PPPP

DarkWarjo
/

Teillä homma toimii, hyvä niin.. saa tosiaa nähä miten itellä käy...

TehBigBunny
/

Kisulla on oma Bunny

!http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/03/aiisjuststrokingtherabbitp1.gif!

RealBlocker
/

Pistin Killzone 3 tilauksee. Demon perusteella vaikutti ihan hyvältä peliltä.

Schimanski76
/

Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.

Älä oo aina pikkurilli pystyssä. Kokemuksia on.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Yhtään ei ole kiva,kun eilen teloin pikkurillin ja nyt se saitanan haava ei meinaa pysyä millään kiinni.Kipiä on,yyyyh.

Käytä mielummin puollonavainta, on huomattavasti turvallisempaa.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Käytä mielummin puollonavainta, on huomattavasti turvallisempaa.

Jos mies ei saa pumpulipussilla kaljaa auki,niin sen ei tee mieli sitä.

Finski fani
/

Illan lauvlut:

[linkki http://www.youtube.com/watch?v=NJ8V5aikc1Y]Across The Snows[/linkki]

Ja kaikki laulaa vähintään tämän!:

Yksinään hän vaeltaa mis' varjot lankeaa. Halki usvan ja roudan vain teräs seuranaan. Sydämensä kylmä on kuin maa routainen, mutta silmissään viha polttava kuin Kiuas tulinen!

Ac3Way
/

Lord Hopotuksellakin näköjään myös Fight Night Champions, löytyykö muilta?

superiorjerde
/

Sain terveet paperit terveys- ja lääkärin tarkastuksesta, hammaslääkäristä en

ariko
/

Mikäs ääni se tuolta tulee, tuollaista en ole ennen kuullutkaan.

!http://media.riemurasia.net/albumit/m10001/417961134.jpg!

Jupe San
/

Jos jotain kiinnostaa nii oon varmaan koko illan LIVEssä harjottelemassa luisua.. :P

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kohta sieltä Sfäiski 'tulee tunnelista'

Tuut tuut, lurps, tuut tuut...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Lord Hopotuksellakin näköjään myös Fight Night Champions, löytyykö muilta?

Kivempi olisi,jos pääsisi lyömään porukkaa elokuussa ihan livenä.

^Uhoaa Internetissä ja katuu sitä,kun nuoriso pieksee :(^

DarkWarjo
/

Mie lähen hakkaan BF:BC2 ja TAPAN KAIKKI! (on muute hieno peli tuo tapan kaikki)

IIPPONEN
/

Mä mättäny RBR tähän pariin päivään about 17h :D koulu verottanu peliaikaa ikävästi eikä kaupassakaan oo ehtiny käydä :D huomenna kauppaan ostaa ruokaa ja perjantaina vklopun viettoon :) hyvät illanjatkot kaikille < 3

Finski fani
/

Ahas, tommonenkin ohjelma on kuin Teknari. Melko jäätävä tuo Bridgestonen heppu...

Finski fani
/

!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/04/funny-facebook-fails-what-do-you-have-a-hole-in-your-head-or-something.jpg!

Tuomo33
/

Nyt tuli koekeiltua pelaamista tällä pöytäkoneella, ja naurun aihekkin löytyi.. Beat Hazard syö lähes koko koneen tehot.. Ei siinä mitään :D

Sentään kone jolla voi pelata...

Kirjaudu sisään vastataksesi.