaMees
/

Minä siihen rahhoota käytä. Saan valita pelin samalla lailla kuin Sjamyllä.

^Räyhällä muka rahaa olis....^

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Minä siihen rahhoota käytä. Saan valita pelin samalla lailla kuin Sjamyllä.

^Räyhällä muka rahaa olis....^

No aivan sama. Valitse se?

Tossa listassa ei ole sellaista peliä jonka ite valitsisin :I

Mace
/

Vesisade, jostain kumman syystä tykkään siitä näin pitkästä aikaa :)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela wrote: Vesisade, jostain kumman syystä tykkään siitä näin pitkästä aikaa :)

Juu,niin miekin.

Puhdistuu meinaan tua ilma kivasti.Tanppereella loppui viime viikolla asteikot mittareista,oli niin kenkku ilmanlaatu.

jEsm0
/ /

ihih :3 tällänen kotelo tuli hankittua koneelle(sisällä 600€ osat)

RauhaMees
/

Kyllä tuli taas hymy naamalle kun ajo-opettaja sanoi, että räyhä-täti voipi saada ajokokeen läpi Hyvä merkinnällä.

Perjantaita odotellessa :)

velliperse
/

Rayha300 wrote: Kyllä tuli taas hymy naamalle kun ajo-opettaja sanoi, että räyhä-täti voipi saada ajokokeen läpi Hyvä merkinnällä.

Perjantaita odotellessa :)

Kuhan et kopita nii eiköhän se siitä :)

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle velliperse

velliperse wrote:

Kuhan et kopita nii eiköhän se siitä :)

En ole Pytzi :)

RauhaMees
/

WUHuUUUuuUuzuUJtldifjfpj!

Inssi läpi hyvä merkinnällä. Kehuivat rauhallisuutta ja jalan kulkijoiden havainnointia.

Jospa sitä lähtis hakee nissania, jotta pääsee lähtee lammin kautta tampereen suuntaan.

Driver181_l805
/

Rayha300 wrote: WUHuUUUuuUuzuUJtldifjfpj!

Inssi läpi hyvä merkinnällä. Kehuivat rauhallisuutta ja jalan kulkijoiden havainnointia.

Jospa sitä lähtis hakee nissania, jotta pääsee lähtee lammin kautta tampereen suuntaan.

Tuliko toblea?

Mace
/

Nonee! congratulations! Itellä sano että muuten tosi hyvä, mutta vilkun vois laittaa aiemmin.

Tässä opinnäytetyö esitetty, pian kans lähdössä sinne päin tuleen.

RauhaMees
/

Elä pidä kiirettä. Arvioin että nissani on lammin suuntaan lähteny viimeistään klo 13:30

TTJK107
/

Meinasko inssi nukkua apukuskinpenkillä samallalailla ku meikäläisellä kuorma-auto inssissä? Inssi hyvppäs siihen Volovon penkille ja nuokkuu siinä niin että nukkuakko vaikko eikö, makeilla haukotuksilla totes että käyään ny ajamas. Eihän siinä mulle mitää kummallista ollu, kyllä sitä kuorma-autoo oli tullu ajettua iliman korttiaki usiamman kerran ja ala ikääsenä viä. Teki mieli ehdottaa että mee ny nukkuun tuonne makuutilaan niin ajellaan täs ympäri kylää :D No se siinä nyökkyy ja haukotteli, sitte vain yhen liittymänkohdas sanoo että peruutappas tuohon ja kääny takaasi, ei edes vilikaassu peilihin kun peruutettihin :D Takaasi katsastuskonttorille ajettaes oli jo päässy vähän niinku tähän mailmaan kiinni ja seuras sitä ajooki vähä. Totesin sille että en tykkää yhtää tästä Volovon loodasta, niin vastas vain että et oo ainut joka on samaa kertonu hänelle. Inssi läpi hyvin arvosanoin iliman huomautuksia, sitte lähin viemään Volovoo itte takaasi autokoululle, ku se ajo-opettaja oli jo lähteny viemään moottoripyörä inssiin yhtä oppilasta.

RauhaMees
/

Juu hieman sama meininki. Kuulemma rennoin ja mukavin kaikista se inssi setä

DarkWarjo
/

Miulla oli henkilöautoinssissä äipän ja isän vanha tuttu, ka-inssissä sit äipän vanha työkaveri (ei kyllä tunnistanu mua) :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.