PPPP

FINBULLET
/

Tänään alkaa Maxilla Virittäjät.Mika Salo pääsee testailemaan autoja.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote: Voi p... Erroria pukkaa ku yrittää päästä forzan sivuilla My forzaan :(

Sitä ongelmaa on nyt monella muullakin tällä hetkellä.

Schimanski76
/

Rallilegenda Juha Kankkunen ajoi jääradalla 330.695 kilometrin tuntivauhdilla. Se on uusi nopeusennätys jäällä.

Kankkunen kaasutteli maailmanennätyksen Bentleyn Continental Supersports -autolla Perämeren edustalle rakennetulla jääradalla. Lämpötila oli peräti 30 astetta pakkasen puolella.

:)

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Rallilegenda Juha Kankkunen ajoi jääradalla 330.695 kilometrin tuntivauhdilla. Se on uusi nopeusennätys jäällä.

Kankkunen kaasutteli maailmanennätyksen Bentleyn Continental Supersports -autolla Perämeren edustalle rakennetulla jääradalla. Lämpötila oli peräti 30 astetta pakkasen puolella.

:)

toihan on aika vanha juttu, pari kaverii oli tekemäs rataa... (tai sanotaanko 10km:n pätkän vitun leveetä kiitorataa)

ois yks kaveri päässy lastuttaanki ton bentikan mut oli bentleyn omat inssit halunnee hoitaa sen sit :)

ED: SORI! se oliki tehny saman jekun uudestaa vähä kovempaa :D

Finski fani
/

Minulla on bokserit, joissa on sydämmiä. Kankkunen halusi lainata. En antanut.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Minulla on bokserit, joissa on sydämmiä. Kankkunen halusi lainata. En antanut.

Mulla on bokserit, joissa on piirroksia vähäpukeisista naisista sekä mm. seuraavia tekstejä: "Bring out the devil in me!" "NEW HOT LINE MAKE A CALL" "Can you handle me? 079 556 89" "BLONDE BABES 068 897 047"

TehBigBunny
/ /

Miulla on uuvvet sucat.

// Ehkä oli vähän ennen käytetyt mutta puhtaat oli, siis noin teoriassa.

hammeredhuoh
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Mulla on bokserit, joissa on piirroksia vähäpukeisista naisista sekä mm. seuraavia tekstejä: "Bring out the devil in me!" "NEW HOT LINE MAKE A CALL" "Can you handle me? 079 556 89" "BLONDE BABES 068 897 047"

No minulla onkin pimeässä kiiltävät bokserit!

El PiNk DeViL
/

Mistähän nuo virittäjät pystyis kattomaan netistä? Eipä näy meillä enää noi PlusTV kortin kanavat. Veikkaan että joku jossain vaiheessa tunkee ne kyllä youtubeen tai näin ainakin toivon.

hulluseon
/

Et jääny paljosta paitsi. Aivan saman tulos kun kattelet vuoden parin takasia GTI lehtiä.

FINBULLET
/

Kaks autoa.Tomi Tuominen hoitaa alku lässytykset.Salo kyselee vähän autosta.Ajaa muutamia kierroksia.Tulee varikolle.Palaute.Sama toisen kanssa.Loppuarvio.Lopputekstit.

Kirjaudu sisään vastataksesi.