En olis uskona. Kyllä Masa teki miehen työn notta vähän voi vaikka oksentaa nyt. HYVÄ MATTI!!
PPPP
Hitto. ei voi juutuupiikaan enää käyttää ilman Google-tiliä...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hitto. ei voi juutuupiikaan enää käyttää ilman Google-tiliä...
Mitä sie höpäjät? Miulla ainakin toimii ihan normaalisti ilman mitään tilejä.
Mahtavan yllätyksen järjesti Matti!
HYVÄ MATTI!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Mitä sie höpäjät? Miulla ainakin toimii ihan normaalisti ilman mitään tilejä.
juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hitto. ei voi juutuupiikaan enää käyttää ilman Google-tiliä...
Ei mulla ainakaan mun käyttäjä ole mihinkään Googleen yhteydessä ja hyvin on toiminu.
Finski fani wrote: juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...
Vai onkohan toi jotenkin mun tietämättä liitetty google-tiliin
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...
Ahaa juu,nyt ymmärsin.No sitten siun pitää varmaan luoda sellainen kuukle-tili.
Jos ei kellekkään muulle enää mitallia toivo näistä kisoista niin Ahosen Jannelle ja Hautamäen Matille. Nähtäs palkintojen jaossa kaksi hymy poikaa.
Conanit näkyy nyt tän viikon ajan netistä Suomessa. http://video.teamcoco.com/video/conan.jsp?cid=233111
Kyllä me saadaan kohta meidän porkkana takaisin televisioon.
miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :D
Vastauksena käyttäjälle OMGxan
Arkk1Enkel1 wrote: miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :D
En lukenu tolta sivulta mitää mutta tossa ainakin numerot täsmää :D /// Vai pitäskö löytyä suamesta? Sun pitää kysyä noilta sivuilta joissa ne tuunailee niitä kakkiksia levitetyille peltivanteille nii niillä vois olla jotai tietoo. Esim NoPokemonShit xD ///2 Pitäskö olla talvirenkaat :D
kyllä ihan kesärenkaat riittää ja kyllä mä ulkomailta niitä saan mutta oli vaan hauska nauraa rengasliikkeiden reaktioille noista renkaista....
Tossa olis iha suomesta. /// Varmasti naurussa pidättelemistä kun menee rengasliikkeen työntekijöillä sormi suuhun :D
Muistaako ketään sellasta elokuvaa missä muutama poika rupesi lyömään vetoa collegessa?
Hihi uusi sivu
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Muistaako ketään sellasta elokuvaa missä muutama poika rupesi lyömään vetoa collegessa?
Niitä ei oo kun ööö sata?
Vastauksena käyttäjälle miikass
miikass wrote: http://www.youtube.com/watch?v=7i1k7_IrGg8
I feel like dancing..
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Niitä ei oo kun ööö sata?
Sano yks
Bookies
JUST TOI BOOKIES!!!! ihan helkkarin hyvä muistaakseni kiitos
Kattelen vanhoja kuvia koneelta niin on se jännä miten tuning on muuttunu :D Löysin koneelta vanhoja kuvia tutun parista autosta niin siihen aikaan ne tuntui hienoilta Toinen on lastutettu A3 johon on tehty jotain muutakin ja toinen on RS2000 Escortti missä on julmetun kokonen tuninki etupuskuri, rotan kokone pakoputki ja A-pilarissa mittareita. Siihen aikaan (2006) jopa tuossa Audissa dumppi tuntui hienolta :D On mukava katsoa vanhoja kuvia ja muistella menneitä.
!http://i7.aijaa.com/b/00475/7605821.jpg!
!http://i5.aijaa.com/b/00755/7605822.jpg!
Laitoin kuvatkin tähän. Tuo Audi nyt onkin ihan hyvän näköne mutta Escortti on mitä on :D Ainut mikä Escortista on jääny mieleen on helvetinmoiset subbarit ja pörinät :D
Tässä on teille riisikuppi runkkareille tuuninkia:
!http://www.rollogrady.com/wp-content/uploads/2010/11/pimpmobile.jpg!
!http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/1717/802/29290400671_large.jpg!
OOGA CHAGA !
Varikko Sanomat:
"Arabiprinssi ostamassa FRC:n ?" - Diddy ei kommentoi
"Sinappi siirtymässä maksulliseksi lisämausteeksi ?" - Reiska ei kommentoi
Kirjaudu sisään vastataksesi.