Teillä homma toimii, hyvä niin.. saa tosiaa nähä miten itellä käy...
PPPP
Kisulla on oma Bunny
!http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/03/aiisjuststrokingtherabbitp1.gif!
Pistin Killzone 3 tilauksee. Demon perusteella vaikutti ihan hyvältä peliltä.
Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.
Älä oo aina pikkurilli pystyssä. Kokemuksia on.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.
Käytä mielummin puollonavainta, on huomattavasti turvallisempaa.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Käytä mielummin puollonavainta, on huomattavasti turvallisempaa.
Jos mies ei saa pumpulipussilla kaljaa auki,niin sen ei tee mieli sitä.
Illan lauvlut:
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=NJ8V5aikc1Y]Across The Snows[/linkki]
Ja kaikki laulaa vähintään tämän!:
Yksinään hän vaeltaa mis' varjot lankeaa. Halki usvan ja roudan vain teräs seuranaan. Sydämensä kylmä on kuin maa routainen, mutta silmissään viha polttava kuin Kiuas tulinen!
Lord Hopotuksellakin näköjään myös Fight Night Champions, löytyykö muilta?
Sain terveet paperit terveys- ja lääkärin tarkastuksesta, hammaslääkäristä en
uudet paperit
Mikäs ääni se tuolta tulee, tuollaista en ole ennen kuullutkaan.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m10001/417961134.jpg!
Kohta sieltä Sfäiski 'tulee tunnelista'
Jos jotain kiinnostaa nii oon varmaan koko illan LIVEssä harjottelemassa luisua.. :P
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kohta sieltä Sfäiski 'tulee tunnelista'
Tuut tuut, lurps, tuut tuut...
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Lord Hopotuksellakin näköjään myös Fight Night Champions, löytyykö muilta?
Kivempi olisi,jos pääsisi lyömään porukkaa elokuussa ihan livenä.
^Uhoaa Internetissä ja katuu sitä,kun nuoriso pieksee :(^
Mie lähen hakkaan BF:BC2 ja TAPAN KAIKKI! (on muute hieno peli tuo tapan kaikki)
Mä mättäny RBR tähän pariin päivään about 17h :D koulu verottanu peliaikaa ikävästi eikä kaupassakaan oo ehtiny käydä :D huomenna kauppaan ostaa ruokaa ja perjantaina vklopun viettoon :) hyvät illanjatkot kaikille < 3
Ahas, tommonenkin ohjelma on kuin Teknari. Melko jäätävä tuo Bridgestonen heppu...
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/super_heroes.jpg!
!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/04/funny-facebook-fails-what-do-you-have-a-hole-in-your-head-or-something.jpg!
Nyt tuli koekeiltua pelaamista tällä pöytäkoneella, ja naurun aihekkin löytyi.. Beat Hazard syö lähes koko koneen tehot.. Ei siinä mitään :D
Sentään kone jolla voi pelata...
Kirjaudu sisään vastataksesi.