PPPP

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: ANNA !

Tuomoinen ilmoistus on boxilla ainakin, ja näyttää olevan Xbox.comissakin.

TehBigBunny
/

Onko siulla Silveri ?

Viiimeksi kun oli joku Live-aika tarjous niin soli vaan Hopia-jäsenille.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote:

ja näyttää olevan Xbox.comissakin.

En löydä, pistäppä linkki.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Onko siulla Silveri ?

Viiimeksi kun oli joku Live-aika tarjous niin soli vaan Hopia-jäsenille.

Ei ole Hopeata.

Ac3Way
/

Ei ole hyvä tämä Mudi, huutelee hävyttömyyksiä eikä paljasta lähdettä. Huuhaata sanon minä!!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jos meijjän Mudi on ameriiccalainen !

Saksasta on, profiilissa lukee. Olen aika Matlock

TehBigBunny
/

Isona musta tulee Erich Kühnhackel, mä matkustan 1980-luvulle ja aiheutan Suomen jääkiekkomaajoukkueelle tappioita.

... vau tämähän totutui !

FINBULLET
/

Berderlandsia tuli pelailtuu parin kaverin kanssa sillon kun se tuli.

FINBULLET
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/normal_795172159.jpg!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote:

En löydä, pistäppä linkki.

Minulla on kun kirjaudut sisään ja klikkaat mainoksesta 5 kohdan.

Finski fani
/

Onkos kukaan muuten kokeillu sitä semmosta pilvi-käyttistä? Vois olla ihan mielenkiintonen, kun mahtuu tikullekin kivasti...

Finski fani
/ /

[linkki https://one.ubuntu.com//]Siis tätä tarkotin[/linkki]

En tätä... !http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Marijuana.jpg/180px-Marijuana.jpg!

// Eikus se maksookin. Ei ole niin hyvä se... =(

superiorjerde
/

!http://www.speedtest.net/result/1203842212.png! !http://www.pingtest.net/result/36954991.png!

Pottae
/

Oli tosa nuin historian kirjotukset. Nooh, vituikshan ne meni.

superiorjerde
/ /

Pippelin sain pienenä minkäkin sillä hirveesti leikin kynäteroittimella teräväksi teroitin ravistin kun kusella kävin ja jotain muutakin käyttöä jossain vaiheessa suunnittelin

meidän piti saadapillua meistä tuli runkkareita pornokauppojen hiippareita nenäliinojen tuhlareita luusereita

mistä löytyy meille reikä käyttämättömiä pippeleitä kiiltäviksi omin käsin hinkataan

Latetzki
/

Postia tuli:

!http://farm6.static.flickr.com/5299/5531677167_55abfce820.jpg!

FINBULLET
/

!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR4W4Mz4MR4LFMrexDq_LAN4Qm1YJ_qlR4Zwcf2eqFH51vo3gZv!

Ac3Way
/

Komean Mass Effect 2 auton saisi maalattua, kun vain jaksaisi viimeistellä. Turhaan taisin aloittaa kyseisen homman. Huoh

Kirjaudu sisään vastataksesi.