Vastauksena käyttäjälle Jupe San
jupe wrote:
Mistä noi oot saanu/voittanu?
Ne lähetti nuo kun vaan kommentoin yhtä linkkiä Facebookissa.
Kellään muulla onkelmia vistan teemojen kanssa? Päivitin aamulla, niin lähti kaikki teemat pois. Näyttää nyt joltain 2000:lta. Oli monia erikoisteemoja. En osaa enää edes käyttää tätä konetta... =(
Jos Vistasta on kyse niin kellä ei olisi jotain ongelmia kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kellään muulla onkelmia vistan teemojen kanssa? Päivitin aamulla, niin lähti kaikki teemat pois. Näyttää nyt joltain 2000:lta. Oli monia erikoisteemoja. En osaa enää edes käyttää tätä konetta... =(
Löydät varmaan sen teemojen hallintapaneelin kuitenkin?
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
Löydät varmaan sen teemojen hallintapaneelin kuitenkin?
Kyllä, mutta vaikka vaihtaisin minkä teeman, niin pysyy samana. Aerosta ei ole tietoakaan. Ei edes perus Vista toimi...
// @Jasxa Tämä on totta. On koneella Ubuntukin, mutta kun ei wörki Spotify siinä, niin en voi sitäkään käyttää... =(
Eiköhän ne ole samassa missä Win7:ssa, desktopista oikealla napilla 'Personalize'
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Eiköhän ne ole samassa missä Win7:ssa, desktopista oikealla napilla 'Personalize'
Juu-u, mutta kun mittään ei tapahu. Mikään teema ei vaan toimi. Siinä se onkelma onkin.
Kone joka oli käytössä jonkin aikaan, ei ollut mitään ongelmia vaikka oli vista.
Päivitä/asenna näyttiksen ajurit uuvvelleen.
Olutta!
Onneksi huomenna on Megadeth ja Slayer! Käyn vielä moikkaamassa Dave Mustainea ihan henk. koht. =)
Mussutustopikki oli hukassa...
viikonlopun makaroonilaatikon loppu + lenkkimakkaran suikaileita ja päälle kermajuustokuorrutus, mikroon ja sit vähä viel pippuria mausteeksi.. NJAM!
Joo, mutta mulla on lippu !
Ja Pinkki yrittää nousta seisomaan !http://pics.kuvaton.com/kuvei/haters_gonna_hate.gif!

Uusi Muumilimppari.
LOL jostain Japanista vouhottaminen.
Olisko mitään forza 3 rallisprint-sarja =D
Kirjaudu sisään vastataksesi.