new day eiku page
Edit: Niin siis en usko et jaksan sitä ees kunnostaa takas liikenne käyttöön. Tarkotuksena on tehdä ns.peltoauto/harjotteluauto. Elikkä jos viäpi kilvet ja paperit kontorille nii se ois siinä?
new day eiku page
Edit: Niin siis en usko et jaksan sitä ees kunnostaa takas liikenne käyttöön. Tarkotuksena on tehdä ns.peltoauto/harjotteluauto. Elikkä jos viäpi kilvet ja paperit kontorille nii se ois siinä?
Niin luulisin, että jos kilvet ja paperit sen ekan viikon aikana vie pois, niin se olis siinä. En oo kyllä ihan varma.. Täälä ainaki rintajoupilla pitää tehä autosta kyllä paperit heti kun sen ostaa. Mikäs auto?
Hyndai sonata -91 :D kelpaa mulle ku on toimiva Niinkuin olentainut mainitakkin aikasemmin "Mikä tahansa merkistä ja mallista välittämättä kunhan toimii"
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Hyndai sonata -91 :D kelpaa mulle ku on toimiva Niinkuin olentainut mainitakkin aikasemmin "Mikä tahansa merkistä ja mallista välittämättä kunhan toimii"
Jaaa sellane:D itellä on ollu -91 Pony ja -91 Scoupe. näyttää muuten vähä a mallin omegalta toi.. Ei tollasesta kyllä paljoa kannata maksaa, ite sain tuon ponyn 100eurolla, toimiva auto 2 renkailla ja leimaaki oli. Tohon tarkotuksee se vois olla kyl hyvä mitä sanoit, jos tielle meinaa laittaa nii helposti tulee kalliiksi ja tollasista on tosivaikee päästä eroon, eikä niistä saa paljoakaa sitte jos myydä meinaa. Ihan hyviä nuo oli ainakin mitä mulla oli, taitaa olla mitsun tekniikalla nuokin, ainaki nämä mun autot oli mitsun 1.5i, sonatan tosin luulis olevan vähä isommalla koneella.
se mitä ite oon kattonu on 2.0 koneella ja se on yks ja sama saanko mmitään jos myyn kun ja jos kortin saan jonka jälkee hankin ihan kunnollisen auton. Ei nimittäin jaksais toista vuotta peräkkäin istua kotona ilmaan mitään tekemstä.
Tuomo33 wrote: se mitä ite oon kattonu on 2.0 koneella ja se on yks ja sama saanko mmitään jos myyn kun ja jos kortin saan jonka jälkee hankin ihan kunnollisen auton. Ei nimittäin jaksais toista vuotta peräkkäin istua kotona ilmaan mitään tekemstä.
Jep, sillä meinasinki tota että hyvä tohon tarkotukseen ettei tarvi isoja rahoja laittaa kunnostukseen tielle. Onkoha toi muuten sama auto mitä oon joskus netistä kattonu:D muistaakseni ainaki jokuaikasit jossai liikkees oli tollane ja tais olla leimaamatta.
Tällä hetkellä tuo sijaitsee lahdessa ja toivottavasti kohta pihallani
Joo, on se varmaan sitte se sama. miksiköhän noi on melkeen kaikki tonvärisiä tai harmaita:D
Muutama on ollu sinisenä ja jos sen auton saisin nii maalipintaki muuttuisi :D
Nettiautos näytti olevan yks sininen, ei kyl yhtää sovi tuo väri sellaseen! Musta vois sopia aika hyvin, en muista kyl ikinä nähneeni yhtää mustaa tollasta.
Se onki väri mahdollisuus siten :D
Tuomo33 wrote: Se onki väri mahdollisuus siiten :D
Varo vaa ettei tuu liia hieno ja sit meinaatki sen vielä tielle ;D
Jos sellain tunne tulee nii puuhun "vahingossa" tömähtää nii ei tuu ajatustakaan moiseen
Jep:D onkohan noita saanu ees uutena mustana.. katoin vielä nettiauton myydytki ni ei sieläkään ollu ku niitä 3 väriä ja ei googlellakaan löydy, outo juttu kyllä.
No sitte teehää itse musta
Tuomo33 wrote: No sitte teehää itse musta
Joo luulis ainaki että sopis tollaseen autoon.
Vastauksena käyttäjälle tappi
tappileipa wrote:
Joo luulis ainaki että sopis tollaseen autoon.
Musta sopii kaikkiin autoihin ;)
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
Vai on tapilla se käsitys että jos kilvet vie konttorille niin ei saa ikinä takaisin ? On siinäkin FRC:llä autokauppias...
Huuto.netin käyttäjä tunnuksella XXXXXXXX on ostanut myymäsi Osta heti -kohteen numero XXXXXXXXXXX, "Forza Motorsport 3".
OK
Nyy paigs
Aijai Eekakki! Nyt taitaa pukata alapeukkuenkat!
:) Most Hated User @ FRC? MHUUUU MHUUU
Mä vihaan pure biackkii eniten. :)
OLKAA HILJAA! Mä katson autot elokuvaa telkkarista oluen kanssa ja teidän hopinä häiritsee!
Kirjaudu sisään vastataksesi.