PPPP

sjamy
/

FM.net:

"Error

We've encountered an error while processing your request. Please try again."

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..

Lisäilkääs muuten SUOMI KEKSI kaveriksi livellä, mun väliaikanen profiili.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: FM.net:

"Error

We've encountered an error while processing your request. Please try again."

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..

Lisäilkääs muuten SUOMI KEKSI kaveriksi livellä, mun väliaikanen profiili.

Voin sanoa että et ole läheskään ainoa täältä. Taitaa harvemmilla tyypeillä toimia toi paikka.

hulluseon
/ /

Yllättävän aikaseen lähti carcuun muilta ja Calla hyyty kuin seinään. Mutta sitkiä tyttö.

/// Callalle 2 minuuttia, kampittaminen

pokalemestari
/

Ihunoita pyörylöitä! !http://www.wendycainphotography.com/beeoneoneoh/GB120/_MG_5165b.jpg!

FINBULLET
/

!http://verydemotivational.files.wordpress.com/2011/02/demotivational-posters-meanwhile2.jpg!

hulluseon
/

Ensin Jokkista, sitten sauna ja muutama puteli olutta Bondia katsoessa. Hyvän lauvantai merkit on siinä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote: taisit kattoa sitä blondia samalla kun ajoit?

i haz fixedet it.

TehBigBunny
/ /

KAIIISSSAA !

// Touppinkistä puhuvat niin paljon mutta nytkin sielä kisaa johtaa joku italialainen pilleri !

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: @hullu Hä?

@zattwy Hä?

@Skimmy Täh?

No mitä vittua HÄ?

bai tö vei, mää haluaisin ottaa vähä shotteja eilisestä kisasta D-lobbist.

eli jos jollai o jämälobin kummatki lähdöt tallella, voisin minä haluta niitä katsella. kiitos nam.

Alchemist FI
/

Hieno viikonloppu mökillä, saldona kaks jätesäkillistä tyhjiä pulloja, mut kannettiin eilen nukkumaan sen jälkeen ku pari tuntia olin nukkunu alasti suihkun lattialla, kaveri pakitti autonsa kännissä lumihankeen ku suuttu akallensa ja meinas lähteä mut sinne jäi:D

Schimanski76
/

No voe helevetti,miulla oli joku pujottelu töllössä ja jäi Kaisan hiihto näkemättä. :(

MrD St Jimmy
/

Miksi mä missaan joka kisan asdasdsadasdasasd. Nähny vielä yhtään mitalisuoritusta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.