Nyt se vasta alkoi :)
PPPP
Uusi ek:n alotus
Hyvin sanoi selostaja, 'ei ole pohjatöitä tehty kunnolla' :)
// Eli katsoja ei ole jaksaneet lapioida kunnolla lunta tiälle.
Kellään täällä kokemusta Hookah/shisha "piipuista"? Aateltiin kämppiksen kanssa ostaa semmonen niin voitas tuossa parvekkeella sitten kesällä poltella sitä samalla, kun istutaan uima-altaassa(sellaanen puhallettava =P ) ja juuvvaan, mitä nyt juuvvankaan...
Onko se semmonen piippu mitä ne poltteli uusimmassa Top Gearin spesiaalissa?
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Onko se semmonen piippu mitä ne poltteli uusimmassa Top Gearin spesiaalissa?
Joo, taitaapi olla. Tarkkaan en muista minkälainen se oli, ko siitä on niin pitkä aika kun sen kahtosin...
2 päivää muuten uuteen jaksoon!
Se ei ala piippua savuttelemaan tai jos se alkaa,niin se laittaa pyöräilykypärän päähän ennen sitä.
Piippuja saa aika monesta paikkaa... Riippuu missä kaupungissa asuu tietenkin, Hesassa tiedän pari paikkaa mistä saa piippuja ja tavaraa
Mulla on nykyään kypärä aina päässä.
Tuommosta oon harkinnu... !http://www.sikaritalo.fi/catalog/images/34227.jpg! Entä Lahessa? Ite en tiiä yhtään...
Mgs4 mahd. nopeesti läpi.. Vajaa 3h pelattu ja ensimmäinen "act." menty läpi :s
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Mgs4 mahd. nopeesti läpi.. Vajaa 3h pelattu ja ensimmäinen "act." menty läpi :s
Kai sää nauhotat sen, tai streamaat nettiin? Miulla on hiukan tylsää, niin vois olla aika kiva kahtellakin sitä...
I wanna smoke sumthing!
// Heh, toi kuulostikin hiukan pahemmalta kuin tarkotin... =P Ihan makutupakkia taikka sikareita...
Pitäs hankkia HD Pvr niin sais striimattua pelikuvaa (hyvä laatusta siis). Tällä hetkellä en nauhota mitään. Just 4 lulz..
//Atm menossa Mgs ja Monkey Island samaan aikaan.
hahah! Multitasking.
Ihme ettei Vorzaa ja Turismoa samaan aikaan...
Tässä siis parin kaverin kanssa "speedrunnataa" eri pelejä. Tällä kertaa sattu tälläset pelit.
Peltipoliisi välähti, joko mulle tai toisella kaitstalla ihan takanani olevalle rekalle. Toivottavasti sille rekalle. Vittumaista on se, että nopeutta mulla ei ollut mielestäni sakkoon oikeuttavaa määrää eikä rekallakaan.
Super salmiakki on hyvää.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Peltipoliisi välähti, joko mulle tai toisella kaitstalla ihan takanani olevalle rekalle. Toivottavasti sille rekalle. Vittumaista on se, että nopeutta mulla ei ollut mielestäni sakkoon oikeuttavaa määrää eikä rekallakaan.
Jos siihen peltipoliisiin tallentui tuo ilme,niin se on linnareissu edessä.
Uudet kalsarit
Tarviiko Ville vaipat?
Tos walltapis ois kivoja mutkia fujimi kadion stage D:Ssä siinä tunnelissa ja tunnelin jälkee sillalla.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tarviiko Ville vaipat?
Ja tuttipullon.
Kirjaudu sisään vastataksesi.