PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Joku Ahola se on sittenkin. Aamuraitaa sillä ei näkynyt niin se saattaa ehkä olla CV-linjalla tai CV-asentajalinjalla eli varmaan tuttu nimi sulle. Tuossa se nukkuu kääriytyneenä ihan kokonaan peiton alle, toivottavasti ei vaan tukehdu :D

Nyt otat ihan rauhassa sen saippun ja varsisukan sieltä kaapista, sitten se saippua sinne sukan päähän ja hakkaat sitä sillä koko elämäsi kyllyydestä.. Aamulla kyllä kuulet sitten nimen, kun ne hakee sen pois..

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Joku Ahola se on sittenkin. Aamuraitaa sillä ei näkynyt niin se saattaa ehkä olla CV-linjalla tai CV-asentajalinjalla eli varmaan tuttu nimi sulle. Tuossa se nukkuu kääriytyneenä ihan kokonaan peiton alle, toivottavasti ei vaan tukehdu :D

Meillä on kyllä yksi CV-9030 (m)asentaja Ahola. En tosin usko, että se on sama kaveri, kun aika mukavan oloinen heebo on. En tiiä. Kysyn Maanantaina... jos muistan.

Nyt lisää toffeelikööriä sanon ma. ^Tuukko Vaiski kaveriksi? Tarjoon salmarit^

TehBigBunny
/

EI SITÄ SAA JUOTTAA !

Siinä häkissähän lukee varta vasten niin !!!

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: EI SITÄ SAA JUOTTAA !

Siinä häkissähän lukee varta vasten niin !!!

Eipäs ny huuella sieltä toisesta häkistä tai jää sulta alkoholi myös pois ruokavaliosta !

Haluatko saman kohtalon kuin Väiski ? Häh ?

teemu1337
/ /

Älä Vaiski tuukkaan tänne, kun yks bunny kielsi tarjoamasta sulle :(

Mudinski wrote:

Eipäs ny huuella sieltä toisesta häkistä tai jää sulta alkoholi myös pois ruokavaliosta !

Haluatko saman kohtalon kuin Väiski ? Häh ?

Käytsä huuteleen samalla sekunnilla kun mä? Täh?

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Käytsä huuteleen samalla sekunnilla kun mä? Täh?

Mikä sinä siinä olet minun huutelujani vastaan huutelemaan ?

Pitääkö soittaa Miqqe ?

hulluseon
/

Mä teen samat teidän oluille kuin tuolle Verrari puistolle. Eli pierasen niillekkin. Dry Vodkaa juodaan täällä.

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Mikä sinä siinä olet minun huutelujani vastaan huutelemaan ?

Pitääkö soittaa Miqqe ?

Mikä sinä siinä olet huutelemaan sinun huutelujasi minun huutelujani vastaan?

Elä soita Miqqelle tai joudun soittamaan Teräväisen laittaamaan Miqqen ruotuun.

hulluseon
/

Ei itkeä saa, ei meluta saa, humalainen jänes sua muuten rankaista saattaa

Runo suoni kukkii, mutta kukkiihan se perunakin.

jasamy
/

Huomenna voi olla että Jasso siirtyy vihdoin ratti mieheksi (saas nähdä kuinka monta sekunttia huononee kierrosajat)

hulluseon
/ /

Fanatec vaiko samanlainen ratinnäköinenesine kuten minulla?

Eli hullun kissanpissa. Oli kallis. 30 egee ja takuut ja kaikki.

Pure Black40
/ /

Tänään on lauvantai. Kallis päivä. (Janssoninkiusaukselle)

Tuomo33
/

Tarvihisin nyt nopeasti apuva. Elikääs ongelma on seuraava. On auto jonka olen hankkimassa ja en voi ottaa nsitä nimiini koska olen alle18. Kumpikaan vanhemmistani ei myöskään voi ttaa eikä kumpikaan siskoistani tieytyistä moni mutkasista syistä. Sama pätee myös vakuutukseen. Onko kellään tietoa että jos ostaa auto liikkeestä auton niin onko mahdollista ajaa auto omaan pihaan ruuvata kilvet irti ja viedä konttorille jolloin ei tarvitse ottaa vakuutusta yms..?

jasamy
/ /

eikö siinä ole se viikko aikaa ennen kun tarvitsee ottaa se omiin nimiin (näin muistelisin)

joo fanatecciä lähren huomen metsästämään

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: eikö siinä ole se viikko aikaa ennen kun tarvitsee ottaa se omiin nimiin (näin muistelisin)

joo fanatecciä lähren huomen metsästämään

Jeee !

Tuomo33
/

Sinääsä ois kiire tiätää asiasta kun tänää ois ainoo mahollisuus hakea se auto kuskien osalta

Tuomo33
/

Eli nyt jos oikein tulkitsin tuota tekstiä niin voin käydä ostamassa sen auton tuoda pihaani ja viädä sitten kilvet kontorille and thats it?

Mudinski
/

Siis... Jos aiotte kirjoittaa papereita autosta niin: Auton omistaja saat olla, mutta haltija et. Eli haltijan täytyy olla 18v.

Tuomo33
/

Siis oikeastaan helpoiten? selittää niin että autoliikkeestä auto kotipihaan ja pois kilvistä ja tietenki vakuutuksista mahdolisimman helposti

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Siis oikeastaan helpoiten? selittää niin että autoliikkeestä auto kotipihaan ja pois kilvistä ja tietenki vakuutuksista mahdolisimman helposti

Minun käsityksen mukaan näin, kun piti tuo oma Audikin laittaa seisontaan heti kun ostin sen mutta eipä tullut sitten laitettua...

Mutta edelleen sitten: Haltijaksi tarvitaan se 18v

Edit: Soita huomenna johonkin vakuutusyhtiöön ja kysy asiasta vaikka varmuudeksi viellä ettei tule mitään yllätyksiä.

Tuomo33
/

Kai sitä pitää soittaa ja soittaa siihen liikkeeseenkin

tappi
/
Näytä piilotettu viesti

Kirjaudu sisään vastataksesi.