Timanattikyttä tänään neloselta, kello 21-23.
PPPP
Tänään maistamme miltä motörhead viini maistuu :)
Oli kyllä niin hurja maanjäristys,että meinas lähteä paikatkin hampaista.Hyvä kun hengissä ollaan vielä.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m25201/796262129.gif!
Sinne menee isompikin muna helposti !http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/795951926.gif!
Mie ostin kikantista kesä-headsetin ettei tarvia pitää pipaa pitkin kesää.Ihan perseestä.Ei kuulu mitn muuta kuin peliäänet?
Turtle beach ear force XLC.
Yritin siinä tauolla vääntää jotenkin,notta kuuluisi puhe,mutta ei sieltä kuulunut kuin pientä pihinää.Miten nuo asetukset pitää laittaa,notta keskustelut kuuluu?Oma ääni kuulemma tuli ihan kivasti.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Mie ostin kikantista kesä-headsetin ettei tarvia pitää pipaa pitkin kesää.Ihan perseestä.Ei kuulu mitn muuta kuin peliäänet?
Turtle beach ear force XLC.
Yritin siinä tauolla vääntää jotenkin,notta kuuluisi puhe,mutta ei sieltä kuulunut kuin pientä pihinää.Miten nuo asetukset pitää laittaa,notta keskustelut kuuluu?Oma ääni kuulemma tuli ihan kivasti.
XBOX 360:lla? Kun laittaa ohjaimeen liitettävät kuulokkeen niin kuuluu VAIN puhe/pelaajien äänet, mutta jos laittaa tv:oon/vahvistimeen niin kuuluu KAIKKI äänet. Näin ainakin mulla.
Tupla on hyvää.
Kuinka pitkät voi lopputekstit olla? Tässä kohta 20 minuuttia katellu New Vegasin tekstejä...
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Kuinka pitkät voi lopputekstit olla? Tässä kohta 20 minuuttia katellu New Vegasin tekstejä...
Miksnää niitä ylipäätään katot?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Miksnää niitä ylipäätään katot?
You tell me. Yleensä tuppaan peleissä katsomaan lopputekstit, tiedän sitten ketä syyttää jos jokin on pelissä pielessä. Tässä pelissä ei kyllä paljoa ole pielessä.
Pelasitko hardcorella? Ite just sain pelattua sen läpi, ennen kuin boksi hajos....
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Pelasitko hardcorella? Ite just sain pelattua sen läpi, ennen kuin boksi hajos....
Tottakai. Oli kyllä huomattavasti parempi peli kuin Fallout 3. New Vegasiin oli tuotu kaikki ne hyvät asiat mitä Fallout kakkosessa oli, ja sen kyllä huomasi että peli oli Black Islen vanhojen työntekijöiden tekemä. New Vegas todellakin on se oikea jatko-osa Fallout kakkoselle.
Hammerin Silmin !
^-tu toimii aina^
Paras ohjelman nimi ikinä Karpolla on asiaa jälkeen!
Entä Strömsö?
Lihanuudeli.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/zyskowicz.jpg!
Hopo Perkele!
Miun pää ei kestä!
^kirveksen asunnosta kuului jo yksinäisiä laukauksia^
Ite en normaalisti tykkää viineistä, mutta tää motörhead viini on kyllä hyvää.. ja vähän kaljaa väliin nii on ilta hyvin, vaikka akka on suuttunut mulle mut vittuakon siittä... ja huomenna sit ajetaan kisat krapulassa niinkun normaalisti :D
Mistä sä oot hommannu Lemmy-viinin? Ruotsissahan se myytiin loppuun samantien kun se tuli myyntiin. Onko ihan kotimaan viinakaupasta?
Mie alan juomaan pilsneriä ja kassomaaan Jari Litmasen suorituksia Internetistä poski märkänä.
Murray's Superior hiusrasvaa tilailen mukavasti VintagEija's kaupasta. Rockabilly guitarist is back!
Kirjaudu sisään vastataksesi.