PPPP

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote:

Mistä noi oot saanu/voittanu?

Ne lähetti nuo kun vaan kommentoin yhtä linkkiä Facebookissa.

Jupe San
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Ne lähetti nuo kun vaan kommentoin yhtä linkkiä Facebookissa.

Nice! Kesällä sitten ratapäivillä noita liimailemaan muitten autoihin kiinni ja sitten ottaa kuvia niistä :P

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote:

Nice! Kesällä sitten ratapäivillä noita liimailemaan muitten autoihin kiinni ja sitten ottaa kuvia niistä :P

Ettei ne omistajat vaan liimais ne sen jälkeen minuun johonki kohtaan.

Finski fani
/

Kellään muulla onkelmia vistan teemojen kanssa? Päivitin aamulla, niin lähti kaikki teemat pois. Näyttää nyt joltain 2000:lta. Oli monia erikoisteemoja. En osaa enää edes käyttää tätä konetta... =(

Mace
/

Jos Vistasta on kyse niin kellä ei olisi jotain ongelmia kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kellään muulla onkelmia vistan teemojen kanssa? Päivitin aamulla, niin lähti kaikki teemat pois. Näyttää nyt joltain 2000:lta. Oli monia erikoisteemoja. En osaa enää edes käyttää tätä konetta... =(

Löydät varmaan sen teemojen hallintapaneelin kuitenkin?

JasxaFIN
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Jos Vistasta on kyse niin kellä ei olisi jotain ongelmia kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa.

Suurin ongelmahan on se, että omistaa ylipäätään vistan.

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Löydät varmaan sen teemojen hallintapaneelin kuitenkin?

Kyllä, mutta vaikka vaihtaisin minkä teeman, niin pysyy samana. Aerosta ei ole tietoakaan. Ei edes perus Vista toimi...

// @Jasxa Tämä on totta. On koneella Ubuntukin, mutta kun ei wörki Spotify siinä, niin en voi sitäkään käyttää... =(

TehBigBunny
/

Eiköhän ne ole samassa missä Win7:ssa, desktopista oikealla napilla 'Personalize'

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Eiköhän ne ole samassa missä Win7:ssa, desktopista oikealla napilla 'Personalize'

Juu-u, mutta kun mittään ei tapahu. Mikään teema ei vaan toimi. Siinä se onkelma onkin.

Tuomo33
/

Kone joka oli käytössä jonkin aikaan, ei ollut mitään ongelmia vaikka oli vista.

Finski fani
/

Olutta!

Onneksi huomenna on Megadeth ja Slayer! Käyn vielä moikkaamassa Dave Mustainea ihan henk. koht. =)

DarkWarjo
/

Mussutustopikki oli hukassa...

viikonlopun makaroonilaatikon loppu + lenkkimakkaran suikaileita ja päälle kermajuustokuorrutus, mikroon ja sit vähä viel pippuria mausteeksi.. NJAM!

hammeredhuoh
/

Ja Pinkki yrittää nousta seisomaan !http://pics.kuvaton.com/kuvei/haters_gonna_hate.gif!

Kirjaudu sisään vastataksesi.