Mä en halua tietää!!!
Mä en halua menettää yöuniani, enkä todellakaan tietää Nipsun löytöretkistä omassa ruumiissa..
Mä en halua tietää!!!
Mä en halua menettää yöuniani, enkä todellakaan tietää Nipsun löytöretkistä omassa ruumiissa..
kirves wrote: Noh, eiköhän tämä tältä päivältä riitä. Huomenna voin paljastaa mitä tarkoittaa Mudinskin FGB etuliite.
:D
Vai aletaan täällä paljasteleen toisista tosiasioita ! Perkele ! Ei tämä peli vetele ! Letkusta tuollaisten nilkkien pitäisi saada ! Ei Schimanski ! Ei, ei itsensä paljastelua !
Ei ole hyvä tämä kirves, vähän jättää mielukuvituksen varalle :(
Mie voin tehä kirvekselle källin. Ehkäpä jo torstaina voisin vähän kiusia. Kun vaan tietäs missä se autoansa piilottelee niin hiihihiihihihi
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Mie voin tehä kirvekselle källin. Ehkäpä jo torstaina voisin vähän kiusia. Kun vaan tietäs missä se autoansa piilottelee niin hiihihiihihihi
Kyllä kiitos !
Edit: Selvittäkää hänen osoitteensa niin käyn kiittämässä oikein kotiovella :)
Otat Miqqen mukaan ja nostatte sen auton Puijon torniin.
Hyvän selityksen keksi.
Tarkistin internetistä, psykoosi ja muutenkin maaginen on tämä Afgraani.
Nyt mie uskallan kertoa sen källin kun kirves meni nukkumaan astraali untaan Afganiitin juttuja kuunnellen.
Mie voisin hinata sen auton vaikka tuonne kaupunnin viralliselle lumenkaato paikalle ja peitellä sen sinne. Oisko hyvä källi?
"Afgraani" oli viikonlopun Lahessa! En tosin päässy kahtomaan sen leffoja/dokkareita ko olin Kiukaan keikalla... =( Kämppis tosin oli...
Onx Schimanskii näkyny ?
Onx uutta sivua näkyny ?
Tiukkaa settiä, voi olla. Ej tuje Forzzefiidbäkkiä
Eikä ole mm. vielä saatavilla.
!http://www.channel4.com/assets/programmes/images/hill-street-blues/series-1/de6ca82e-2e4c-4cec-aebe-d825ae03ed23_200x113.jpg!
Livessä EA:n ale.
Huomisesta 24. päivään.
-50%
Dragon Age: Origins - Awakening Dragon Age: Origins - The Golems of Amgarrak Dragon Age: Origins - The Darkspawn Chronicles Dragon Age: Origins - Witch Hunt Dragon Age: Origins - Leliana's Song Medal of Honor - Hot Zone Pack Battlefield 1943 DeathSpank DeathSpank: Thongs of Virtue RISK: Factions Madden NFL Arcade Hasbro Family Game Night: Battleship Hasbro Family Game Night: Scrabble Hasbro Family Game Night: Boggle NHL 3 on 3 Arcade MicroBot Madden NFL 11 Max Pack NCAA Football 11 - NCAA Power Pack Tiger 11 - Favorites Course Pack FIFA 11 - Live Season All Leagues Fight Night Round 4 - Champions Pack II NHL 11 - 20th Anniversary Bauer Boost Pack
Onks toi uusin NHL mistään kotosin? Viimeks änäriä pelanna 06 vai mikä se viimenen perus poksille ilmestynyt NHL oli.
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=T3K2xLNRWSI&feature=grec_index]Ihan hauska tämmöne...[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Tiukkaa settiä, voi olla. Ej tuje Forzzefiidbäkkiä
Eikä ole mm. vielä saatavilla.
On kyllä, vielä jos tohon forzet saapi ni nomnomnom. Tietty tuki tuolle tullaa sitte varmaa jollai firmware updatella kumoomaan :D
Tunnin myöhässä kouluun, menen pelaan CoD1:stä kun muutkin luokkalaiset pelasivat sitä, 1h30min pelailtiin ja kotio. Tärkeä päivä?
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Tunnin myöhässä kouluun, menen pelaan CoD1:stä kun muutkin luokkalaiset pelasivat sitä, 1h30min pelailtiin ja kotio. Tärkeä päivä?
Mitäs teidän piti tehdä?
Öööö pari ihmistä teki vanhoja piirrustuksia ja loppujen olisi kai pitänyt jotenkin pelleillä jollain Easy Pro ohjelmalla josta kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan/tienny miten käytetään. Aluksi meidän kyllä piti Loppi ohjelmalla pelleillä logiikoita, mutta sitä ei ollutkaan koneissa meidän luokassa joten ei sitten tehty niitä ja ope ei varmaankaan keksinyt mitään muutakaan paitsi mainita siitä Easy Prosta ja antoi pienen moniste nipun, jota kukaan ei edes katsonut. Lopuksi ope sanoi 10.30 että voitte lähteä jo kotio, kun tänään ei taideta saada mitään aikaseksi. (1h30min päästi aikasemmin mitä piti)
/Niin meidän ope Järvinen oli vain jonkinlaisena sijaisena meillä, koska meidän Hervannan tunnit siirrettiin Pyynikille tältä päivältä. Järvinen ei välttämättä ollut hirveen innoissaan, kun joutui tulemaan kouluun 'opettamaan' meitä neljä tuntia eli joutui tulemaan neljä tuntia normaalia aikasemmin kouluun.
Kyllä näkee komeasti mun upouudesta ja hienosta excel taulukosa, että oluen juonti on vähentynyt. 12 putelia ja 5,49 litraa.
Onneksi en viime vuonna pitänyt tilastoja oluen juonnista, olisi hiukset lähtenyt päästä..eiku ne lähtikin jo.
Kirjaudu sisään vastataksesi.