PPPP

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle Opc Sami

Opc Sami wrote: Aika asiallista pelaamista

Mitäs v*ttua toi vaihdekeppi tos tekee ku sitä ei käytetä...

Mutta muute olis kyllä ketun hienoa pelailla esim Forzaa tolla :D

Laittaisin vie valot pois, niin ei sitte tunnu että keulii.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote:

Pelaa muuten Life for Speediä tuossa, ihan jees.

rbr se olla pitäis :D

El PiNk DeViL
/

Nyt sain ton RSRBR 2011:n toimimaan niin voisiko joku auttaa mihin kansioon nuo radat ja autot laitetaan. Autot laitetaan varmasti Cars -tiedostoon mutta mihin nuo radat?

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote:

Mitäs v*ttua toi vaihdekeppi tos tekee ku sitä ei käytetä...

Ei tarvi BF1:ssä vaihdekeppiä.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Nyt sain ton RSRBR 2011:n toimimaan niin voisiko joku auttaa mihin kansioon nuo radat ja autot laitetaan. Autot laitetaan varmasti Cars -tiedostoon mutta mihin nuo radat?

Waretitko??

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

Waretitko??

Pelin ostin mutta tuo RSRBR 2011 pitää ladata koska se on semmonen "päivitys".

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Pelin ostin mutta tuo RSRBR 2011 pitää ladata koska se on semmonen "päivitys".

paljonko maksoi? mistä ostit?

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

paljonko maksoi? mistä ostit?

Seinäjoen Prismasta ja oliskohan ollu 4,95€ Tuosta on aikaa jo yli vuosi.

Tuomo33
/ /

Rambo 3.. Alkaa justiinsa TV Viidellä

Edit: Voi vttu! loppuu sittenkin kohta.. Nyt vituttaa!

Pieni kevenys !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135244774295.gif!

Ac3Way
/

Kyllä tässä on mennyt jo 1,5 h hukkaan Ramboa katsellessa, tää kolmonen on vaan paska.

Ac3Way
/ /

Mikähän siinä on, että yläkerran naapurin peti vinkuu aina viikonloppuisin muutamia tunteja putkeen? En vaan voi ymmärtää mikä sen aiheuttaa ;)

Arkisin sitä ei koskaan tapahdu.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Ne pelaa varmaankin Zumbaa Kinectillä ;)

Sekö sen aiheuttaa, no en ole kokeillut Kinectia.Hyvä tietää, menen ens kerralla zumbaa mukaaan!

v7ville
/

Sain tänään avovaimokkeeltani tälläisen boxin: !http://www.poppamies.fi/images/_JAK8477.jpg!

ja pitääpä sanoa että nyt on soossit kohdillaan! varsinkin savunaga on loistava! Ei tarvii paljoa laittaa kun tuntuu paljon! loistavaa, suosittelen! kiitos, ja nyt vettä!

Ac3Way
/

Tarkkaleen ottaen mitä nuo ovat? Luulin ulkonäon perusteella oluksi, mutta tuskin ovat. Kastiketta?

TehBigBunny
/ /

"Smoooke on the -water- bottle, fire in the -sky- mouth"

Tuomo33
/

!http://i10.aijaa.com/b/00793/7857283.jpg!

Kelpaa taas kuunella musiikkia, ja yrittää sitä musiikin tekoa..

Kirjaudu sisään vastataksesi.