PPPP

RealBlocker
/

Huomenna pääsee ajelee pitkästä aikaa sierralla, jos rata on kovettunu. Tuli muuten mieleen kun vuos sitten testasin piikkareita, oli niin kova pito että takarengas tuli pulttien läpi. Seuraavan kerran testasin niitä ihan jäällä, eikä onneks tapahtunu samallalailla. :D

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Jos siihen peltipoliisiin tallentui tuo ilme,niin se on linnareissu edessä.

:D:D:D:D:D:D

BlueMasto
/ /

Joo-o. Taitaa jäädä Jokkis huomen väliin. Boksi ei mee liveen mutta tietokoneeseen kyllä netti tulee samast modeemista! Vittumainen teksti tulee joka kerta kun testaan boxilla yhtyettä "On your PC go to your configuration webpage and set the MTU to auto, or 1364 or higher. If that doesn t work, disconnet your console from the router and connect directly to the modem." Kaikki on sammutettu ja johtoja oon vaihdeltu! Auttakaa mua!!!!!!!

BlueMasto
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Tee tua mitä se neuvvoo!

Joo kyllä ymmärrän et pitäis mennä asetuksiin ja vaihtaa toi Paska, mutta miten?!?!?!?!?!?!? Ja toi kone missä modeemi on kiinni ni ei oo ollu päällä tänää ni miten se on voinu vaihtaa niit asetuksii?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote:

Joo kyllä ymmärrän et pitäis mennä asetuksiin ja vaihtaa toi Paska, mutta miten?!?!?!?!?!?!?

Kahtot siältä modeemin ohjekirjasta miten pääset sinne ja vaihtelet kaikki kohdalleen. tai sitten katot netistä sen ohjekirjan...

Ei kuitenkaan kannata räpeltää, jollei osaa. Menee ihan solmuun sillon.

v7ville
/

Jusballa on just vissii samaa ongelmaa ku tuninki miähellä! Mä en taida uskaltaa käynnistää koko boxii xD

BlueMasto
/

Hyvi äkkii lentää viel Boxi seinää ja haen pleikkarin kaupast!!

Jusbazon
/

Tälläsen Ville mulle lähetti, mut mulla kaikki asetukset oli oikeen ja meni hetken odottelun jälkeen takasin livee.

BlueMasto
/

Vastauksena käyttäjälle Jusbazon

Jusbazon wrote: Tälläsen Ville mulle lähetti, mut mulla kaikki asetukset oli oikeen ja meni hetken odottelun jälkeen takasin livee.

Joo no toiki olis iha hyvä mutta ku ei saa selville tota sivuu tosta alusta ku se va mumisee :D

Jusbazon
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote:

Joo no toiki olis iha hyvä mutta ku ei saa selville tota sivuu tosta alusta ku se va mumisee :D

Ensin katot oman ip osotteen, tuolta ja kopiot sen sun ip:n tohon osotekenttään. Siihen tulee sit sun modeemin asetukset joihin pääsee tunnuksen ja salasanan kanssa. SIeltä sun pitää valita se MTU - Auto.

Pottae
/

Huhhuh, act 2 läpäisty MGS4:sta. Total play time 6h 36min. :s

Latetzki
/

!http://farm6.static.flickr.com/5170/5376225159_47c4b95dcf.jpg!

BlueMasto
/

Vastauksena käyttäjälle Jusbazon

Jusbazon wrote:

Ensin katot oman ip osotteen, tuolta ja kopiot sen sun ip:n tohon osotekenttään. Siihen tulee sit sun modeemin asetukset joihin pääsee tunnuksen ja salasanan kanssa. SIeltä sun pitää valita se MTU - Auto.

Joo mulla ei tapahdu mitään ku kopioin ton ip osotteen toho osotekenttään! Pitääks siihe kirjottaa jotai perään?

BlueMasto
/ /

kirves wrote: Mikä on modeemisi tarkka merkki/malli?

Merkki: Zyxel Malli: Prestige 660H Series

Kyl tää on perseestä! MÄ LUOVUTAN KOHTA!!

Mudinski
/ /

Kertokaas ny sitten tyhmälle mistä johtuu tämä virheilmoitus kun yritän kirjautua Liveen...

"A problem occurred while signing in. Please try again. If the problem persists, visit www.xbox.com/support."

Jatkunut nyt eilisestä saakka... Eilen meni Live yks kaks vain poikki kesken pelin ja siitä lähtien tuota viestiä...

Tuomo33
/

Modeemin uudeleen käynistys? Itsellä tuo tulee useasti, ja tuo modeemin uudelleen käynistys auttaa. Virta piuha irti, ja pari sekunttia takaisin kiini.

Kirjaudu sisään vastataksesi.