PPPP

Tuomo33
/ /

new day eiku page

Edit: Niin siis en usko et jaksan sitä ees kunnostaa takas liikenne käyttöön. Tarkotuksena on tehdä ns.peltoauto/harjotteluauto. Elikkä jos viäpi kilvet ja paperit kontorille nii se ois siinä?

tappi
/ /
Näytä piilotettu viesti
Tuomo33
/

Hyndai sonata -91 :D kelpaa mulle ku on toimiva Niinkuin olentainut mainitakkin aikasemmin "Mikä tahansa merkistä ja mallista välittämättä kunhan toimii"

tappi
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Näytä piilotettu viesti
Tuomo33
/

se mitä ite oon kattonu on 2.0 koneella ja se on yks ja sama saanko mmitään jos myyn kun ja jos kortin saan jonka jälkee hankin ihan kunnollisen auton. Ei nimittäin jaksais toista vuotta peräkkäin istua kotona ilmaan mitään tekemstä.

tappi
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Näytä piilotettu viesti
Tuomo33
/

Tällä hetkellä tuo sijaitsee lahdessa ja toivottavasti kohta pihallani

Tuomo33
/

Muutama on ollu sinisenä ja jos sen auton saisin nii maalipintaki muuttuisi :D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Tuomo33
/

Jos sellain tunne tulee nii puuhun "vahingossa" tömähtää nii ei tuu ajatustakaan moiseen

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote:

Joo luulis ainaki että sopis tollaseen autoon.

Musta sopii kaikkiin autoihin ;)

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

Vai on tapilla se käsitys että jos kilvet vie konttorille niin ei saa ikinä takaisin ? On siinäkin FRC:llä autokauppias...

Eeegac
/

Huuto.netin käyttäjä tunnuksella XXXXXXXX on ostanut myymäsi Osta heti -kohteen numero XXXXXXXXXXX, "Forza Motorsport 3".

vaiski75
/

OLKAA HILJAA! Mä katson autot elokuvaa telkkarista oluen kanssa ja teidän hopinä häiritsee!

Kirjaudu sisään vastataksesi.