Bailando, bailandoo..
Laitoin Forza viteon Youtubeen, mutta se ei halua toistaa ääniä siellä.. Missä vika?!
Bailando, bailandoo..
Laitoin Forza viteon Youtubeen, mutta se ei halua toistaa ääniä siellä.. Missä vika?!
Ostin jodia ja vuokrasin Pearl Harborin. //E. En ummarra
Lisää Jodia.
Hei, jos joku lahtelainen kaipaa viälä diva:aa niin selanen löytyy briteistä Gloucester:ista
!http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/166800_10150093320069293_758764292_6060922_626737_n.jpg!
Vähän macgyveriä !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/k1/e4p/qslv/122814/normal_663311917.jpg! !http://media.riemurasia.net/albumit/m17394/mac_gyver.jpg!
ANTAKAA MÄÄKIN HUUDAN, MÄÄKIN OLEN KÄNNISSÄ!
SUORAAN VASTAPALLOON!!!
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: ...
Turha tuota on ihmetellä sen enempää..
Niille kun opetetaan jo ala-asteella Amerikan historia ja siellä mainitaan usein tuo Pearl Haribo, sekä pahat Riisikupeilla ajavat tihrusilmät.. Voidaan vain todeta, että joku on ollut hereillä historian tunnilla ja aivopesu on toiminut..
Onhan nuo Haribo elokuvatkin tehneet aika peikon menneistä Jaappanialaisista..
Samanlainen jyrähdys Ameriikoissa ja koko kansakunta polvillaan. Eihän ne selviäisi edes puoltapäivää siellä
Ajatelin ajankuluksi postata muutaman kuvatuksen reissusta..
!http://i4.aijaa.com/b/00883/7677538.jpg! Ei sinäänsä mitään jännää, ellei ajattele nisanina.
!http://i10.aijaa.com/b/00532/7677539.jpg!
Helvetin hyvää ja tulista kanaruokaa.. Eli nandos ( kuvassa vain ruokalistan kansi)
!http://i5.aijaa.com/b/00819/7677537.jpg!
Makuyhdistelmä Lion ja Mars
Sitten ainoa positiivinen asia pariisin kentällä !http://i8.aijaa.com/b/00620/7677540.jpg!
Oujee bemari menee, lahkeet tuulessa lepatteleee....
meikäpä lähtee jääradalle tästä, jos ei näy sadomason aikaan ni vittu ei sit...
nissan skyline gt-r vs. BMW e34 518i :D
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Oujee bemari menee, lahkeet tuulessa lepatteleee....
meikäpä lähtee jääradalle tästä, jos ei näy sadomason aikaan ni vittu ei sit...
nissan skyline gt-r vs. BMW e34 518i :D
Ottaa kuvaa ja pistää juutuupiin! Oon jo monta kertaa kahtellu nuita sun videoita siältä... =)
!http://chzallnighter.files.wordpress.com/2011/03/party-fails-drunk-yoga-chart.jpg!
Ville on pelannut Bilistä!
En ymmärrä?
Facen profiilikuvasta taitavat puhua.
Taskupilistä on Ville kuitennii pelanna.
!http://i10.aijaa.com/b/00763/7671054.jpg!
Tosta jollekin FRC:läiselle 14" vantehet 4x108 jaolla ja ET pyöri siellä 33-37 tienoilla.
Muusi.
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=TRj6RZ3nFpU]Like a boss[/linkki]
Ihan sekaisin. Täysin kujalla, ei saa untakaan. Mitään en oo vetänyt, kahviakaan, mutta "some weird shit happening here".
Tältäkö se tuntuu olla lahtelainen, vaiko järki menossa?
Kirjaudu sisään vastataksesi.