Riiseni saa palkinnoksi maailmankapin voitosta viijentoista minuutin kielarin.
PPPP
toine siin kattelee et: -sun maskarat on ihan jees, mut tolle iho-ongelmalle voisit tehä jotain. niiku sillee?
Kukas haluaa lähtä ajamaan kisan? Eiku.. MITÄ V*TUA? !http://i4.aijaa.com/b/00809/7716184.jpg!
[linkki http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031913397574_uu.shtml]Paniikki iskee! Se o maailman loppu ny![/linkki]
ATZII !
Pitääsi varmaa työpaikkaa alkaa kyselemää ku 14 on pian mittarissa.. Lehdenjakohommia luultavasti näin alkuun..
Työnhaku on vaikeampaa kuin työnteko... :D
Muumilimpparia on velaksi ostanut, nyt uhkaa naapurin Peksi viijjä Pinckyn Legot ...
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Työnhaku on vaikeampaa kuin työnteko... :D
Sitä mä tässä mietin itekkin. Huhtikuun alussa soitan yhteen paikkaan kun huhtikuun 17. tulee 14 täytee.
Siellä jakaa parpi lehteä Muumilimpparin värisellä pyörällä Pinkki.
Muumilimpparia reppu täytee ja sieltä pilli suuhun ja menoks!
Kaisa !
Kaisa !!
Kaisa !!!
Ne lähti ny
1:24,voittaako se?
Maailmancapin voitto tulee Kaisalle! Uskoa riittää:
Anna sakkokierroksia saitana!!!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Anna sakkokierroksia saitana!!!
Nymmie putosin aika pahasti.
Kaisalla seisoo hyvin !
Eiku siis ampuu hyvin, seisten.
Selkään se on ny ammuttava,jos meinaa voittaa.
Siitä joutuu sakkoringille.
Uudet vaatteet
Sfinksi oli hermostunut kun Mustard Davea on arvosteltu.
Menin blokkaamaan vetoa ... vastustajan jannun maila sormille ... sormi atm puoliksi tunnoton ... nyt bileet sen kunniaks.
Kirjaudu sisään vastataksesi.