Duck tape Fuck yeah! !http://www.banpei.net/files/images/duck-tape-lsd.jpg!
PPPP
Ööörrrrrr
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Älä paina sitä vihreää lootaa,vaan sitä sinistä pienempää disketin kuvaketta siinä yläpuolella.
Suur kiitokshet Scimy! Nyt on näyttö juuri sen näköinen, kuin pitää. Nyt on mukavempaa alkaa asentelemaan muita tärkeitä ohjelmia. Kiitokset kertaalen.
Lumet sulaa, vettä sataa, kohta varmaan lähtee schimmyltä viiksetkin?
Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh
hammeredhuoh wrote: Lumet sulaa, vettä sataa, kohta varmaan lähtee schimmyltä viiksetkin?
Pipa lähti tänään.Eka lenkki ilman pipaa tänä vuonna.Oudolta tuntui. :)
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Pipa lähti tänään.Eka lenkki ilman pipaa tänä vuonna.Oudolta tuntui. :)
Tipaton tammikuu o iha paskaa, mut pipaton huhtikuu se o jottai se!
Ja kupaton kesäkuu !
RBR < 3 RBR < 3 RBR < 3 Kaikkien aikojen ihanin ja mukavin ja nautinnollisin peli IN DA WORLDDD!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111 !http://h-4.abload.de/img/rbr_a_volvo_blog1yswb.png!
WHEEEEEE sanoo volvokuski 8--)
Ipi tuntuu olevan tänään täysin pitelemätön.
No VIHDOINKIN löysin ko. pelin kaupasta ja sain toimimaan kaikki mukavuudet :)))))) aikasemmin oli waretettu versio mihin ei saanu ees forceja toimii :'( mut nyt toimii ja elämä hymyilee :):):)
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: No VIHDOINKIN löysin ko. pelin kaupasta ja sain toimimaan kaikki mukavuudet :)))))) aikasemmin oli waretettu versio mihin ei saanu ees forceja toimii :'( mut nyt toimii ja elämä hymyilee :):):)
Muista ipi että sulla on myös tyttöystävä! joten huomioi myös sitä!
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote:
Muista ipi että sulla on myös tyttöystävä! joten huomioi myös sitä!
PYH! RBR on hienompi :D kohta testailee escort mk 2 ja muita ihania F-cupin takapotkui < 3 :D
e: Nainen kyl ehtii saada osuutensa..... sitten ku ratti tai kone hajoo x)
kirves wrote: Veikkaanpa Ipilove, että silloin kun tuo hetki koittaa ei naista enää näy. Sitten saat runescapeta itsesi Raven Riley fleshlightilla josta 100 euroa nettikaupassa maksoit. Erittäin hyvä vaihtoehto, mutta jos tarjolla olisi myös sisäfilettä...
Niin pitäisikö se pädi jättää välillä rauhaan ja...
Harri Kirvesmees ja Vasemmistoliitto suosittaa tätä.
padi on rauhassa koska on ratti 8-) on mul noi vkloput varattu naiselle :D muutenkaa arkisin ei ehittäis nähä ku opiskellaa eri paikkakunnilla :)
Haluu naisen! Ei olis kyllä aikaakaan sille, ko koulussa on niin kiirus, mutta semmonen kesäheila sitten...
On se kumma, kun löytää niin paljon valitettavaa. Valitan ettei oo rahaa, naista, autoa, töitä, vapaa-aikaa yms. yms.
Onko siitä miittinkistä mitään uutta infoa?
Uusi nainen!
!http://deamusique.free.fr/HotCelebMeme2011/Actresses/NataliePortman.jpg!
Uusi nainen
EDIT: HAHAA! SAMA AIKA FINKSI!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Haluu naisen! Ei olis kyllä aikaakaan sille, ko koulussa on niin kiirus, mutta semmonen kesäheila sitten...
On se kumma, kun löytää niin paljon valitettavaa. Valitan ettei oo rahaa, naista, autoa, töitä, vapaa-aikaa yms. yms.
Onko siitä miittinkistä mitään uutta infoa?
Et halua... niist oo ku harmia ja sydänsuruja vittu..
Saako avautua? Ei? No vittu avaudun silti.
Muija ei tiedä mitä tahtoo, sil o koulus nii kiire että näkee sitä ehkä vilaukselta viikonloppuna ja muutenki tuntuu siltä että saapa nähä...
Auto, sellasta ei kannata olla, koska se särkyy ja korjaaminen maksaa IHAN VITUSTI...
Työpaikka, sillä mitää tee vittu, rahat menee kädest suuhun, hyvä et o varaa korjata se vitun auto saatana...
Vapaa-aika, no oha sul vapaa-aikaa ku kerkeet valittaa...
Tämmöstä tänään, ny o hyvä poistuu nukkumaan.. Forza 4:sta ja BF3:sta odotellen...
Elä unoha Skyrim:iä!
Ja noihin sun aikasempiin juttuihin:
!http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/4486094/your-argument-is-invalid-because-potato.jpg?imageSize=Medium&generatorName=Illogical-Goat!
Miks tää saatanan windows seiska päivittää itteensä koko ajan?Kai se on niin iso päivitys,että täytyy jo viikon päivittää.
Naisista puheen ollen tossa on nyt melkeen kolme vuotta pyörinyt eräs nainen ja ei oo ollu tylsää hetkeä.Mä oon tämmönen jääräpää ja se aika temperamenttinen niin se on aika hyvä yhdistelmä.
Mun nurkissa on ollut nainen kohta 8 vuotta, ja ei oo -montaa- päivääkää kaduttanu.. Tietty aina välillä käy otsalohkoon sen "liika herkkyys", mutta itte oon kuulemma tosi itsepäinen.. Tiiä sit.. Mutta hyvin on toimeen tultu, ja uskon että tullaan jatkossakin ;)
Kirjaudu sisään vastataksesi.