Kaisa pääsee tänään historiankirjaan.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle zattwy
zattwy wrote: Kaisa pääsee tänään historiankirjaan.
No kyä näi o!
Mitä meijjän Kaisalle käwi ekassa ambbunassa ?
Näkööjää kax hutia.
Pummi, toinen pummi..
YES, solisiinä !
Se on siinä!!!!!!!!
Olisiko Vuoden Urheilija kisa ratkennut jo :D
Kyl sekin on siinä!
Tiätty jos Petu uusii Jokkis-mestaruuden niin sitten ei taida Kaisankaan meriitit riittää.
Maastojuoksun MM TV2 Su 20.03.2011 klo: 18.00 Selostus Bror-Erik Wallenius.
Jackpot !
Tutkinut, eiku lukenut tässä jo 6 tuntia putkeen maailmankaikkeudesta, tähtitieteestä, luonnontieteestä ja ihmistieteestä. Alan olla jo normaalia enemmän sekaisin.
Tähän sopii hyvin, "On se jännä!"
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Tutkinut, eiku lukenut tässä jo 6 tuntia putkeen maailmankaikkeudesta, tähtitieteestä, luonnontieteestä ja ihmistieteestä. Alan olla jo normaalia enemmän sekaisin.
Tähän sopii hyvin, "On se jännä!"
Katsot tuon Bubin selostaman maastojuoksun,niin siinä on sulle tähtitiedettä,luonnontiedettä ja ihmistiedettä ihan tarpeeksi.
Kyllä Antero Viherkenttä on se ainut oikea juoksuselostaja.
Bubi on muuten vaan paras.
Vastapäisestä talossa tulee välillä ulkoilemaan ikivanha collie isäntänsä kanssa.Alkaa jo olemaan niin huonossa hapessa koira,että pitäisi piikille viedä.Isäntä ei varmaan raaski luopua siitä.Pitää varmaan mennä jututtamaan joku päivä ja tarkastaa samassa,notta isännällä on kaikki inkkarit kanootissa.
Ei tuo koiralle niin herkkua elo taida olla enää. :(
Ei ollu nää loiventavat vissiin ihan hyvä idea tänään, ku meinaa taas ruveta tuo humala tila tekemään tuloa.
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Ei ollu nää loiventavat vissiin ihan hyvä idea tänään, ku meinaa taas ruveta tuo humala tila tekemään tuloa.
Tsihihhii... Se on kohta ihan "Sfäiskit".
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tsihihhii... Se on kohta ihan "Sfäiskit".
No niin, sieltä taas huudellaan takarivistä..
Naapurikin nuhteli ja kysyi, etteikö Sfäiski-setä tiedä että lumienkelit tehdään selällään eikä kyljellään ja kai siltä taisi pieni naurukin päästä..
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tsihihhii... Se on kohta ihan "Sfäiskit".
Ajetaan toi kisa enste sit jatketaan taas coronan juomista :) saa sit semmosen kivan krapulan töihin huomiseks :D
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/m9/8dc/7nmz/24135/796901757.jpg!
Koko päivä hurahti tutkiessa, "too much information". Nyt onkin hyvä mennä valloitamaan planeettoja Mass Effect 2:ssa =D
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/duke_nukem_irl.jpg!
Nipsu scores!
Kaikkihan muistaa "UP IN THE ASS OF TIMO!"
Täs vähä lisää sitä timon kestävyyttä
(spoilerina, siltä tais selästä murtuu jotai :D )
Strömssö alkoi justiinsa NYT!
Kirjaudu sisään vastataksesi.