Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Strömssö alkoi justiinsa NYT!
Soon Sfäiski uusinta!
Mutta kovat jätkät kahtoo sen vielä uuvestaankin. :)
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Strömssö alkoi justiinsa NYT!
Soon Sfäiski uusinta!
Mutta kovat jätkät kahtoo sen vielä uuvestaankin. :)
Helkkarin hammaslääkäri aina mua pelottelee
ähähähä tuomo
Uusi purukalusto?
Prkele! Kerkseit ensin
Kuume on helvetin kiva juttu ...varsinkin näin pari päivää ennen viimeisiä kirjotuksia.
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/l5/l4k/x9jf/87584/796921920.gif!
Jee kohta tulee taas lisää lunta ja pakkasta.
Luuliko joku tosiaan,että olin tosissani :D
Ny tuli hopolle letkusta!
!http://www.saunasessions.ca/mobilesaunas/images/firetruck-hosers.jpg!
Jes!
Kyllä sitä edit -nappulan käyttöä voi silti harkita..
Pohojosehen lährössä viikonlopulla, sää sielä näyttää vielä ihan viliposelta.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Pohojosehen lährössä viikonlopulla, sää sielä näyttää vielä ihan viliposelta.
kuinka pohojosee se o menossa? Tääl o ainaki lussan paremmal puolel
Leville, sunnundaynä. Näyttää sellaista miinus kaheksan/viistoista. Tunturissa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Leville, sunnundaynä. Näyttää sellaista miinus kaheksan/viistoista. Tunturissa.
Jotku hullut ne väkisin vääntää pakkasilla suksimaan... ej voj jymmarta mjina!
Yhtä hyvin vois kotona kattella lämpimässä telekkaria.
-Juabottelemaan- Laskettelemahan hyvinkin.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Kuume on helvetin kiva juttu ...varsinkin näin pari päivää ennen viimeisiä kirjotuksia.
Ääh, kuumehan on mitä parhain seuralainen kirjoitusten aikaan. Itsekin raapustelin sen ainoan laudaturin (äidinkielestä; ei heti uskoisi) yli 38 asteen kuumeessa ;)
Ohos! Flotsam and Jetsamin uusi levyhän on jopa hyvä. Vois tätä kuunnella hiukka enemmänkin...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Ohos! Flotsam and Jetsamin uusi levyhän on jopa hyvä. Vois tätä kuunnella hiukka enemmänkin...
Doomsday for the Deceiver ja No Place for Disgrace on ne parhaimmat. Doomsday on varsinkin kova kun oli vielä Jason Newsted bassossa ennen Metallicaan menoa ja Eric heitti oikein korkealta vokaalit.. Ei ole oikeen When the Storm Comes Downin jälkeiset levyt iskeny. Uudemmat on jo liian kaukana alkuperäisestä.
Sinä kiipeät hattaravuorta ja koitat päästä huipulle ennen iltaa sinun sanasi pitää kuin lukin seitti kuljet haurasta kuun siltaa Ylität raskaat veet niin raskaat veet raskaat veet niin raskaat veet
Ferrari
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Doomsday for the Deceiver ja No Place for Disgrace on ne parhaimmat. Doomsday on varsinkin kova kun oli vielä Jason Newsted bassossa ennen Metallicaan menoa ja Eric heitti oikein korkealta vokaalit.. Ei ole oikeen When the Storm Comes Downin jälkeiset levyt iskeny. Uudemmat on jo liian kaukana alkuperäisestä.
Kokeile tätä uutta. Mun mielestä parasta vuosiin näiltä!
Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?
Alexi Laiho (Children Of Bodom) Daron Malakian (System Of A Down) Dave Murray (Iron Maiden) Dimebag Darrell (Pantera) Fredrik Thordendal (Meshuggah) Glenn Tipton (Judas Priest) Gus G (Firewind, Ozzy Osbourne) James Hetfield (Metallica) John Petrucci (Dream Theater) Kerry King (Slayer) Mark Tremonti (Alter Bridge, Creed) Marty Friedman (Megadeth) Michael Amott (Arch Enemy) Mick Thomson (Slipknot) Mikael Åkerfeldt (Opeth) Randy Rhoads (Ozzy Osbourne) Tom Morello (Audioslave, Rage Against The Machine) Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen Zakk Wylde (Black Label Society, Ozzy Osbourne)
Imo voittaja olisi saanut olla Dime, Friedman tai Iommi... Tai Mustaine!
Kirjaudu sisään vastataksesi.