Vastauksena käyttäjälle Opc Sami
Opc Sami wrote: Aika asiallista pelaamista
Mitähä tapahtuu jos kopittaa tolla : D
Vastauksena käyttäjälle Opc Sami
Opc Sami wrote: Aika asiallista pelaamista
Mitähä tapahtuu jos kopittaa tolla : D
Vastauksena käyttäjälle Opc Sami
Opc Sami wrote: Aika asiallista pelaamista
Pelaa muuten Life for Speediä tuossa, ihan jees.
Vastauksena käyttäjälle Opc Sami
Opc Sami wrote: Aika asiallista pelaamista
Mitäs v*ttua toi vaihdekeppi tos tekee ku sitä ei käytetä...
Mutta muute olis kyllä ketun hienoa pelailla esim Forzaa tolla :D
Laittaisin vie valot pois, niin ei sitte tunnu että keulii.
Burnout 3: Takedown sen olla pitäis! XD
Nyt sain ton RSRBR 2011:n toimimaan niin voisiko joku auttaa mihin kansioon nuo radat ja autot laitetaan. Autot laitetaan varmasti Cars -tiedostoon mutta mihin nuo radat?
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote:
Mitäs v*ttua toi vaihdekeppi tos tekee ku sitä ei käytetä...
Ei tarvi BF1:ssä vaihdekeppiä.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Nyt sain ton RSRBR 2011:n toimimaan niin voisiko joku auttaa mihin kansioon nuo radat ja autot laitetaan. Autot laitetaan varmasti Cars -tiedostoon mutta mihin nuo radat?
Waretitko??
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
Waretitko??
Pelin ostin mutta tuo RSRBR 2011 pitää ladata koska se on semmonen "päivitys".
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Pelin ostin mutta tuo RSRBR 2011 pitää ladata koska se on semmonen "päivitys".
paljonko maksoi? mistä ostit?
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
paljonko maksoi? mistä ostit?
Seinäjoen Prismasta ja oliskohan ollu 4,95€ Tuosta on aikaa jo yli vuosi.
Rambo 3.. Alkaa justiinsa TV Viidellä
Edit: Voi vttu! loppuu sittenkin kohta.. Nyt vituttaa!
Pieni kevenys !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135244774295.gif!
Alkoi 21.30.
Kyllä tässä on mennyt jo 1,5 h hukkaan Ramboa katsellessa, tää kolmonen on vaan paska.
http://www.youtube.com/watch?v=fh8VfFH78jY
Että sellaasta...
Uusi Rambo!!
Mikähän siinä on, että yläkerran naapurin peti vinkuu aina viikonloppuisin muutamia tunteja putkeen? En vaan voi ymmärtää mikä sen aiheuttaa ;)
Arkisin sitä ei koskaan tapahdu.
Ne pelaa varmaankin Zumbaa Kinectillä ;)
Sain tänään avovaimokkeeltani tälläisen boxin: !http://www.poppamies.fi/images/_JAK8477.jpg!
ja pitääpä sanoa että nyt on soossit kohdillaan! varsinkin savunaga on loistava! Ei tarvii paljoa laittaa kun tuntuu paljon! loistavaa, suosittelen! kiitos, ja nyt vettä!
Tarkkaleen ottaen mitä nuo ovat? Luulin ulkonäon perusteella oluksi, mutta tuskin ovat. Kastiketta?
"Smoooke on the -water- bottle, fire in the -sky- mouth"
Vitali Petrov, rallimiehiä
!http://i10.aijaa.com/b/00793/7857283.jpg!
Kelpaa taas kuunella musiikkia, ja yrittää sitä musiikin tekoa..
Kirjaudu sisään vastataksesi.