PPPP

Tuomo33
/ /

Ilmiselvä lahtelais ongelma.. Itseäkin vaivaa sma asia.. Unta ei saa...

Joten onnea ässä.. Sä oot nyt puol lahtelainen!

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Ihan sekaisin. Täysin kujalla, ei saa untakaan. Mitään en oo vetänyt, kahviakaan, mutta "some weird shit happening here".

Tältäkö se tuntuu olla lahtelainen, vaiko järki menossa?

Täällä ihan sama juttu oli. Toinen päivä 2 tunnin unilla. Normaalisti lomalla vähintään nukun sen 12 tuntia. Huono on tämä.

TehBigBunny
/

Heräsin aamulla, aluksi ajattelin notta olen ittestään havahtunut ja viltuuntuneena ajattelin että en kyllä nouse ennen kun kello soi. Millään en vaan enää nukahtanut ... kun se kello jatkoi piipitystä.

Mää olin ihan varma että tämä on 'sellainen' maanantai mutta kyllä se siitä sitten lähti.

Latetzki
/

No johan on, minäkään en meinannu saada unen päästä kiinni millään.

Finski fani
/

Ette te osaa olla Lahtelaisia! Itellä on maanantai vapaa, niin hyvin pystyin valvoa, ja nukkua sitten kahteentoista! =D

Ac3Way
/

Örkki mörkit vaivas, tulivat reuhoo ja pelotelee. Oli mun onni, että Steven Merilokki tuli vetää niitä käkättimeen. Onneksi oli vapaata niin pysty nukkumaan kolmeen asti.

DarkWarjo
/

Jos itekki tekis bemmist tämmösen?

!http://imcdb.org/i141087.jpg!

sjamy
/

Tänään:

"VOI V*TTU!!"

Ja siihen vastaa noin 60-vuotias mies:

"Ahh, pojat puhuu mun toteutumattomasta unelmasta"

Väsyneenä se oli hauskaa..

Ac3Way
/ /

Mistä mä saisin tähän hätään tiskikoneen?

e. Vois se muutakin toki tehdä, kuten pestä pyykkiä.

!http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/8/85517/1242595055_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg!

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Mitäs ne siellä maksaa?

Ei mitään. Paitsi sitten tulee kalliiksi jos meinaa kauan käyttää.

Kirjaudu sisään vastataksesi.