PPPP

IL3
/

"Maata on tuettu koko sen EU-jäsenyyden ajan, eikä se silti ole saanut talouttaan kilpailukykyiseen kuntoon."

Mistä maasta on kyse?

Ja antaisitko kyseiselle maalle vaikkapa 30% tuloistasi lainana, jonka saattaisit saada takaisin, tai voisi olla että et saisi. Niin, kukapa sitä tietää, voihan vastaus olla ihan mikä tahansa ja 100% varmuuden (eli tiedon) saa sitten kun on takaisin maksun aika.

Tuleeko takaisin maksun aikaa sitten ikinä ja jos niin milloin? Kas siinäpä lisää kysymyksiä ja näihinkin vastaus ylempänä..

Mä en antais, mut voipi olla että muut antaa mun puolesta, kun en kuulu "hallitsevaan ikäluokkaan".

Menen kyllä äänestämään, kun sen aika on, mutta en jotta voisin vaikuttaa,koska vaikuttaa en voi. Vaan jotta voin sitten joskus sanoa, että "yritin äänestää vastaan".

Ei thäz muuta, toivotaan et tulee kiva kesä ja et kaikil on ihan sikana massii :)

IIPPONEN
/

En tiiä maata mutta en antais yhtään rahaa kellekkää, paitsi alkuperäsille suomalaisille jotka sitä tosissaan tarvii!

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: En tiiä maata mutta en antais yhtään rahaa kellekkää, paitsi alkuperäsille suomalaisille jotka sitä tosissaan tarvii!

95% FRC:läisistä tulee maksamaan tälle kyseiselle maalle halusipa tai ei, mutta hinta tulee olemaan kovempi kuin tuo esimerkkinä mainitsemani 30% tuloista.

Eipä sillä, eipä tämä 95% FRC:läisistä siihen pysty silti vaikuttamaan, halusipa tai ei.

Pure Black40 wrote: Uuzi EU

Kyseessä valtio.

Finski fani
/ /

No onko se se perus Kreikka, vai KANADA?

// Ny sikarille. Liikaa politiikkaa mulle tälle kuukaudelle...

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No onko se se perus Kreikka, vai KANADA?

Kattokaa vaikka tänään joku (mikä tahansa) uutislähetys tai lukekaa (mikä tahansa) uutislehti.

Eiköhän tossa tota vinkkiä ole jo liikaakin..

EDIT: Ei, Varikko Sanomia ei lasketa uutislehdeksi..

IIPPONEN
/ /

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

Kattokaa vaikka tänään joku (mikä tahansa) uutislähetys tai lukekaa (mikä tahansa) uutislehti.

Eiköhän tossa tota vinkkiä ole jo liikaakin..

EDIT: Ei, Varikko Sanomia ei lasketa uutislehdeksi..

PORTUGALI SAATANA! (lähteenä varikkosanomat)

e: ehimpäs ennen finksiniksiä 8-) e2: muokattiinki samaan aikaan :D

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote:

Kattokaa vaikka tänään joku (mikä tahansa) uutislähetys tai lukekaa (mikä tahansa) uutislehti.

Eiköhän tossa tota vinkkiä ole jo liikaakin..

EDIT: Ei, Varikko Sanomia ei lasketa uutislehdeksi..

Aa... Pörtygäl. Ja tämä tieto löytyi Varikko sanomista. Viimeisimmästä numerosta se pienin otsikko, aivan Väiksin tequila kokeilujen, sekä Skimmyn "kuinka ajat viiksesi ilman parranajokonetta, saksia tai teriä"-palstojen alta

// perhanan Ipi! Varikko sanomat kertoo totuuden!

IIPPONEN
/

Sivan banneri mainos missä on kuva karkkipusseista on aivan mahtava < 3 :D

Finski fani
/

Jostain syystä vaan repesin pökäleen viestille. Kohta alkaa. Kahen tunnin päästä alkaa. En tiedä millon alkaa. =)

Sitten ei muuta kun VR:lle töihin!

El PiNk DeViL
/

Jos täälä on RBR:n pelaajia, niin voisiko joku kertoa että mihin ladattavat radat/EK:t laitetaan? Latasin Jalasjärvi rallisprintin radan ja haluisin päristellä siinä :P

TehBigBunny
/

WAAAARRRRGHHH !

"ok here is the deal

  1. Install Richard Burns Rally
  2. Download and install patch 1.02.

NOTE this patch includes the fixes of 1.01 ( 1.01 is NOT needed) and this patch is a NO CD patch too (yes it's official)

http://chtserv.dlh.net/cgi-bin/patdl.cgi?lang=eng&sys=pc&file=rbr_v102.zip&ref=

  1. Download install the RSRBR 09 base mod. Install in the Richard Burns Rally folder
  2. Download and install update 1
  3. Download and install Update 2
  4. Download and install Update 3
  5. Download and install Updtae 4
  6. Setup graphics and wheel and have a sweaty driving session "
El PiNk DeViL
/ /

Tuomas Tapani Ruotsalainen. Kuivat on jutut mulla taas kerran. Pistä yläpeukku jos tajusit :D

Ac3Way
/

!http://spe.fotolog.com/photo/46/10/97/anifled/Pinky_and_the_brain_genius_ins_1209947673832.jpg!

IIPPONEN
/ /

Vittu että päässä tuntuu hauskalta 8-)

illan viettoa med Hookkis och JP :)

jasamy
/ /

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/tuning23.jpg! pikku hiljaa alkaa valmistumaan mun ens kauden taksi (näkyvyys ulos on vähän heikko)

DarkWarjo
/

spämmäsinpäs kuvia, hahaa!

nyt voisin vaikka mennä pesemään käteni tästä hommasta... siinä sivussa muutenki vois ittensä pestä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.