FM.net:
"Error
We've encountered an error while processing your request. Please try again."
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..
Lisäilkääs muuten SUOMI KEKSI kaveriksi livellä, mun väliaikanen profiili.
FM.net:
"Error
We've encountered an error while processing your request. Please try again."
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..
Lisäilkääs muuten SUOMI KEKSI kaveriksi livellä, mun väliaikanen profiili.
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: FM.net:
"Error
We've encountered an error while processing your request. Please try again."
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..
Lisäilkääs muuten SUOMI KEKSI kaveriksi livellä, mun väliaikanen profiili.
Voin sanoa että et ole läheskään ainoa täältä. Taitaa harvemmilla tyypeillä toimia toi paikka.
Näin se taitaa olla...
Aika hyvin hih'tää tämä norjalainen 'anoreetikko pikkutyttö'
Yllättävän aikaseen lähti carcuun muilta ja Calla hyyty kuin seinään. Mutta sitkiä tyttö.
/// Callalle 2 minuuttia, kampittaminen
Mutta missä on JJ?
Tuskin ainakaan Bella Boatsin mainoskuvauksissa.
Ihunoita pyörylöitä! !http://www.wendycainphotography.com/beeoneoneoh/GB120/_MG_5165b.jpg!
!http://verydemotivational.files.wordpress.com/2011/02/demotivational-posters-meanwhile2.jpg!
Noku ja Mutku
Ensin Jokkista, sitten sauna ja muutama puteli olutta Bondia katsoessa. Hyvän lauvantai merkit on siinä.
taisit kattoa sitä bondia samalla kun ajoit?
ite oisin ainakin kattonut... :D
Senkin tein. Sitten se huomas ja laitto verhot akkunaan.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m00/792591116.gif! Taakse poistu!
SYHYHYYY!!!
KULTAA
KAIIISSSAA !
// Touppinkistä puhuvat niin paljon mutta nytkin sielä kisaa johtaa joku italialainen pilleri !
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Hieno viikonloppu mökillä, saldona kaks jätesäkillistä tyhjiä pulloja, mut kannettiin eilen nukkumaan sen jälkeen ku pari tuntia olin nukkunu alasti suihkun lattialla, kaveri pakitti autonsa kännissä lumihankeen ku suuttu akallensa ja meinas lähteä mut sinne jäi:D
No voe helevetti,miulla oli joku pujottelu töllössä ja jäi Kaisan hiihto näkemättä. :(
Miksi mä missaan joka kisan asdasdsadasdasasd. Nähny vielä yhtään mitalisuoritusta.
Kirjaudu sisään vastataksesi.