Maksimaalista suojaa ilmakitarallesi
E: From SKB!!??
Maksimaalista suojaa ilmakitarallesi
E: From SKB!!??
Jouduin tänään tiputelemaan lumia saunan katon päältä (n.3m korkuinen) , ja tietenkin meinas käydä v-mäisesti :(. Justiin pääsin katolle, ja tietenkin tikkaat lähti prkele valahtamaan. Onneks tikkaat pysähty, ettei tipahettua alas.
Ja huomenna pitäis sitten tiputella talon katolta lumia, saa nähdä mitä käy.
Teretulemast keppi kerhoon. Luet heti uusimman Varikko Sanoman, mulla on juttua siellä. Yksinkertaiset ohjeet miten tiput katolta.
Uusi tippuminen
Lainausmerkit sekaste.
// Ej ollut. Lainausmerkit oli tekstin ympärillä kun pitää olla linkin ympärillä. Kiitos.
Tässä muutama uusi.
Uusi tippuminen Uusi aivotärähdys Uusi Arvi Uusi juttu Uusi peli Uusi pelle sama biisi
Uusi virtalähde Uusi live Uusi Suomi Uusi posti Uusi internet Uusi laji
Uusi myrkytys Uusi päivä Uusi isä Uusi Pleikkari Uusi assassiini Uusi Pizza Uusi aikakausi Uusi terve aikuinen
Uusi TJ Uusi Torspo Uusi vuosi Uusi tsernobyl Uusi risteily Uusi joulu Uusi Zumba
Uusi hassu juttu Uusi Anssi Uusi julkaisuaika Ny sida Uusi Saipa
Uusi Rascaana Uusi testi? Uusi Anakin Uusi elämä Uusi jalka Uusi hirvi Uusi juåppå Uusi lampaantalja
Uusi apinalauma Uusi lääkekuuri Uusi sivu,uusi kohtalo Uusi pasta Uusi kalja (oli useasti) Neue seite
Uusi posti Uusi mäntä Uusi reissu
Onko Hopo leikkari ricci ja nyt sillä ei ole niinq mitään tekemistä?
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Onko Hopo leikkari ricci ja nyt sillä ei ole niinq mitään tekemistä?
Jokkista© ej oo julkastu Pjejkkarille.
Viälä.
Njää.Ei huvita pelaa nyt mitään.
Saapa nähtä. Nilkka kestää kun varovasti kävelee. Jos huomenna sitten varovasti sais sen työpaikan varmistettua. Ja varovasti työpaikan JD:llä piilottelen kirveksen ja joonaksen autot niin olenko mä paha miäs?
Äsken tuli MTV:ltä South Parkin World of Warcraft -jakso, aivan huippua :D
Mie oon varmaan vähän tylsä kun tuo Etelä Puisto ole oikein koskaan naurattanut.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Mie oon varmaan vähän tylsä kun tuo Etelä Puisto ole oikein koskaan naurattanut.
Kaikki ei tykkää noista reality-sarjoista.
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Sellasta...
Jeppiskamaa! :D Meidän oman adsl-asentajan(kuka ei koskaan saanu omaa yhteyttään toimimaan, kun muitten linjoissa oli aina vikaa) järestämä jäähyväiskilpailu taitaa olla kyseessä :D
!http://arab.wippiespace.com/Roska/tuxu6.gif!
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=WBiWF9olXCQ&feature=related]Onko toi nyt kivaa?[/linkki]
!http://ugliesttattoos.files.wordpress.com/2010/12/cb5a24e7-96a2-42b6-84c1-2042d48437f9.jpg!
Ma Teippasin tänään viltun ison Saipa Sputnikin TPS-logon päälle, pientä käytännön pilaa virittelin kivasti ja ehdottomasti oli hauskaa. Tuli loistava fiilis ja kiitos Saipalle tuosta hetkestä.
Tuosta hetken aikaa, niin yksi varusmies tuli tekemään mulle ilmoitusta. Tiesin hetkeni koittaneen ja tunsin kuinka virtsarakkoni siirsi kaiken nesteen kohisten päähäni, kohta Vaiski-setä avautuu... ... Ei avautunut, olin erittäin kohtelias ja sekin taisi olla tuon Sputnikin syytä.
Huono on Sputnik..
Uusi Sputnik.
Kirjaudu sisään vastataksesi.