PPPP

TehBigBunny
/

Riiseni saa palkinnoksi maailmankapin voitosta viijentoista minuutin kielarin.

OBLIKAATTORI
/

toine siin kattelee et: -sun maskarat on ihan jees, mut tolle iho-ongelmalle voisit tehä jotain. niiku sillee?

Tuomo33
/

Kukas haluaa lähtä ajamaan kisan? Eiku.. MITÄ V*TUA? !http://i4.aijaa.com/b/00809/7716184.jpg!

El PiNk DeViL
/ /

Pitääsi varmaa työpaikkaa alkaa kyselemää ku 14 on pian mittarissa.. Lehdenjakohommia luultavasti näin alkuun..

Mace
/

Työnhaku on vaikeampaa kuin työnteko... :D

TehBigBunny
/

Muumilimpparia on velaksi ostanut, nyt uhkaa naapurin Peksi viijjä Pinckyn Legot ...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Työnhaku on vaikeampaa kuin työnteko... :D

Sitä mä tässä mietin itekkin. Huhtikuun alussa soitan yhteen paikkaan kun huhtikuun 17. tulee 14 täytee.

hulluseon
/

Siellä jakaa parpi lehteä Muumilimpparin värisellä pyörällä Pinkki.

zattwy
/

Maailmancapin voitto tulee Kaisalle! Uskoa riittää:

Pottae
/

Menin blokkaamaan vetoa ... vastustajan jannun maila sormille ... sormi atm puoliksi tunnoton ... nyt bileet sen kunniaks.

Kirjaudu sisään vastataksesi.