PPPP

El PiNk DeViL
/

"Suomen porkkanateollisuus laskussa" - Bani ei kommentoi. "Koskenkorva ei ole enää viinaa" - Skimmi ei kommentoi.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: "Muumilimsan myyntiin rajoituksia" - Pincky ei kommentoi

EIKÖ NIITÄ MYYVÄ ENÄÄ ALLE 15-VUOTIAILLE?! itQ potQ raivari :(

hulluseon
/

Jaahah, mulla palaa kohta päre. Ensin että 15.2 toimitus Suomeen. Seuraavaksi kerrotaan että 5.3 toimitus, NYT SAATANA LYKÄTÄÄN VIELÄ!!! Että pitäs oottaa 19.3 asti... Voi perseensuti.

TehBigBunny
/

Sitä myyvvään vaan kolme pulloa päivässä. Sielä S-Marketin pihassa Pincky ohikulkijoiden hihaan tarttuu vieroitusoireista täristen "Ostaako täti/setä minulle kolme pulloa Muumia ?"

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Jaahah, mulla palaa kohta päre. Ensin että 15.2 toimitus Suomeen. Seuraavaksi kerrotaan että 5.3 toimitus, NYT SAATANA LYKÄTÄÄN VIELÄ!!! Että pitäs oottaa 19.3 asti... Voi perseensuti.

Voit perua kaupan kun kestää yli 30 päivää, mutta etpä* vissiin haluva.

hulluseon
/

Minä äskön naputtelin kyssärin postiin ja odotan siihen vastauksen. Jos vastaus on tyyliin ei meitä oikeastaan kiinnosta tuoda tätä tilausta maahan, tilaan suoraan Saksasta sen jälkeen.

TehBigBunny
/

Sieltä tuloo ihan kaikki hitaasti, sähköpostista lähtien.

Jos kuitenkin purat kaupan niin ensin kannattaa kysyä jos Verkkokauppa haluaisi pudottaa vähän hintaa.

TehBigBunny
/

Liveä hyvään hintaan, kuullema.

"Xbox Dashboardilla on tarjous Kulta liveajasta -40% ja 750 pointsia päälle. Ittelläni just loppu kultajäsenyys joten en tiiä näkyykö Kulta jäsenille, mutta 35.99€ ei oo paha hinta 12kk jäsenyydestä + 750 MS pointsia päälle."

Tämä ei siis ole ilmeisesti saatavilla/näkyvissä Kulta-jäsenille.

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Minä äskön naputtelin kyssärin postiin ja odotan siihen vastauksen. Jos vastaus on tyyliin ei meitä oikeastaan kiinnosta tuoda tätä tilausta maahan, tilaan suoraan Saksasta sen jälkeen.

Ookko sä Fanateciä tilaamassa? Jos olet, niin Fanatecilla tais olla GT2 ratit tilapäisesti loppu ja uutta erää vasta tuomassa muistaakseni huhtikuussa.

hulluseon
/ /

hulluseon 16.01.2011 Teinkö virheen? Tilasin GT2 ruorin ja Clubsport pedaalit.

Itse itseäni lainaten.

/// Niin kiitosta vaan tuosta tiedosta. Olishan tuo mukava vaikka kuulla ihan toimittajalta nopeammin kuin muilta.

TehBigBunny
/

Viimeksi ne ei olleet ottaneet huomioon sitä että ne pitää itsellään muutaman ratin jos tulee rikkoutumisia/vaihtoja.

MrD St Jimmy
/

Näytti Fanatecin sivuillakin että saavat seuraavan erän toimitettua huhtikuussa, joten Verkkokauppa taitaa vieläkin kusettaa :D

hulluseon
/

En laittana viestiä, soitin.

No tuota, asia on nyt sillä tavalla että ihan täyttä varmuutta ei ole.

Siis yrität sä nyt väittää mulle, että tammikuussa tilattu setti ei muka kerkeä perille reiluun puoleentoista kuukauteen? Yrität sä tosiaan änkyttää tuommosta vastausta mulle?

No siis toimittajalta ei ole tullut vielä vahvistusta tähän asiaan, mutta sen voin sanoa että olette heti ensimmäisten...

Haista nyt pitkä paska. Jenkit on saaneet omat rattinsa kaks viikkoo myöhässä, niin miks helvetissä te ette saa sitten niitä? Vai onkohan saksassa sattumalta erilaiset kalenterit kun teillä? Elätte vielä viime joulukuuta?

No siis ei tarvitse aivan noin karkeaa kieltä käyttää, mutta me emme ole saaneet..

Joo, mä huomasin kyllä sen että te ette oo saanu toimitettua noista 11 ratista yhtään. Ne samat tilaukset on roikkunu siellä siitä samasta päivästä alkaen kun mä tilasin omani. Vai onko systeemi nyt se, että te ette yksinkertasesti vittu muistanu tilata näitä ennakkoon tilattuja?

Ja samaa rataa noin kymmenisen minuuttia. Ihan vittu ihme touhua. Mitään vastausta en saanut yhtään mihinkään ja vituttaa vaan entistä enemmän.

Finski fani
/

Joku mörkö oli viäny pesutuvan mun vuorolla. Onneksi oli kaksi konetta, mutta silti vittumaista. Piti tänään pestä rutkasti pyykkiä...

hulluseon
/

Episodi jatkuu. Soittivat tänne päin äskön. Kertoivat että Fanatec on markkinoinut tuotettaan niin hyvästi, että tavara viety käsistä. Noh, millonkahan mahdollisesti tämä Fanatec saa tuotua teille näitä ratteja ja polkimia? Kuluvan kuun 19. päivä on Suomessa. Entäs hinta, meinaan ennakkoon tilattu ja nyt toimitus on jo livahtanut aika pitkäksi? Tuolla rahalla voisi olla muutakin käyttöä. Kerran maksoinkin sen jo teille ennakkoon ja silleen? Ei siitä oikein ole mahdollista pudottaa... No mä tilaan sitten Puolenkuunpeleistä, niillä on varastossa kun soitin jo sinnekkin (vitut soittanu)

Loppujen lopuksi uusi hinta putosi ja ilmanen kuljetus ovelle asti. Mutta oikeasti viimenen kerta kun tuosta talosta tilaan mitään. Tähän mennessä ovat sanansa pitäneet, mutta nyt menee oikeasti niin naurettavaksi jotta oksat pois.

zattwy
/

Playseat myy ja on varastossa Porsche 911 Turbo S Ratt Pure edition + Clubsport Pedals USB Varastot italiassa ja alankomaissa. Tän päivän hinta oli 419€ + postikulut. Mutta uskaltaako tilata????

RealBlocker
/

Ens viikonloppuna Sysmässä pärisee. Kauden ensimmäinen enduron SM-osakilpailu. On se hyvä että täälläki edes joskus tapahtuu jotai. Niin ja lukasin äsken netistä että ajavatte Neste oil rallissa yhden pätkän täällä (Mynnilä), eipähä oo pitkä matka mennä kattelee. :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.