Vielä on edessä teoriakoe, kaks ajotuntia ja inssi nii homma on paketissa.
^RÄYHÄÄÄÄ! Koukkaa pienimuotonen lenkki Ouluun ja koppaa miut täältä :D^
Vielä on edessä teoriakoe, kaks ajotuntia ja inssi nii homma on paketissa.
^RÄYHÄÄÄÄ! Koukkaa pienimuotonen lenkki Ouluun ja koppaa miut täältä :D^
Bileet on pidetty ja rahhoo sain jonkun verran lahjaksi.
Paras lahja (ja ehkä erikoisin) oli: pullo viiniä ja koko kesän mittanen kesätyöpaikka.
Myös karting ajoa olis luvassa toukokuun lopulla hyvinkään ulkoradalla.
Ylioppilas Hämäläinen Jim ja kahden viikon päästä myöskin automaatioasentaja.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Ylioppilas Hämäläinen Jim ja kahden viikon päästä myöskin automaatioasentaja.
My brotherr! Miksi automaatiopuoli, sehän on just se huonompi.
Vastauksena käyttäjälle TTJK107
TTJK107 wrote:
My brotherr! Miksi automaatiopuoli, sehän on just se huonompi.
Sen että meistä lukiolaisista tehdään automaatioasentajia sai vasta moni meidän luokalta ymmärtää muutaman viikon jälkeen koulun alkamisesta :D Kyllä se varmaan on jossain kuitenkin lukenu sillon hakiessa. No ei mua haittaa, kun aikas lailla samoja hommia pystyy tehtaassa sähkäri ja automaatioasentaja tekemään. Käytännössä aika sama kumpi sitä on loppujen lopuksi. Sähkärin papereita olen kuitenkin miettiny kanssa tohon lisäksi.
Molempi parempi :)
Jes! Viimenen tän lukuvuoden koe ja päivä alkaa kohta. Sitte alkaakin postipate hommat.
LOMA!
↑
Väärä paikka immeisesti...
Tie onko ny niin hapinessiä, mutta valmistuin datanomiksi.... jee!
JESS!!!!!!!! Saan kaverilta ilmaiseksi x360 ja sit pääsee taas pelailemaan Forzaa =D voi tätä onnen päivää :3 Xbox360 <3 ^hihihih hymy on korvissa asti....^
Mun pitää vielä 1,5 vuotta huuella jotta saan datiksen paprut ja sitten 2,5 vuotta jotta saan lukion paprut.
Oli mulla hapinessiäkin. Mazda toimik taas :)
Uus jääkaappi. Entistäki mukavempi käydä siellä.
Yllättävän hieno verrattuna tohon edelliseen 30 vuotta vanhaan.
Tänään soitteli iso pamppu että. "Kuules.... Sinulla on Joonas ollut tämän vuoden puolella yli 50 työ sopparia..... Ei tässä ole mitään järkeä. Rupean esittämään että sinut vakinaistettaisiin ^(Hevletin Hankala sana muuten)^ Jos se sopii sinulle.
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote:
Ei väliksi kun en juo, mut kyllä tonne toki tilaa saa, jos tulee kylään joku joka juo :)
Korkkasin alapeukun.
Tänne on alettu vetään uutta asfalttia vähä ympäriinsä, tämä kiva.
Päivää olen Joonas, minullakin on ongelma. Olen apsolutisti. Ongelma on päässyt niin pahaksi että se haittaa jo jokapäiväistä elämää. Olen koittanut päästä ongelman yli mutta en ole sairautta vielä 23 vuoden aikana kertaakaan selättänyt.
Vastauksena käyttäjälle joonas6
joonas6 wrote: Päivää olen Joonas, minullakin on ongelma. Olen apsolutisti. Ongelma on päässyt niin pahaksi että se haittaa jo jokapäiväistä elämää. Olen koittanut päästä ongelman yli mutta en ole sairautta vielä 23 vuoden aikana kertaakaan selättänyt.
Siis et ikuna ole koskenu alkoholiin? Mikäs on syynä, jos saa kysyä? Jos oot maistanu, niin oliko se maku se ratkaseva tekijä, vai etkö vaan halua sekottaa sun päätä millään aineella?
Kirjaudu sisään vastataksesi.