PPPP

Latetzki
/

Kyllä minä tykkäsin. Ei mikään turha muttei mullistanu myöskään.

FINBULLET
/

South Parkien tuotantokausia pitäis ostaa.Kattonut ykköskaudelta alkaen.

v7ville
/

Jee! Sain Microsoftilta ystävänpäivälahjaks Live Silverin! Ei kellä (kellä ois Nordea) ois heittää mulle 7€ et saisin kuukauden lisää Göldii :)

Tuomo33
/

Tyylikäs

!http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/RIA/kermit%20the%20ps13/Kermit/DSC3336%20copy.jpg!

RaabForRehab
/

Sukat pois!!! Mä lähen kohti Tampesteria, mutta tuun kyllä heti takasin! :D

LakuFI
/ /

15.3 on synttäripäivä.

// Ja se o tiistai. Voihan nakki!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle LakuFI

LakuFI wrote: 15.3 on synttäripäivä.

:o

Mutinaa Mie luulin notta se olisi toukokuussa.

LakuFI
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

:o

Mutinaa Mie luulin notta se olisi toukokuussa.

Ei o, tsori..

TehBigBunny
/

EI VOI OLLA JOKA PÄIVÄ NOITA SYNTTÄREITÄ !

Soon yks päivä, päättäkää jo :(

hulluseon
/ /

Ei oo Hullun synttärit tuollon viides maaliskuuta. Verkkoheikin taidan käydä haccaamassa. Mukamas eilen piti tulla tänne Suomeen. NO EIPÄ TULLUNNA!!! Ei väkisin. Taidanpa alkaa juomaan kun ei taas mikään nappaa.

///Jaa, niinpäs onkin, launantai. Eli Jokkistai. Joo-o.

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Kaks autoa.Tomi Tuominen hoitaa alku lässytykset.Salo kyselee vähän autosta.Ajaa muutamia kierroksia.Tulee varikolle.Palaute.Sama toisen kanssa.Loppuarvio.Lopputekstit.

Oli kyllä niin turha ja amerikan tavalla tekemällä tehty ohjelma.. Suurin osa oli sellasta ihmettelyä ja höpöttämistä eikä autoille annettu ees kenkää kunnolla. En katso toisten. Tai ehkä vielä seuraavan..

Pottae
/ /

En nyt jaksanu ettiä sitä myyntitopikkia, joten laitan tämän tänne. Ostakkee pelit pois :3

Privaan voi laittaa tarjouksia..

TehBigBunny
/

Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse.

Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.

Ac3Way
/

Mä en vieläkään ole saanut kuvia otettua sieltä, eikä ne homot viitsi edes vastata mistä johtuu.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse.

Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.

Mie oon just siellä selailemassa tietoa.Paljon on tuota ongelmaa.Johtunee noista Gamercard-päivityksistä.Jatkan selailua.Vilttumainen voorumi,tuloo päänsärky.

Schimanski76
/

Lyhyesti fm.net-ongelma:

-Gaykortit päivittyi -Fm.netti ei tykkää kaikkien korteista -Xboxin vika,ei fm.netin -Fm.netti ilmoittanut ongelmasta Xboksin päähän -Kukaan ei tiedä milloin tulee kuntoon

Joku heppu oli vaihtanut xbox-profiilista locationin johonkin muualle,niin oli taas toiminut.

Kirjaudu sisään vastataksesi.