PPPP

TehBigBunny
/

Miksi Hellner hiihti noi kiinni, mä en vaan tajua miksi noi ei koskaan pistä Northg7:aa jahtihommiin.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Miksi Hellner hiihti noi kiinni, mä en vaan tajua miksi noi ei koskaan pistä Northg7:aa jahtihommiin.

Ei Petter halua jahtaa nähty ennenkin, joskus ollut jopa naurettavan näköistä leikkimistä.

Ac3Way
/ /

Ei mun pää kestä!! Apuva

e. Viddu Petter

Pottae
/

Naapurin -nyrkillä tapettavat- ihanat mukelot on palannu. Nyt ne pelas sählyä tossa pihalla ..maalina mun ikkuna ja rappukäytävän ovi.

vaiski75
/

Tarjoilija! Yksi samanlainen kiitos..

Onko pierussa muuten kikkareita?

OBLIKAATTORI
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: !http://pics.kuvaton.com/kuvei/kerrostalon_asukkaat.jpg!

et sitten tuu hopo meijä rappuun sotkemaan tauluja! :D

OBLIKAATTORI
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tarjoilija! Yksi samanlainen kiitos..

Onko pierussa muuten kikkareita?

tota pieru hommaa mietiskelin.. voisiko kakkia sisältävää tuhausta luonnehtia "tukevaksi pieruksi" tai "raskaan oloiseksi pieruksi". ehkäpä paskalla käynnin jälkeen keksin vastauksen..

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI wrote:

tota pieru hommaa mietiskelin.. voisiko kakkia sisältävää tuhausta luonnehtia "tukevaksi pieruksi" tai "raskaan oloiseksi pieruksi". ehkäpä paskalla käynnin jälkeen keksin vastauksen..

Heh.. Pakko kertoa koko tarina...

Pojat oli täällä Keskeisessä Suomessa viettämässä iltaa ja tietenkin tanssilava sekä pumppuorkesteri tukevoitti jo muutenkin raskasta iltaa... No kumminkin.. Pojat (luetaan kaikki kolme) päätti mennä asioimaan vessassa, kun se nestetasapaino oli pidettävä kohdillaan johtuen kuumasta kesäyöstä. Yksi pisuaarille ja loput pytyille sermien taa, tässä keksityillä nimillä käyty keskustelu:

Jaska pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Timo: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Jaska: Pröööt! Jaska: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Timo: Ei ole, miten niin? Jaska: No sitten mulla on paska housussa.

TehBigBunny
/

Oikeilla nimillä:

Väiski pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Väiski: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Väiski: Pröööt! Väiski: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Väiski: Ei ole, miten niin? Väiski: No sitten mulla on paska housussa.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Oikeilla nimillä:

Väiski pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Väiski: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Väiski: Pröööt! Väiski: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Väiski: Ei ole, miten niin? Väiski: No sitten mulla on paska housussa.

Tai sitten:

Bani pisuaarilla: Eihän tämä keltainen neste lopu millään! Skimmi: Joisit vähemmän ja jättäisit meille enemmän.. Bani: Pröööt! Bani: Hei pojat, onko pierussa muuten kikkareita? Skimmi: Ei ole, miten niin? Bani: No sitten mulla on paska housussa.

Ac3Way
/

Siellä se korpraali Kolehmainen on taas armeijan leivissä.

!http://www.lauluveikot.fi/kuvat/jani.jpg!

Schimanski76
/

Jättäkää Internet hetkeksi ja menkää ulos!

Hewletin hieno ilma.Kohta pitää mennä uudestaan ulkoilemaan.

Kirjaudu sisään vastataksesi.