1kk Liveä 1€ + 2 ilmaista arcade peliä.
PPPP
ANNA !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: ANNA !
Tuomoinen ilmoistus on boxilla ainakin, ja näyttää olevan Xbox.comissakin.
Onko siulla Silveri ?
Viiimeksi kun oli joku Live-aika tarjous niin soli vaan Hopia-jäsenille.
Borderlands on muuten muanmainio co-op peli.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Onko siulla Silveri ?
Viiimeksi kun oli joku Live-aika tarjous niin soli vaan Hopia-jäsenille.
Ei ole Hopeata.
Ei ole hyvä tämä Mudi, huutelee hävyttömyyksiä eikä paljasta lähdettä. Huuhaata sanon minä!!
Jos meijjän Mudi on ameriiccalainen !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Jos meijjän Mudi on ameriiccalainen !
Saksasta on, profiilissa lukee. Olen aika Matlock
Isona musta tulee Erich Kühnhackel, mä matkustan 1980-luvulle ja aiheutan Suomen jääkiekkomaajoukkueelle tappioita.
... vau tämähän totutui !
Berderlandsia tuli pelailtuu parin kaverin kanssa sillon kun se tuli.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/normal_795172159.jpg!
Onkos kukaan muuten kokeillu sitä semmosta pilvi-käyttistä? Vois olla ihan mielenkiintonen, kun mahtuu tikullekin kivasti...
Sinä ja sun pilves :(
[linkki https://one.ubuntu.com//]Siis tätä tarkotin[/linkki]
En tätä... !http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Marijuana.jpg/180px-Marijuana.jpg!
// Eikus se maksookin. Ei ole niin hyvä se... =(
!http://www.speedtest.net/result/1203842212.png! !http://www.pingtest.net/result/36954991.png!
Oli tosa nuin historian kirjotukset. Nooh, vituikshan ne meni.
Pippelin sain pienenä minkäkin sillä hirveesti leikin kynäteroittimella teräväksi teroitin ravistin kun kusella kävin ja jotain muutakin käyttöä jossain vaiheessa suunnittelin
meidän piti saadapillua meistä tuli runkkareita pornokauppojen hiippareita nenäliinojen tuhlareita luusereita
mistä löytyy meille reikä käyttämättömiä pippeleitä kiiltäviksi omin käsin hinkataan
Postia tuli:
!http://farm6.static.flickr.com/5299/5531677167_55abfce820.jpg!
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR4W4Mz4MR4LFMrexDq_LAN4Qm1YJ_qlR4Zwcf2eqFH51vo3gZv!
Komean Mass Effect 2 auton saisi maalattua, kun vain jaksaisi viimeistellä. Turhaan taisin aloittaa kyseisen homman. Huoh
Kirjaudu sisään vastataksesi.