"Maata on tuettu koko sen EU-jäsenyyden ajan, eikä se silti ole saanut talouttaan kilpailukykyiseen kuntoon."
Mistä maasta on kyse?
Ja antaisitko kyseiselle maalle vaikkapa 30% tuloistasi lainana, jonka saattaisit saada takaisin, tai voisi olla että et saisi. Niin, kukapa sitä tietää, voihan vastaus olla ihan mikä tahansa ja 100% varmuuden (eli tiedon) saa sitten kun on takaisin maksun aika.
Tuleeko takaisin maksun aikaa sitten ikinä ja jos niin milloin? Kas siinäpä lisää kysymyksiä ja näihinkin vastaus ylempänä..
Mä en antais, mut voipi olla että muut antaa mun puolesta, kun en kuulu "hallitsevaan ikäluokkaan".
Menen kyllä äänestämään, kun sen aika on, mutta en jotta voisin vaikuttaa,koska vaikuttaa en voi. Vaan jotta voin sitten joskus sanoa, että "yritin äänestää vastaan".
Ei thäz muuta, toivotaan et tulee kiva kesä ja et kaikil on ihan sikana massii :)